päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,118,083 views

sune

#16382 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Hommat hoidettu, laps nukkuu, kylmää redbullvodkaa *plur*

--
ei kovin ihku eikä plur

Freja

#16383 • • Freja Sihteeri

Freja, 8.2.2006 14:34:
Harvinaista herkkua:

Lähden ukkoseni kanssa shoppailemaan *plur**jiihaa*

Oli oikein antoisa (kaupoille) reissu, nyt on hyvä mieli *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fyrisch

#16384 • • Fyrisch
Kotona taas :)

ja huomen tulee virost yks kaveri kylää, sit ylihuomen Tukholmaan risteilee

åplur*
Freja

#16385 • • Freja Sihteeri

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Unik

#16386 • • Unik
"Täytin taas 18v." *nauru*
UnityF

#16387 • • UnityF joo just se
Yhen kaverin näkeminen 4 vuoden tauon jälkeen *jiihaa*

+ otuksen soitto mulle ja se pääsi käymää pikasee klubbarissa *plur*
Mimir

#16388 • • Mimir Rouva Yninä
Tänä aamuna vähän ennen seittemää odotin bussia kotiin, ni ohi käveli nuori mies, joka pysähtyi mun kohdalle ja totesi "hyvää huomenta, kaunis tyttö". Tuli kiva mieli siitä. Nyt oon viimein taas kotona lämpimässä ja soitin just töihin, et oon kipee enkä oo tulossa tänään. Miten kipee oon oikeesti, se on sitte ihan eri juttu. Nyt on vaan kiva fiilis ku tiiän, että voin huoletta mennä nukkumaan vielä pariks tunniks ja sitten lähteä hoitamaan asioita *joo*

--
[Wings are growing on her.]

martina

#16389 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
eilisestä: jutta yllätti ja vei mut syömään santa feehen *plur* jälkkärit ja kaikki.
sitte lähettiin likkojen kanssa parille biliksen pariin, sain 5 palloo putkeen pussiin. *plur* ja sitte teemu-mussu soittaa illalla ja puhelimitse mulle laulettiin synttärilaulu! *plur* tulin tosi iloiseksi. :)

synttäripäivä oli ihan mahtava kaikkine yllätyksineen, ja paras on vasta tuloillaan. voi jestas et voikin olla kiva fiilis. *plur*
mariq

#16390 • • mariq
Eilisilta *plur* *tanssittel* *jiihaa* *plur*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Charlotte

#16391 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Nyt on ihan pakko hehkuttaa! Sain ET kokeesta huolimattomuusvirheen takia miinuksen... siis 10- !!! Sitten mantsan kokeesta tuli 9 puol ja numeroks 10 *jiihaa* Vähän oon ylpee itsestäni *pepsodent* Vielä täytyy mennä hakemaan filosofian koe. Saas nähdä menikö se yhtä hyvin kuin toiset *iloinen*
wiwi

#16392 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Koeviikko on ohi ja viikonloppu alkoi! *iloinen* Tänään annan itselleni luvan tehdä muutakin kuin koulutöitä. Jee!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

innae

#16393 • • innae PaskaJätkä
Sain tänään uuden leikkivisan. Toivottavasti en kadota tätäkin.
Nyt ois 2 vapaata.
Batmobilenkin tankkasin (vinkvink reija ;P).
Nyt vaan kun löytäis uuden työpaikan :D Voisinpas soittaa opteamille et minkäslaisia kesäpaikkoja niillä olis...
2kk lomaan. Kyllä tämän jaksaa vielä. Sit pääsee rentoutumaan ja shoppaileen Ebatsun kanssa :D
Lähdenpäs tästä mutsille safkaan.

--
PaskaJätkä

UnityF

#16394 • • UnityF joo just se
makaroonii + fetaa *sydän*
ja paaaaljon leffoja katottavana *kuolaa*
Charlotte

#16395 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato

Charlotte, 9.2.2006 13:09:
Nyt on ihan pakko hehkuttaa! Sain ET kokeesta huolimattomuusvirheen takia miinuksen... siis 10- !!! Sitten mantsan kokeesta tuli 9 puol ja numeroks 10 *jiihaa* Vähän oon ylpee itsestäni *pepsodent* Vielä täytyy mennä hakemaan filosofian koe. Saas nähdä menikö se yhtä hyvin kuin toiset *iloinen*

Siis nyt on tapahtunut jotain aivan uskomatonta! Sain filosofian kokeesta 10!!! Nyt oon kyllä yhtä hymyä koko plikka *jiihaa**plur**tirsk*

Ens vklla saadaan vielä Ruotsin kokeet takaisin... Sitä ei kyllä varmasti tarvitse hehkuttaa *nauru*
tuisku

#16396 • • Edited tuisku tomboy girleygirl
Mä opin tänään vihdoinkin sen perusliikkeen poi:lla!!! *jiihaa* ykskaks mä vaan tein sen ja nyt se menee kuin vettä vaan!! *plur*

ja

Alkaa pahasti vaikuttaa siltä että sinkkuluukun portsarit päästää mut vihdoinkin ulos sieltä!! *pihkassa* *plur* *blush*

ja

sain tänään uuden hellan kotio, pääsee tekee omenapiirakkaa (pakko todistaa ittelleen että viimeks kun epäonnistui niin syy ei ollut mussa vaan uunissa *blush*)

*plur* *plur* *plur*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

tuisku

#16397 • • tuisku tomboy girleygirl

Charlotte, 9.2.2006 17:11:
---
Charlotte, 9.2.2006 13:09:

---

Siis nyt on tapahtunut jotain aivan uskomatonta! Sain filosofian kokeesta 10!!! Nyt oon kyllä yhtä hymyä koko plikka *jiihaa**plur**tirsk*

Ens vklla saadaan vielä Ruotsin kokeet takaisin... Sitä ei kyllä varmasti tarvitse hehkuttaa *nauru*

*aplodit* Mäkin olen ylpeä susta murustin!!! *plur* *hali*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

aurinko

#16398 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Ostin itselleni tappajahait! Tosin taas jäi ykkösosa puuttumaan :'(
Tänään vois pitää maratonin *hihu*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

iriil

#16399 • • iriil
miten voi tulla hyvä fiilis siitä että uusi teleoperaattori soittaa ja kiittää hyvästä valinnasta ja toivottaa tervetulleeksi asiakkaaksi? hih. silti tuli hyvä mieli ja sellanen olo että miulla on jollekkin merkitystä*hihu* Sitten vielä hienoja musiikkivideoita netistä ja niissä kaikissa on komea mies. *slurps* Sanoista en ymmärrä mitään koska herra laulaa japaniksi, mutta näyttää vain niin pirun hyvältä ja ääni kuulostaa ...ah...matala ääni...
Tiura

#16400 • • Tiura Taika
Nami! ite leivotut pullat
ja sit vielä illalla saunavuoro..aijai :)