päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,648,539 views

Gnizhak

Posts: 701

#17122 • • Gnizhak iku
Näyttävät vormelit suorana täällä rapakon takana!
Oliki käsittämättömän tylsää..

--
Don't Just Stand There

Piiuzki

Posts: 870

#17123 • • Piiuzki
tänäää viel töitä illal ja sit alkaa kahen päivän vapaa *whaat* siistii *jiihaa*
bubbelgum

Posts: 2,477

#17124 • • Edited bubbelgum ~sylikissa~
Se ei ollutkaan vaan unta.
Aamulla herätessä selässä oli edelleenkin uusi tatska. *plur*

--
Hullu ku pullosta tullu.

onni3mk

Posts: 3,973

#17125 • • onni3mk Onni on.
Aika muksa pitkä viikonloppu *sydän**plur*

Ilman nettiä (=ilman klubbaria), ilman saldoa puhelimessa, ilman mitään. Sai vaan olla ja söpöillä *hihu*

Vaik kipee olinkin, niin... *sydän*

--
Onni on.

rainbow

Posts: 185

#17126 • • rainbow the inner light
Tajusin eilen että enää vain yhteensä reilu 5 viikkoa kokonaisuudessaan joudun viettämään aikaa vielä tässä maassa ja pikkukylässä!! Ja siinä välissä pääsee kattomaan perhettä Intiaan ja lomailemaan Suomeen poikaystävän kainaloon.. tunnelin päässä on valoa, hurraa!! (Alkaa tulla kiire tehdä asioita mitä vielä en ole tehnyt..!) *jiihaa*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

Individual

Posts: 10,942

#17128 • • Individual HYPNO!
TPS kesälomalle SaiPa:n toimesta! Ville Koho ratkaisee 2. jatkoerässä ajassa 88:25 syöttäjinä herrat Paakkarinen ja Tikkanen. Kiitos SaiPa! Nyt ei sitten muuta kuin iso punainen kissa kumoon.
Jutu

Posts: 3,054

#17129 • • Edited Jutu Blondi
Ei tarvii kahteen viikkoon mennä kattelee tyhmii asiakkaita ja hulluja mummoja *iloinen*

Ja sit tää Amorphiksen uusin levy on yllättävän hyvä. Tai en oo kyllä varma onko uusin, mutta kuitenkin *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avernian

Posts: 7,451

#17130 • • Avernian Kerettiläinen
Oli hyvä leiri. Oon vaan ihan poikki nyt.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

mirah

Posts: 257

#17131 • • mirah Starchild
mun 10 viikon vanha chihuahuan pentu tekee hienosti pissoja jo ulos!!! (ne jotka omistaa koiranpennun tietää kuinka hienoa tämä on) *jiihaa*
Freja

Posts: 8,775

#17132 • • Freja Sihteeri
Sai siivottua lähes kokonaan *sydän* Vielä tuon komeron kun saisi kondikseen.. Ja ne ikkunat pitäis pestä, mut sen joutuu jättämään odottaan sitä kevättä, joka on näköjään vielä hyvin kaukana täältä. Mutta on nätti ja puhdas kämppä.

Miten sen sais pysyy tällee?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#17133 • • candyraver Guest
*possu**sydän**nalle*
Avatar
#17134 • • Muussika Guest
Ja jotta ei elämä menis yheksi vitun isoksi huonoksi puujalkavitsiksi ja draamakomediaksi, niin haluan vaan sanoa, että kyllä mä olen kuiteskin ihan vitun onnekas kun mun ympärilläni on ihania, aitoja, välittäviä ihmisiä. Lisäksi mulla on oma pikku kotini, työtä josta nautin ja joka on lähellä sydäntäni, ja vaikka mitä. Elämässäni on paljon hyvää. Kiitos siitä. *sydän*

Välil sitä vaan täytyy pysähtyä kelaamaan, et ei helvetti, ei tää elämä ja maailma tähän lopu, vaiks just nyt sattuukin ihan vitusti.

After all, I am damn lucky to be me.
thomas

Posts: 5,618

#17135 • • thomas
saan tiistaina levyjä :)
KooKie

Posts: 4,338

#17136 • • KooKie aka. Petress Pan
"Antakaa mäkin huudan, mäkin olen kännissä" HELL YEA, mikä reissu! *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

devisss

Posts: 345

#17137 • • devisss superhero.

mirah, 19.3.2006 20:56:
mun 10 viikon vanha chihuahuan pentu tekee hienosti pissoja jo ulos!!! (ne jotka omistaa koiranpennun tietää kuinka hienoa tämä on) *jiihaa*



Tiedän!! Onnea vaan! Mäkin oon niin ilonen siitä, että Parson-penikka (5kk) on ollu jo reilun kuukauden täysin sisäsiisti...

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Freja

Posts: 8,775

#17138 • • Freja Sihteeri
Tänään kevätpäiväntasaus, lauantaina (vai oliko se sunnuntaina?) kesäaika alkaa ja mul on niin widun hyvä olo ja olla, tekis mieli kiljuu ja huutaa ja juosta vaan ja hyppiä ja kaikkee mihin en ees löydä sanoja, tähän oloon mä en löydä sanoja....


*plur*!

Ei vittu tästä tulee aivan huippu kesä!!

*sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#17139 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
kesäaika on kyl aika *sydän*

+ windowsin asennus-cd viimein löytyi :)

--
dasinoaisnvs

Amma

Posts: 2,383

#17140 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Pikkis*, 18.3.2006 22:28:
---
Amma, 13.3.2006 18:38:
Tämän hetkinen työ:
5-6h/pvä, yli 25 000 askelta/työpvä (kiitettävää hyötyliikuntaa), saa ulkoilla (kivaa varsinkin aurinkoisilla keleillä) ja työkavereina lähinnä 40 hevosta, joista suurin osa vähintään ihan ok käsitellä ja jotka osaa yllättää - toisinaan jopa positiivisesti. *hihu*

---

muista sit tää ku taivaalta tulee rättejä ja joku suomijuro mennä raahaa sua narun peräs *nauru*


No eilen tuli lunta vaakatasossa ja tuuli niin että meinas tukka lähteä, muttei haitannu ja tänään oli myös pohjoissuuntainen purevahko tuulenvire havaittavissa. Mutta myönnetään, että kelit on suosinu ja vesiloskapaskasade sais v-käyrän nousemaan suht korkealle - tällä hetkellä sitä korottaa lähinnä hevosenomistajat (, joita voinee yleisesti syyttää myös hevosten mahdollisesta huonosta käytöksestä). *pepsodent*
Hevoset rupee olemaan kyllä kiitettävästi kurissa ja nuhteessa. *joo* Suomijurot uskoo muuten huomattavasti vähemmällä kuin mitkälie itämaalaiset, jotain kiehahtanutta verta omaavat "jalot" mulkosilmätapaukset, jotka vetää herneen nenään ihan mistä vaan... Onneksi on keksitty erinäisiä apuvälineitä elämän helpottamiseksi ja tarhaajan hengen säästämiseksi. *hihu*
Mutta ei kaukaakaan, niin pääsee "siisteihin sisätöihin" taas hetkeksi - jos selviää hengissä sinne asti.

--
*etsiskel*