päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,633,015 views

keisha

Posts: 1,394

#1301 • • keisha bullet with butterfly wings
Oon pysynyt poissa sinkkuluukusta 4kk - ja oon edelleen ihan *sydän**sydän**sydän**sydän*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

keijukainen

Posts: 1,599

#1302 • • keijukainen kiksumurmeli
Huomenna tulee oma kulta ja kaappaa mut mukaansa *hih*

--
*seepla*

tiipi

Posts: 506

#1303 • • tiipi
Ilahdutin kavereita ja tulin itsekin iloiseksi.
*iloinen* *hymy*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

ravec

Posts: 1,102

#1304 • • ravec
Päivä jatkuu ja jatkuu.....
Avatar
#1305 • • Taika Guest
Mä söin tänään aamupalaksi jotain muuta kuin puuroa..*hymy*
Ihanaa olla pitkästä aikaa vanhempien luona lomailemassa..

Kyllä maalla on mukavaa - ainakin pari päivää..*vink*
kilobitti

Posts: 2,419

#1306 • • kilobitti 1-2-3 techno
10,5 h unta tekee hyvää...*sydän*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1307 • • Lost-Soul los pallos

kilobitti:
10,5 h unta tekee hyvää...*sydän*


toi vois olla erittäin mukavaa

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#1308 • • GoA Guest
Kohtuu kova treeni teki todella hyvää ja illalla pääsee bílettämään. Lisäksi yksi loistava kappale sai minut kylmille väreille ja hymyilemään onnesta sekä muistelemaan menneitä. Kappale oli Energy 52 - Cafe Del Mar
fadeout

Posts: 171

#1309 • • fadeout NoStatus
Rahat melkeen loppu, mutta sainpa juuri ja juuri kaiken tarpeellisen ja ei niin tarpeellisen ostettua. Voi kun sais vaan työtä !

Enää 1,5 kk ja on joulu! *sydän*

--
tamppauskone - se olen minä

UnityF

Posts: 15,721

#1310 • • UnityF joo just se

fadeout:

Enää 1,5 kk ja on joulu! *sydän*



KÄÄK noin pian jo... ohhoh... mihin tää aika on menny.. justiinha oli kesä...*ding*
UnityF

Posts: 15,721

#1312 • • UnityF joo just se

Friction`darz:
Ja taas kerran oli pakko ostaa jotain... mossosta tarttu käsiin kiva paita *plur*



hahahahah *nauru**hali*





mun päivän *hymy* on ehottomasti MCEE ja jammailija... tai pitäiskö sanoo... TECHNOMARSHALL & PINKEEPIMUPIKINEISSÄ *nauru**nauru**nauru*
*pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**vink*
Jammailija

Posts: 3,224

#1313 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kiitti, Unity(f)!*nauru*
*hali*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#1314 • • GoA Guest
fadeout:


Enää 1,5 kk ja on joulu! *sydän*



Voi fan. Mun on siis myöhä ruveta nyt kiltiksi. Jatketaan siis *pahis*ksena olemista. *joo*

[muokattu 5.11.2003 15:43]
Jammailija

Posts: 3,224

#1315 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
2 vkoa sitten oli tentti. Mul oli kiire junaan, jotta pääsisin bileisiin. Mun piti tehdä tentti yhteen tuntiin ja tykitin 5 sivua tekstiä siihen aikaan ja juoksin junaan. Tänään katoin tulokset ja sain täydet siitä tentistä ja 2 opintoviikkoa.

Ai äm sou häpii*hymy*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

kuu

Posts: 1,174

#1316 • • kuu tyttttö
Tämä päivä on paljon mukavampi kuin eilinen. *iihhih*

--
köh köh

Avatar
#1317 • • GoA Guest
Oli eilen todella mukavaa. Ensin koulun bileissä La tourissa missä oli neljä stripparia. Voisi sanoa että kohtuu kauniita sellaisia. *vink* Ja lähti kaikki pois. *hih* Sitten premissä tapasi paljon ihania tuttuja. *hymy*
skasi

Posts: 161

#1318 • • skasi
Kohta saa RUOKAA. Se on mahtavaa. On niin prkl nälkä että tekee ihan *igor*.. Ja vois syödä vaikka *possu* tai vaikkapa *pupu* ja jos ei muuta niin pekingin *ankka*. Tai ihan minkä vaan *ankka*.

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

kuu

Posts: 1,174

#1319 • • kuu tyttttö
Kohta pääsee varmaankin lounaalle oikeaa ihanaa ruokaa syömään. Pitsat ja hampurilaiset tulee kohta korvista. *poks*

--
köh köh

Elsa F

Posts: 2,763

#1320 • • Elsa F Koululainen :)

Jammailija:
2 vkoa sitten oli tentti. Mul oli kiire junaan, jotta pääsisin bileisiin. Mun piti tehdä tentti yhteen tuntiin ja tykitin 5 sivua tekstiä siihen aikaan ja juoksin junaan. Tänään katoin tulokset ja sain täydet siitä tentistä ja 2 opintoviikkoa.

Ai äm sou häpii*hymy*!



Siistii, bileet selkeesti motivoi sut hyviin suorituksiin*vink*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.