päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,662,877 views

Avatar
#18762 • • jesus Guest
Kissojen kans ulkona. Kyl ne vaan tykkää kun pääsee ulos tassuttamaan ja syömään ruohoa *hihu*
Freja

Posts: 8,775

#18763 • • Freja Sihteeri
Tänään ollu paaaljon parempi päivä kuin eilen *hihu* Harmittaa vain se, kun kaikki, jotka tielle sattui, sai osansa siitä kiukusta.. *uuh* Mutta tänään on oikeesti hyvä päivä, vaikka onkin taasen vähän satanut *hymy*
Mulla on hyvä olla. *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#18766 • • sapeli jokukukamikä?
Musiikkikokemus ja uusi muksa ystävä *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

A-E

Posts: 528

#18767 • • A-E Detroit Techno Militia
KESÄLOMA!!!!!!!!!!!!!

Rankka opiskelu on takana ja kesäloma alkoi tänään, kun vika tentti loppu.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Lauruska

Posts: 821

#18768 • • Lauruska nihkee
Sain kirjotettua vihdoinki esseen joka on vaivannu mua jo..tota öö kuukauden päivät *pepsodent* ja se pitää olla palautettuna tänää klo 23:59 mennessä. Mähän olin vielä ajoissa ja kaikkee!
Avatar
#18769 • • astaroth Guest
en tiedä, kumpaan topikkiin tämä tulisi... *nauru*

tänään iltapäivällä 48h tukhoman risteilylle, perjantaina reunion-ryyppäjäiset inttikaverien kanssa ja lauantaina pitäisi vetää putkelle ns. grande finale lahdessa

epätietoisuus on siitä, että mua oikeesti jo pelottaa neljän päivän päästä tuleva darra ja se, että mihin kaikkeen ihme tempauksiin sitä voi joutua, ennen kuin todellisuus koittaa sunnuntaina *pökr*
workunit

Posts: 261

#18770 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
Heräsin ihan törkeesti liian aikaisin ennen kellon soittoa. Positiivista tässä on se, että saan tehtyä vihdoinkin miinuksella olevia saldotunteja sisään. *hymy*
Avernian

Posts: 7,451

#18771 • • Avernian Kerettiläinen

sapeli, 31.5.2006 01:41:
No et sä nyt tajuu? *toktok* *hih*



Mulle spoilattiin toi. *hih*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

styrOx

Posts: 485

#18772 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
*plur* *iloinen* elämä taas hymyilee....*hih*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Freja

Posts: 8,775

#18773 • • Freja Sihteeri

mayah, 31.5.2006 07:37:
*jiihaa* tilipäivä *jiihaa*



AINII! *jiihaa* ny mul on VIELÄ enemmän rahaa *nauru* vois vaik pian ostaa jonkun lentolipun jonnekin ja vaan lähtee *hih*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#18774 • • sapeli jokukukamikä?
En saanu nukuttua kun on niin nätti (vapaa)päivä ja kivaa ohjelmaa, mainiota musiikkia soimassa kovalla ja päivä täynnä mahdollisuuksia. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

_kolibri_

Posts: 1,590

#18775 • • _kolibri_ -lintunen-
tää on varmaan koko tän viikon *pepsodent*...
- veljeni sai lapsen maanantaina, wiiii
- samalla päivänä sain myös prätkäkortin *jiihaa*
- ja muuttokin oli samana päivänä, joka meni tosi sulavasti

nyt vielä toivoo aurinkoista säätä viikonlopuksi niin kaikki asiat olis niiiiiiii bueno *plur*
Cloud

Posts: 2,162

#18776 • • Cloud Game Freak
Lomaa Saikun muodos, mut mitäs siin.. saapahan ottaa lunkisti :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Mark

Posts: 7,311

#18777 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
uus duuni joka putos ku taivaasta syliin, alle 24 tunnissa kun tuli soitto ko jobista istuin duunis ekaa kertaa ja mesta vaikuttaa lupaavalt *jiihaa* oujeah!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#18778 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tänään on viimeinen päivä koe ajalla ja viimeinen päivä tuntiliksalaisena *jiihaa*

Sitten rupee tippuu kuukausi liksaa, eikä ne pääse musta enää niin helposti eroon *pahis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Anime

Posts: 1,939

#18779 • • Anime Retrostööpeli
Mun normaalin 10 tunnin yöunien sijaan nukuin viime yönä 7h ja tulin elämäni ekaa kertaa duuniin kahta tuntia ennen avaamista hoitaa asioita! Tänään on niin helvetinmoinen boogie päällä et oksat pois! Saanu duunattua Mosson järkkäämää Taiteiden yön katutapahtumaa isolla kädellä ja jotenki muutenki on tosi ihqplurfiilis *sydän*

Pusipusipusihalihalihali *plur**jiihaa**aplodit**iloinen**nauru**hihu*


*justjoo*

Waaaaaaah mä halkeeeeen!!

--
-K

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#18780 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mayah, 31.5.2006 13:28:
---
Steven Hoaks, 31.5.2006 13:19:
Tänään on viimeinen päivä koe ajalla ja viimeinen päivä tuntiliksalaisena *jiihaa*

Sitten rupee tippuu kuukausi liksaa, eikä ne pääse musta enää niin helposti eroon *pahis*

---


Vähänkö vituttais jos tänään tulis kenkää *nauru*



Älä saatana nainen manaa *senkin*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?