päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,621,644 views

jansku=p

Posts: 108

#10181 • • jansku=p sheikkeri
Tänään sattu yx hauska juttu aamulla joka on saanu mut nauraan pitkin päivää.
Aamulla kun menin kouluun, menin suoraan vessaan laittamaan hiukset kiinni..sinne tuli yx nainen ja se sanoi saksax 'sä näytät/olet schlimm'..mä olin vaan että schlimm??*täh*

Huono saksankilen taito, ekana tuli mieleen englannin sana slim..Sitten nainen kysyy että tarvitsenko apua..Olin himppasen pihalla, ja vastasin vaan että ei kiitos..Slimmiä musta ei kyllä saa enää tekemälläkään,laihaa siis..Mutta jäi mieltä kaivelamaan tuo schlimm, joka merkitys myöhemmin selvisi, tai ainakin luulen että se tarkoittaa huonoa...

Siis näytän huonolta/pahalta...suomessa ois tullu jo päin näköö tossa vaiheessa, onnex ei kielitaito kovin hyvin pelaa*iihhih*..No luulen että nainen oli vaan huolestunu kun mun silmät oli ihan punaset ja vetiset..pyörällä just viilettäny kouluun huimaa kyytiä..

No ei tää juttu näin kuullosta kovin hauskalta, mutta ainakin mulla on hauskaa*hih*

--
Everything looks bad if you remember it

Avatar
#10182 • • gnomex Guest
*pihkassa* *plur*
zenny

Posts: 1,145

#10183 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
jo toinen päivä ku on ihan *iloinen* fiilis.. hmmm.. joku on nyt pieles ja pahasti....*ding* *iloinen* *täh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Jammailija

Posts: 3,224

#10184 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kaverini ISO-E laitto mulle aamupalan, anto mulle lahjan ja anto vielä toisenkin lahjan ja vei viel syömään. Tuli kyl synttäriolo*plur*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Rocca

Posts: 3,064

#10185 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Näyttävästi jokin palkitaan joko tuurilla tai onnella *nauru* eli töissä ollu kaks päivää 15h ja kumpanakin päivänä kahta duunia...mut onneks huomenna vapaa *jiihaa*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

ravec

Posts: 1,102

#10186 • • ravec
Biisien ostaminen siirtyi BeatPort:iin.
Fluffy

Posts: 37

#10187 • • Fluffy
19.4.2005 klo 20:27 Meille syntyi pieni poika =)
sapeli

Posts: 11,768

#10188 • • sapeli jokukukamikä?

Fluffy, 20.4.2005 01:13:
19.4.2005 klo 20:27 Meille syntyi pieni poika =)



Ja sulla meni viis tuntia tulla ilmoittamaan siitä tänne klubbariin? *släp* *nauru*

No ei, onneksi olkoon! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

innae

Posts: 1,377

#10189 • • innae PaskaJätkä
aivan mahtava päivä töissä (vaikka toisaalta vitutti ihan helvetisti). ihanat duunikaverit. ilman poikia olis hyvin tylsää töissä :D

--
PaskaJätkä

zari

Posts: 716

#10190 • • zari Team Tamppaajat
Raksu lupas tulla poikkeen tänään kun pääsee iltavapaille *sydän*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Jutu

Posts: 3,054

#10191 • • Jutu Blondi
Hahaaa, ulkona sataa lunta! *jiihaa*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#10192 • • liikkuva muna an egg on the move
Reason 3.0 - Perkeleen läskiä saundia irtoo tästä! Hintansa väärti onpi. *hih*
Freja

Posts: 8,775

#10193 • • Freja Sihteeri
Posti tuli ja mukana oli kirje Nordeasta joka sisälsi lapun jossa luki jotain tyyliin yhteistyö mastercard-pankkikorttinne on noudettavissa ylläolevasta osoitteesta...! *aplodit**juonittel*

*muhaha*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

typ0

Posts: 1,892

#10194 • • typ0 syntax error
mä sain sen mä sain sen mä sain sen!!!!!!
MAINOS BLOGGAAJAN!!!! NYT EI IKINÄ ENÄÄ NÄY SE VAMMANEN PUNANE PIRU MISSÄÄ MESTOILLA!!!
OON NIIN MEHUISSA
*piis*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

coolcat82

Posts: 771

#10195 • • Edited coolcat82 You only live once, so do it well!
hehe.. tsiigatkaas mitä google tarjoo kun hakusanaks laittaa pölyharja *nauru*
...tai pölynaama *lmao*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

innae

Posts: 1,377

#10196 • • innae PaskaJätkä

Freja, 20.4.2005 12:23:
Posti tuli ja mukana oli kirje Nordeasta joka sisälsi lapun jossa luki jotain tyyliin yhteistyö mastercard-pankkikorttinne on noudettavissa ylläolevasta osoitteesta...! *aplodit**juonittel*

*muhaha*




siitä se alamäki alkaa :D

--
PaskaJätkä

UnityF

Posts: 15,721

#10197 • • Edited UnityF joo just se
Mummon kanssa pitkä puhelu.. *plur* (huvittavaa juoruu mummon kanssa puhelimessa kun se asuu viereisessä talossa ja siel tulee käytyy joka viikko *hih*)
Huomenna meen käymään siellä taas ja sitten kattelen piirustuksia mitä oon broidien kanssa piirelly kreikassa hänelle ja lähetelly.. + kaikki kirjeet on tallella ym ym.. vähän siistii nähä millaisia piirustuksia on tehny 15 vuotta sitten *hih*
UnityF

Posts: 15,721

#10198 • • UnityF joo just se

Fluffy, 20.4.2005 01:13:
19.4.2005 klo 20:27 Meille syntyi pieni poika =)



oi että nyt se sit synty..!!!!


*jiihaa* ONNEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *jiihaa*

vähän ihana uutinen... Äipälle kanssa oikeen paljon terveisiä ja onnitteluja.. *plur*
Fyrisch

Posts: 4,525

#10199 • • Fyrisch
ah mikä helpotus, mutsi toi tänää mulle verhot keittiöön ja olkkariin :)
Late

Posts: 3,441

#10200 • • Edited Late team Lasse
Takana ihan persepäivä duunissa ja tieto siitä että tyhjä asunto odottaa kun kulti on risteilemässä ei helpottanu yhtään oloa.
-Illalla olon pelastaa ihana lappu pöydällä, kuinka joku voikin olla niin sulonen yksilö. *sydän*