päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,659,107 views

sapeli

Posts: 11,768

#12561 • • sapeli jokukukamikä?
Uufi tietogonebeli *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#12562 • • Lost-Soul los pallos
Uus tuoli.. Nyt on taas hyvä istuu =)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

domi

Posts: 7,069

#12563 • • domi Työn sankari.

candyraver, 23.8.2005 22:02:
Monen vuoden jahkailun jälkeen sain itseäni "niskasta kiinni" jä kävin tänään hammaslääkäripelkoani uhmaten tarkastuttamassa huonoon kuntoon päässeen hammaskalustoni..*aplodit*
Yksityisellä kävin(julkisesta hammashoidosta niin kauheet traumat, etten sellaseen astu jalallani enään ikinä). Sain tietää, että odotettavissa on kolmen viisaudenhampaan irti kiskominen, yhden lohjenneen takahampaan pois kiskominen ja kolmen reiän paikkaaminen. Kaikkein eniten pelottaa/kuvottaa noi hampaiden irti kiskomiset*poks* mutta pääasia on nyt se,että aion kohdata pelkoni ja olen siitä ylpeä*iloinen* (pelkkä tarkastuskäynti yksityisellä hammaslääkärillä maksoi 94eur, joten mikään halpa reissu tästä ei tuu,mutta laadusta kannattaa maksaa,varsinkin kun on omasta terveydestä kyse*joo*).


Saatko menemään vakuutuksessa, vai maksatko ihan kylmällä käteisellä tuon? Ja sanoivatko mitään arviota...itsellä olisi sama homma tulossa *uuh*
Avatar
#12564 • • candyraver Guest

dominikh, 23.8.2005 22:17:
---
Saatko menemään vakuutuksessa, vai maksatko ihan kylmällä käteisellä tuon? Ja sanoivatko mitään arviota...itsellä olisi sama homma tulossa *uuh*



Saan arvion lopullisista kustannuksista ens viikon käynnin yhteydessä. Tänään otettiin röntgenit leuoista ja hampaista ja seuraavalla kerralla se hammaslääkäri on laittanut "pakettiin" sen,että mitä niille hampaille tehään ja millasella aikataululla ja paljon tulee maksamaan.
Mulla ei oo mitään vakuutusta tälläseen, käteisellä tuun maksamaan kaiken.
Ajattelin kyllä vielä kysellä mahdollisuuksista saada jtn apua joltain julkiselta taholta tohon loppusummaan.*ding**joo*
sapeli

Posts: 11,768

#12565 • • sapeli jokukukamikä?

candyraver, 23.8.2005 22:23:
Ajattelin kyllä vielä kysellä mahdollisuuksista saada jtn apua joltain julkiselta taholta tohon loppusummaan.*ding**joo*



Kela maksaa noin kolmanneksen yksityisten hammaslääkärien kuluista *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#12566 • • candyraver Guest

sapeli, 23.8.2005 22:27:
---
Kela maksaa noin kolmanneksen yksityisten hammaslääkärien kuluista *joo*



Tuolla hammaslääkärissä ovat tehneet sopimuksen kelan kanssa ja noista hinnoista on jo vähennetty se osuus kun ne hoitaa asiakkaiden puolesta kaiken paperityön*iloinen* On toi silti aika rouhee hinta*nauru* elämä on...
Vexe

Posts: 1,016

#12567 • • Vexe
Eka yö uudessa kodissa.
Samaten netti tuli päivää luvattua aikasemmin

*sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#12568 • • UnityF joo just se
Löysin jotain mitä luulin että oon kadottanu... *hymy*

Rauha.. *hymy*


np. Tchaikovsky - Swan Lake *sydän*
onni3mk

Posts: 3,973

#12570 • • Edited onni3mk Onni on.
Molin ainoo ihminen klubbarissa äsken! *jiihaa* Taino oli candyraver piilossa, mut...*jiihaa**lmao*

Pitäs varmaan nukkua...

--
Onni on.

jeesboks

Posts: 4,064

#12571 • • jeesboks p u p u
Jatkamaan tänään muuttoa ja illalla melomaan hyväntekeväisyyttä. *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Yonna

Posts: 372

#12572 • • Yonna
Aamulenkit*sydän**hihu*
lostgone

Posts: 2,493

#12573 • • lostgone
ATKn perusteet.. siis ihan perusteet:
näin käytetään hiirtä ja sitten q te opitte, saatatte alkaa käyttää myös näppäimistöä ja siinä olevia pikanäppäimiä.. *justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

MaSari

Posts: 1,986

#12574 • • MaSari space jammer
Kivat suunnitelmat ja eilinen kaverin kanssa *iloinen*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Aamu

Posts: 999

#12575 • • Aamu you had me at hello
sain popseja ja uunituoretta leipää!

namnam.

kyllä kaikki on niin valoisaa kun masu on täysi.

--
Do you think the expansion will make me fat?

Sphyxia

Posts: 3,308

#12576 • • Sphyxia Maracujá!

candyraver, 23.8.2005 22:02:
Monen vuoden jahkailun jälkeen sain itseäni "niskasta kiinni" jä kävin tänään hammaslääkäripelkoani uhmaten tarkastuttamassa huonoon kuntoon päässeen hammaskalustoni..*aplodit*
Yksityisellä kävin(julkisesta hammashoidosta niin kauheet traumat, etten sellaseen astu jalallani enään ikinä). Sain tietää, että odotettavissa on kolmen viisaudenhampaan irti kiskominen, yhden lohjenneen takahampaan pois kiskominen ja kolmen reiän paikkaaminen. Kaikkein eniten pelottaa/kuvottaa noi hampaiden irti kiskomiset*poks* mutta pääasia on nyt se,että aion kohdata pelkoni ja olen siitä ylpeä*iloinen* (pelkkä tarkastuskäynti yksityisellä hammaslääkärillä maksoi 94eur, joten mikään halpa reissu tästä ei tuu,mutta laadusta kannattaa maksaa,varsinkin kun on omasta terveydestä kyse*joo*).



Eikä myös tarvitse jonottaa kun käyttää yksityisen hammaslääkärin palveluita. Kun itse kuukausi sitten kävin yksityisessä hammaslääkärissä, pääsin sinne jo samana päivänä. *hymy* Terveyskeskukseen/yms. paikkoihin olisi varmaan ollut muutama kuukausi jonotusaikaa parhaimmillaan. Mutta tottahan toki, maksaahan se ihan saakelisti käydä yksityishammaslääkärissä. Itsellä maksoi tarkastuskäynti vähän yli sata euroa. *hahjust*
Freja

Posts: 8,775

#12577 • • Freja Sihteeri
Minun muutama Witch Hunter sai ja saa vielä lisää tänään väriä... *hymy* Kivaa! Vaikka meinaakin välillä palaa käpy yksityiskohtiin mutta harjoittelu tekee mestarin *joo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

zari

Posts: 716

#12578 • • zari Team Tamppaajat
Vihdostan viimein H&M:ltä tilatut vaatteet tuli ärrälle! *jiihaa*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

zenny

Posts: 1,145

#12579 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Paljo kivempi olla *hymy* ku *uuh* tai *nyyh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Saara

Posts: 1,954

#12580 • • Saara #2970
Päästiin elävänä Ruotsiin ja huomenna Skavstasta lähtee lento Budapestiin <3.

Siellä sitten Budapest Paradeen :)(:

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.