päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,640,040 views

John

Posts: 1,384

#14021 • • John Lauma
Ensilumi! Kohta on jo joulu! *ökkö*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avatar
#14022 • • gnomex Guest
*plur**pihkassa**sydän*
hemuz

Posts: 2,178

#14023 • • hemuz kätevä emäntä
Sain järkättyy huomiselle vapaapäivän ja se ei tarkota mitää muuta, ku et pääsee supercooliin *sydän*
Avatar
#14024 • • hyperventilaatio Guest
Tulee talvi *plur**sydän**super*
FAIRI

Posts: 558

#14025 • • FAIRI
studio julmaahuvia putkeen monta tuntia. ai että *sydän*
*tirsk*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

lostgone

Posts: 2,493

#14026 • • lostgone
Juuri tällaisesta talvisäästä moon unelmoinnut.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Saara

Posts: 1,954

#14027 • • Saara #2970
Mun päivän :)

UnityF, 25.10.2005 18:13:
Saaran puhelu miulle *sydän*



Voi ihana ku toinen tulee niin pienestä iloiseksi <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Claquesous

Posts: 3,206

#14028 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Sain vittu lopultaki lähetettyy yhe kurssin työn.. oli jotai pvän myöhässä, mutta kokoontumisesta ei oo kuulunu mitään, joten eipä sillä nyt sitten kiirettäkään ollutkaan. Tääkin pvä meni sen kaa painiessa... väänsin 01 asti yöllä sit vitsi duunii ja sit aamulla huomasinki, et kaikki matsku oli kadonnu bittitaivaasee. Siin sit itku kurkussa väänsin sitä taas monta tuntii enkä suoriutunu duuniinkaa...

Nimim. sain just valmiiks ja tehny tänäänki aamukuudest duunii sen etee

--
32. of December

Elmiira

Posts: 1,446

#14032 • • Elmiira
Koira, kun se on niin innoissan lumesta *sydän*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Ninka

Posts: 564

#14033 • • Ninka
töissä yks poika tuli pitää mulle huume valistusta, hauskinta siinä oli se kuinka positiivisesti se puhu pilven poltosta. Nähään joka päivä mut ei tunneta ollenkaan sit se valitsee lähes tulkoon ensimmäiseks puheen aiheeks pilven polton *nauru*

Töissä oli rauhallista, ihanan rauhallista siivoiltiin sun muuta ja siel on yks mukava harjottelija josta mäki saan edes saman ikäpolven seuraa *iloinen*

Myös yks ihana biisi aukee aina tietyssä mielen tilassa uudestaan ja se saa hymyilemään AINA *pepsodent* *sydän*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

helluli

Posts: 381

#14034 • • helluli pupunen / hababambi
Voitin lahjakortin parturi-kampaamooni *hihu*
Illalla karaokeen ja juhlistamaan itsenäisen opiskelun viikkoa *tanssittel*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

Prime Number

Posts: 2,705

#14035 • • Prime Number UG-///
Kah peijjoonia, verovirastolta voi näemmä tulla joskus kivojakin lappuja.

Meitsi saa 1232 eskoo veronpalautusta viimevuodelta*jiihaa*

--
Repikää siitä

AnssiV

Posts: 1,798

#14036 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Ajojärjestelijä yritti nakittaa taas yllättäen 15min ennen vuoron loppua pikku keikalle jossa olis menny ainakin tunti...pidinpäs pirulainen kerrankin pintani ja kieltäydyin kun kuitenkin teen töitä eli jaan ja noudan tavaraa huomattavasti enemmän kuin pari muuta kuskia...ja kyllä ne sen keikan sai hoidettua ilman minuakin.*pepsodent*
Jammailija

Posts: 3,224

#14038 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mun tyttöni osti mulle uuden playstationin valmistujaislahjaksi, Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!*aplodit*
*jiihaa*

Hitto mikä kissa! Kelatkaa ny: Meil oli hirmu vääntö joskus, että tuleeko meille pleikkari kotiin vai eikö ja ny se ite sen sit osti mulle!
Aika mimmi*sydän*!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!*aplodit*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

-Kerttu-

Posts: 4,542

#14040 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mayah, 26.10.2005 19:37:
---
Jammailija, 26.10.2005 19:08:
Mun tyttöni osti mulle uuden playstationin valmistujaislahjaksi, Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!*aplodit*
*jiihaa*

Hitto mikä kissa! Kelatkaa ny: Meil oli hirmu vääntö joskus, että tuleeko meille pleikkari kotiin vai eikö ja ny se ite sen sit osti mulle!
Aika mimmi*sydän*!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!*aplodit*

---


Ei nyt kannattais vielä niin hihkua... Täähän vaan tarkottaa sitä, et sulla on helvetinmoiset paineet Kerden valmistujaislahjan suhteen *nauru*

Loistosuunnitelma Kerde, oon ylpee susta *hihu*



Juuri näin mäkin suunnittelin! *nauru* *timantteja odottel* *tirsk*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..