päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,637,168 views

Avatar
#11901 • • + Guest
otin päikkärit *iloinen*

onneks kukaan ei tullu keskeyttään.. toivottavasti kukaan ei myöskään huomannut puolen tunnin tirsojani.
nomic

Posts: 4,120

#11902 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
heräsin jo kaheksalta! *iloinen*
jeesboks

Posts: 4,064

#11903 • • jeesboks p u p u
Illal vielä töihin ja sit pari vapaapäivää *jiihaa*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Garo

Posts: 446

#11904 • • Garo #jake
Sain duunikaverin auton käyttöön =)

- Garo
Shira

Posts: 474

#11905 • • Shira Teknokissat Ry
söpistely ja kuhertelu kullan kanssa*plur*

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

zenny

Posts: 1,145

#11906 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö
Nimpparit......jee jee....
Ja kirjotin tänää työsopimuksen, samaa paikkaa mis oon nyt kesätöis, palkka nous vissiin yli puolella... et ei täs mitää syytä o masistella... *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

John

Posts: 1,384

#11907 • • John Lauma
Sain siivottua, seuraavaksi syön 700 g pihviä hyvän salaatin kera, jonka jälkeen pesemään pyykit. Illalla enää 3 tuntia töitä ja sit alkaa viikonloppu! *hihu*

La dolce vita! *jiihaa*

--
Fancy some cheese, Gromit?

AnssiV

Posts: 1,798

#11908 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Parin tunnin päästä Järvenperälle kaverin luokse lapioimaan multaa/saunaan/jotain ja sit hiukka myöhemmin moikkaamaan yhtä tosi kivaa ihmistä... *hihu*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#11909 • • liikkuva muna an egg on the move
*jiihaa* Tulipa yliopistolta valintakoetulokset ja pääsin kumpaankin minne hain. *hih*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#11910 • • liikkuva muna an egg on the move

mayah, 21.7.2005 12:30:
---
alek száhala, 21.7.2005 12:28:
*jiihaa* Tulipa yliopistolta valintakoetulokset ja pääsin kumpaankin minne hain. *hih*

---


*släp* Toi on niin väärin. Miks toisten täytyy olla just tollasia... öööh, miks niitä nyt taas sanottiinkaan.... ööh, ai joo, älykkäitä??



Olinpa muuten vielä eilenkin täysin varma etten voi päästä kun meni esseet niin keturalleen. Nyt kun vielä muistais ottaa paikan vastaan niin kaikki ois hyvin. *joo*
superwoman

Posts: 333

#11911 • • superwoman toinen jalka jo...
Nyt alkoi tällä minuutilla 4 viikon loma!
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*

--
...just visiting...

Ninka

Posts: 564

#11913 • • Ninka
Tänään yks ihq tuli puhuu mulle töissä *plur*

Ei sillä nyt sinänsä mitään merkitystä minkään kannalta mutta tuli mulle ainaki hyvä mieli *iloinen*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

S-T

Posts: 1,195

#11914 • • S-T Pieni

alek száhala, 21.7.2005 12:43:
Olinpa muuten vielä eilenkin täysin varma etten voi päästä kun meni esseet niin keturalleen. Nyt kun vielä muistais ottaa paikan vastaan niin kaikki ois hyvin. *joo*


Kandee oikeesti ilmoittautua ajoissa... eikä siten kuin minä tein *nauru* Lähdin ajelemaan ½h ennen viimeistä palautusajankohtaa mestoille ja eksyin vielä matkalla.... Mutta ehdin!

--
Pieni on kaunista.

sapeli

Posts: 11,768

#11917 • • sapeli jokukukamikä?

Garo, 21.7.2005 19:07:
Sain siivottua *jiihaa*



Samoin *joo* Puhdas koti on tämän päivän *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

a-j

Posts: 785

#11918 • • a-j
15450512.jpg


*vink* *nauru*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#11919 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hmm. se että vihdoin on saatu kaikenkattava ja syvällinen keskustelu tänne klubitukseen :D

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

zenny

Posts: 1,145

#11920 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Tänää ku kirjotin sen työsopimuksen 3kk ni sen jälkee ku työt loppuu ni mul on tarpeeks rahaa saastös ja pääsen muuttaa stadiiii..... *jiihaa* vähän kyl vaan pelottaa ku joutuu muuttaa sit yksin, mut onneks tunnen sielt jopa 3tyyppii... *nauru* mut katotaa nyt mikä tilanne 3kk pääst.. toivottavast hyvä! ja =( on et joudun jättää kissan vissiin tähän faijalle ku se on tottun olee suunnillee yötäpäivää ulkon ni se olis kauheen julmaa lukita se neljän seinän sisää...*uuh* mut aattelin et tottuiskohan se jos ottais sille siihen kaverin? *hihu*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin