päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,650,092 views

ezzy

Posts: 8,060

#15201 • • Edited ezzy Droid-pappa

ezzy, 16.12.2005 18:04:
löysin edukkaan talviauton *sydän* Saab 9000CD automaatti
kiva päivä pitkästä aikaa. *jiihaa*



Siihen se kiva päivä sitten päättyikin. En päässy duunista himaan omalla autolla, akku kuoli siihen paikkaan. No kestihän se jopa 3 käynnistystä autoliikkeestä.

jospa huomenna uudella akulla ja paremmalla tuurilla. Uusi akku nostaakin auton arvoa taas 10%:lla.

edit: siksi päivän :) koska tää on jo surkuhupaisaa :)
Tiikerriii

Posts: 1,113

#15202 • • Tiikerriii Tj
shampanjaa ja suklaajädeä aamupalaksi *iloinen* tästä ei b-dayn viettäminen parane *jiihaa*

--
RÄYH!!!!

helluli

Posts: 381

#15203 • • helluli pupunen / hababambi
.....hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Kaikin puolin kutkuttavan ihana fiilis *tanssittel*

Ulkona on kaunista, lumi peittää maata...

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

sapeli

Posts: 11,768

#15204 • • sapeli jokukukamikä?
Kaikki *plur* Eiliset bileet meni niin nappiin kuin olla ja voi - ja kivaa oli vielä pitkään niiden jälkeenkin *vink* Hyvää happy-hc:tä soi kuulokkeissa ja on jotenkin taas niin tyytyväinen olo kaikkeen mahdolliseen *hihu* Ja tänään rakkaan ystävän synttäreitä juhlimaan *hymy*

Mikäs tässä on ollessa *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Po`

Posts: 86

#15205 • • Po` n00b
Lol :D Karstulassa on katu jonka nimi on Paska-avenue :DD

--
*ding*

UnityF

Posts: 15,721

#15206 • • UnityF joo just se
sain nukuttuu hyvin ilman unilääkkeitä *jiihaa*
Tänään siivouspäivä ja sitten illemmalla kynttilöitä palaa pitkin asuntoo ja jotain hyvää ruokaa ja sitten paketoin lahjat *sydän*


eilinen ilta edelleen tuo hymyn naamalle. *plur*
Avatar
#15207 • • Equalizer Guest

UnityF, 17.12.2005 16:14:

Tänään siivouspäivä ja sitten illemmalla kynttilöitä palaa pitkin asuntoo ja jotain hyvää ruokaa ja sitten paketoin lahjat *sydän*




Älä kuiteskaan asuntoo polta*tirsk*
UnityF

Posts: 15,721

#15208 • • Edited UnityF joo just se

Hyttynen, 17.12.2005 16:18:
Älä kuiteskaan asuntoo polta*tirsk*



Kun kirjotin tota niin aloin miettii ihan samaa että mun pitää laittaa kaikki tuikut kyl hyviin paikkoihin että en tosiaan polta koko asuntoo.. kyse on nyt musta..*joo*

Eilen kun paistoin pipareita niin en muistanu yhden kerran ottaa patalappuja käsiin ja otin paljain käsin kiinni pellistä jota olin laittamassa takaisin uunii.. onneksi se oli jo kerenny vähän jäähtyy mut hiton kuuma se olikin.. nyt on 4 sormessa vesirakkulat *nauru*

Kyllä peikko osaa... *nauru*
Avatar
#15209 • • Annakins Guest
On vaan jotenkin niin *hymy* olo vaikka kaikki asiat onkin vähän miten sattuu, mut kun jaksaa muistaa miten hyvin asiat tosiasiassa on ni elämä tuntuu vähän kivemmalta.

ja, kuten rakas ystäväni Maija usein sanoo: kiksu pelastaa *iloinen*
Fresia

Posts: 764

#15210 • • Fresia vähän outo
Tosi kiva päivä *hymy* Aamusta jo siskon luo kummipoikaa leikittämään. Opetin sitä luistelemaan ja riehuttiin lumessa. Kolme-vuotiaan kanssa voi olla tosi hauskaa *tirsk* (ne osaa myös suuttua onettoman omituisista jutuista...eikä mulla mennyt ees hermo *ding*) Kiitos siskolle hiuksieni värjäyksestä, on aika kivat *hihu*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Sand3

Posts: 1,157

#15211 • • Sand3 satuolento
Eilisen illan tanssiminen painoa aamulla hiukan kun reippaana lähdin ostaa lahjoja...tuli sit samalla uudet polkka kengät matkaan *joo* ja nyt sit loppu päivän oonkin vaan maannut sohvalla ja kasvattanut takamusta...ja huomenna töihin *whaat* no mut jos siitä pitää jotain hyvää keksiä niin saapi ainakin pari euroa ja sit pääsee taas pitää joskus hauskaa *joo*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

UnityF

Posts: 15,721

#15212 • • UnityF joo just se
Lahjat paketoitu.. *plur*
pari pellillistä pipareitakin palo mut ei se haittaa.. *hihu*
siivottu on.... *justjoo*
mua väsyttää *plur*
eilinen t-errorin ja ilsun setti saa edelleen hymyn huulille *plur*
Tää oli hyvä päivä *joo*
zenny

Posts: 1,145

#15213 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Huomen pääsee himaa... oonhan ollu jo keskiviikost ast sielt pois... kauhee ikävä mun kissaa... *uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

MaSari

Posts: 1,986

#15214 • • MaSari space jammer
Pitkästä aikaa todella onnistunut ja iloinen päivä kaikin puolin *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

domi

Posts: 7,069

#15215 • • domi Työn sankari.
Teen aika paljon settejä ajattelematta etukäteen, ja nyt huomaan et ihan hyväkin välillä olla tuommoinen.

I *sydän* myself.
sapeli

Posts: 11,768

#15216 • • sapeli jokukukamikä?
Erittäin mukava uusi Makedonialainen tuttavuus *hymy* Ja hyvin alkanut, kokonaisuudessaan chilli päivä *hihu* Ja kerma-herkkusieni-spagetti *kuolaa* Ja se et kohta pääsee nukkumaan *haukottel* Ja se et huomisestakin on luvassa ihan kiva päivä *hih* Ja se et on eilisestä vieläkin hyvät fiilikset *plur* Ja se et muillakin on eilisestä hyvät fiilikset *hali*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#15217 • • Freja Sihteeri
Ehdin sittenkin töiden jälkee Soopelii kuuntelee Zookkia *sydän* On se nii vaa mahtava pändi *joo* Tammikuussa tulee levy *slurps* Muutenkin ihan jees fiiwis. Viikon päästä olen kotonakotona äitin herkkuja syömässä ja perheen seurasta nauttimasta. Ah, rauha *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

Posts: 4,338

#15218 • • KooKie aka. Petress Pan
Tai no pikemminkin surkuhupaisa "x)"

Hitto se eilinen lapsi oli hotti. Hittoako niiden pitää näyttää niin vanhoilta nykyään? Hitto sen kanssa oli muuten kivaa. Hitto kun kysyin, että missä jengissä se nyt pelaakaan. Ja miks hitossa vastaan sen lausumaan "exäs jengissä...": "ai kenen niistä?"?
Mussa ei taida olla tota pelimiehen vikaa.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!