päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,440,294 views

anri

Posts: 890

#11441 • • anri team parempi pitäjä
pohjanmaalla on ihan saatanan hieno ilma

--
don't go halfway - go all the way

UnityF

Posts: 15,721

#11443 • • UnityF joo just se
jonkun asteen havahtuminen.*hymy*
anri

Posts: 890

#11444 • • anri team parempi pitäjä

DominikH, 24.6.2005 01:47:
---
anri, 24.6.2005 01:45:
pohjanmaalla on ihan saatanan hieno ilma

---

Riippuu mistäpäin pohjanmaata puhutaan?



Laihialla olemme. Missä sä?

--
don't go halfway - go all the way

Jone

Posts: 8,258

#11445 • • Jone Archibald Haddock
Oli perseestä herätä aamulla viideltä ja lähteä töihin, mutta päivä parani nopeasti kun töissä valkeni olevansa siellä 70 eurolla tunnissa ja sai vielä kotiin lähtiessään helvetilliset kasat jäätelöä mukaan. *plur*
Avatar
#11446 • • Taika Guest
*hikoil*
Huomasin liputtomana vasta tänään ettei paikallinen juna-asema ole auki juhannuksena ja paluulipun saaminen näytti toivottomalta. Kiitos kuitenkin noiden kotona tulostettavien lippujen, mun ei tarvi huomenna istua 6,5h ravintolavaunussa*känni* :D
Unik

Posts: 4,117

#11447 • • Unik
Pietarinkadun Oilers GO-GO @ YleX *nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#11448 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 24.6.2005 10:45:
Oli perseestä herätä aamulla viideltä ja lähteä töihin, mutta päivä parani nopeasti kun töissä valkeni olevansa siellä 70 eurolla tunnissa ja sai vielä kotiin lähtiessään helvetilliset kasat jäätelöä mukaan. *plur*



ei pahat edut *nauru*
MaSari

Posts: 1,986

#11449 • • MaSari space jammer
ei oo RAPULAAA *jiihaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ee102

Posts: 775

#11450 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Hihii. Toiset jäi juhannuksesta miinukselle, ja viettävät nyt krapulapäivää. Mä jäin sen sijaan plussalle. Pitää huomenissa viedä kauppaan pullot, jotka keräsin eilisillan aikana. Oli ihan mukava juhannus. Isosiskon kaa vaan kierrettiin Nallikarissa. Susanna myi bändinsä demoa ja mä keräsin pulloja. *hihu* Tänään ei oo kiire minnekään, joten mikäs tässä on ollessa. Vois ehkä myöhemmin tänään lähtä taas pullomummoileen, pitää kattoo. *nauru*
Tripla-T

Posts: 373

#11451 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Krapulaa ei käytännössä ollut vaikka niska vähän jäykkänä olikin ! *hih* Juhannus meni mukavasti velipojan luona jutellen ja syntyjä syviä pohdiskellen...

--
Crom ! - Conan Barbaari

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#11452 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mayah, 24.6.2005 23:48:
Kesä, juhannus, ystävät, grilli, sauna, teknarit, nurmikko, kiksu, aurinko, siideri, polkka ja *plur*

Ja vaikka täällä onkin tavattoman ihanaa, on myös tavattoman ihanaa päästä huomenna kotiin ja..... *pihkassa*



Et olis voinu paremmin tätä reissua ilmaista *joo* ja tietysti *plur*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

$

Posts: 1,802

#11453 • • $ Destination weekend!
Hankolainen poliisisetä opasti yöllä pois aidatulta alueelta. Tarjosin Jaffa-keksiä johon konstaapeli totesi: "Ei kiitos, me poliisit pysyttäydytään ihan niissä donitseissa vaan".
AnssiV

Posts: 1,798

#11454 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

$, 25.6.2005 16:45:
Hankolainen poliisisetä opasti yöllä pois aidatulta alueelta. Tarjosin Jaffa-keksiä johon konstaapeli totesi: "Ei kiitos, me poliisit pysyttäydytään ihan niissä donitseissa vaan".




Joo, tää oli kyllä päivän *nauru*
Fyrisch

Posts: 4,525

#11456 • • Fyrisch
Oli hyvä juhannus :) hyviä kavereita ja hyvää musaa ja aurinko paisto <3
joun

Posts: 425

#11457 • • joun People want to be needed
Juhannusyössä on taikaa *sydän**vink*

--
Im happy only when Im busy

Freja

Posts: 8,775

#11458 • • Freja Sihteeri
Mun rakas ystävä tulee takaisin pian Helsinkiin!! Muistelin hyviä aikoja ja hymy levisi naamalle. Alle kolme viikkoa enää *sydän* Oon sitä täs jo kolme viikkoo vajaa vuoden jo odotellutkin *vink*

Ystävät on ihania.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#11459 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Synttärit *plur*

[pieni]Ja kaverit jotka muisti melkein ilman huomautuksia.[/pieni] *igor**nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Freja

Posts: 8,775

#11460 • • Freja Sihteeri
On hyvä olla. Lepposa ja levännyt olo, ja asiat tuntuu sittenkin aina järjestyvän *hymy*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been