päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,651,419 views

akir0

Posts: 2,554

#14781 • • akir0 idleRPG champion 2009
Mussun kans viikonloppu kahdestaan ja iha rauhas :)
äm

Posts: 2,376

#14782 • • äm
Valmistujaisbileet oli onnistuneet.
Booli toimi, tarjoilut riitti (jääkaapissa on edelleen koskematon täytekakku) ja ihmisillä näytti olevan kivaa.

Oli hyvät kemut! Jeee!

Päivän :( on kyllä tää helevetinmoinen päänsärky! Ei pääse eroon, vaikka oon nukkunut jo kahdet päikkäritkin. Huomisesta voi tulla aika kauhee päivä...

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

iriil

Posts: 371

#14784 • • iriil
Synttäribileet eilen. Tänään pieni jumituskrapula, mutta ei haittaa. Pienellä porukalla oltiin liikenteessä ,mutta ihana ilta oli. Ja aika meni niin nopeesti. Sain pienen lasisiilin ystävä pariskunnalta! Se on niiiiin suloinen. Poika vie minut tiistaina How Many Sistersin keikalla konservatorioon *sydän*
Oli hieno ilta ja olen niin onnellinen että ihmiset halusivat juhlia minua todellakin.
lostgone

Posts: 2,493

#14785 • • lostgone
Pitkäst aikaan suostuin nousemaan lavalle, olin nimittäin lauantaina bändikilpailun juontajana.*hihu*
Alkuspiikkipaniikin jälkeen meni kohtalaisen hyvin, Ei yhtään painu vittuun -välihuutoa tai pilottitakkista kaljupäätä avautumassa taukojen aikana. Sain positiivista palautettakin ja mikä parasta, sain yleisön jopa nauramaan useamman kerran..*justjoo*
..Nonniin yleisö vois tulla mossaamaan tänne lavankin eteen, ettei takatukka tartu niihin puolapuihin..
..Mulla on yleisölle vain yksi kysymys!! Paljonko eturivi nostaa penkistä? Nouseeko 75 kiloa, sillä mä oon aina halunnut hypätä..

Lievää paniikkia parissa pikkutytössä sen jälkeen..*justjoo* Ehkä sit joskus uuestaan.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

DJ Rx

Posts: 2,527

#14787 • • DJ Rx FINRG Recordings
frendit järkkäs ylläri hioat... hirveessä kaasussa just nyt... :) *känni*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

r0n

Posts: 2,258

#14788 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
NYE @ Amsterdam *plur*

--
6er reihe

AnssiV

Posts: 1,798

#14790 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Kotona jälleen. Ei paha, Vaasasta Lohjalle 4,5h *hymy*
tintsu

Posts: 96

#14791 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
Oli maailman kivoin synttäripäivä eilen *sydän*

--
a Devil without the horns.

sapeli

Posts: 11,768

#14792 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Perin leppoisa sunnuntai *hymy*

+ *nauru* Ostin pari uutta levyä ja iTunesissa huomasin että tohon levyyn on koodattu noi tiedot väärin - nyt soi Armin can Buuren *tirsk*

+ näillä levyillä on joitain mun kaikkien aikojen lempparibiisejä mitä tähän asti on täytyny kuunnella vaan jostain klubbarista löytyneistä seteistä... esim. Firewall - Kilimanjaro *pihkassa*

+ vitsi on kyl kiva kun on uutta musaa *plur* täällä on ihan ihmelöytöjä... Donald & Giles - Manufactured... ihanan veikee ränkytys *hihu* Sam Sharp - Twister *kuolaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

keijukainen

Posts: 1,599

#14793 • • keijukainen kiksumurmeli
Juttelin äidin kanssa äsken puhelimessa.... ja alkaa toi meiän kylppäriremppaki pikkuhiljaa olemaa valmis *hymy*

--
*seepla*

NiMo

Posts: 483

#14794 • • NiMo PolkkaPuppe
suunnitelmat onnistuu ehkä sittenkin *tanssittel**jiihaa**plur*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Karvinen

Posts: 699

#14795 • • Karvinen SekaiSin MariSta
eka duuni päivä uudes duunissa ja kivaa oli . . . super tyyppei *hihu* ja muutama tuttuki siällä *jiihaa*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

UnityF

Posts: 15,721

#14796 • • Edited UnityF joo just se
räkänokka ja sen hait *plur*
hemuz

Posts: 2,178

#14797 • • hemuz kätevä emäntä
MP3-soitin *sydän*
enrg

Posts: 2,040

#14798 • • enrg
w00t... ikuisiksi ajoiksi jumittunut "1Q" on kadonnut yläpalkista.
sapeli

Posts: 11,768

#14799 • • sapeli jokukukamikä?
Tää päivä taitaa päättyä yhtä kivasti kuin alkoikin *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

e-nergique

Posts: 568

#14800 • • e-nergique STT
Kaivettuani Blumchenin lähes 10 vuotta vanhan Herzfrequenz-albumin varastojeni pohjalta ja tässä välissä olleena aikana saksaa opittuani tajusin että biisissä nro 3 ei lauletakaan Rosa Wolke-nimisestä naishenkilöstä vaan vaaleanpunaisista pilvistä *nauru*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!