päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,649,135 views

Bellezaaa

Posts: 573

#8541 • • Bellezaaa Afrodite*
Neljännesvuosisataa eletty on nimittäin synttärit!!!*hihu*
Tiedä vaik sais lahjoja *jiihaa*
Verano

Posts: 4,649

#8542 • • Edited Verano Merituuli
vatsalihaskramppeja vieläkin aiheuttava viikonloppu takana. mä muutan maaseudulle kommuuniin.
mitä muuta ihminen tarvitsee kuin hyviä ystäviä, hyvää ruokaa, olutta, punkkua, gin&tonicia, saunan, oikean talven ja lunta, pehmeitä sohvia, löysiä vaatteita, hyvää musiikkia, pleikkarin, koiran, kunnon keskusteluja sekä niiiiin väsynyttä läppää.

(okei, mä tiedän että joku saattaa keksiä jotain muutakin)


milla:
tokaa päivää vaahtera-palmusiirappi paastolla ja on hyvä olo! ja maanantaina aurinkorannat kutsuu.. palmut loistaa jo silmissä :)))))))))))



samaisena tokan päivän iltana taisi kyllä vähän tehdä mieli sitä wokkia ;) mutta hyvä että loppupaasto on sujunut hyvin =)

mä ostin sit sen rinkan johon tuun kyytiin.

ja sori pieni etten pystynyt oikein keskittymään siihen puheluun. oli pikkasen levoton automatka. soitan ku herään!
Galore

Posts: 131

#8543 • • Galore
Brasilia on enää neljäntoista tunnin päässä!!!

--
¨kotahi¨

aivastus

Posts: 499

#8544 • • aivastus Ärsyttävä
Vapaapäivä *jiihaa*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Avatar
#8546 • • MiSSy* Guest
Työttömyyskorvaukset oli tullut tilille!!! *jiihaa*
Major Tom

Posts: 266

#8547 • • Major Tom
ai vattu mitä lauluja postissa tuli! ei pysy enää kädet näppiksellä eikä naama peruslukemilla, vaan hymy leviää väkisinkin korvasta toiseen.. Can't Fake It. *jiihaa*
keijukainen

Posts: 1,599

#8548 • • keijukainen kiksumurmeli
erään ihanan laittam viesti aamulla...piristi päivän kummasti *blush**hihu* ja tenttiki tais mennä ihan hyvin vaikka ei tullu luettua *hymy*

--
*seepla*

Amma

Posts: 2,383

#8549 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Sain hepan loimen korjattua! *jiihaa* Ei se ollutkaan ollu projektina kuin suunnilleen lokakuusta asti. *justjoo* Äipän n. 30-40 vuotta vanha ompelukone huusi kyllä hoosiannaa ja langat oli sotkussa vähän väliä, mutta hyvällä sisulla myrkynvihreä Elna Supermatic paineli menemään vaikka välissä oli kaksinkertaset fleecet ja paksut nylonremmit. *nauru* Hyvä Elna! *aplodit*

--
*etsiskel*

Saara

Posts: 1,954

#8550 • • Saara #2970
Kotitekoista pizzaa <3

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

sune

Posts: 2,096

#8551 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Muuten vaan toosi jees Fiiwis,.*hihu*. .. vaikka erno on töissä mikä on kyl perseestä..*nyyh*.... nooo mut onneks sain vieteltyä pipan tänne viihdyttää kotiäitiä ..*joo*

--
ei kovin ihku eikä plur

Samu81

Posts: 1,224

#8552 • • Samu81 kokolihaa
Saimpas sittenkin oman lipun Tiëston keikalle.
Frendin "puhuu toista-tekee toista" -repäisyt lauantailta pisti jo *ituttamaan ettei lippuja enään olisi.

*jiihaa*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

BuBu

Posts: 509

#8553 • • BuBu
Torstaina Skotlantiin pitkästä aikaa, ihanaaa *jiihaa**plur*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Unik

Posts: 4,117

#8554 • • Unik
Juustoa, nam *iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#8555 • • UnityF joo just se
Sapeli... Ihminen jolle voin selkeesti kertoo kaiken mitä mieltä painaa.. *sydän*
toinen otus on lintunen.. joka on vihdoin ja viimein palanu matkalta kotiin *sydän*

meijän pyhä kolmikko vois taas kokoontuu joku päivä.. viime kerrasta on aivan liian pitkä aika *grr*



Ja sitten mä näin hassuu unta tän muutaman tunnin aikana kun kerkesin nukkuu...
mä olin magneetin ja kinderin kanssa liikenteessä ja me keksittiin auto joka kulkee magneetin vetovoimalla mut nälän yllättäessä siitä saatto popsii paloja ja ne maistu ihan kinderille.. sit me reissattiin pitkin ja poikin maailmaa ja kiinitettiin huomioo.. magneetti ajoi ja mä olin kartanlukija ja niin me ajettiin kokoajan väärin (niinkuin normielämässäkin) niin kinderi sitten huuteli ikkunasta kokoajan "me ollaa turuust..." Mä nauroin kun heräsin.. *nauru*

Huh huh.. kinderi ja magneetti joskus yhessä liikenteeseen?? *lmao*
Mellu-

Posts: 4,006

#8556 • • Mellu-

mayah:
---
UnityF:
Huh huh.. kinderi ja magneetti joskus yhessä liikenteeseen?? *lmao*

---


*lmao* Joo toi "ikkuna auki ja huuda olevasi turusta"-taktiikka pelastaa mut usein kiperistä tilanteista liikenteessä.

Ja sitte mun päivän :) Kaikenlaisia tekstiviestejä sitä sitte olikin tullut yöllä. Ihan hyvä, et en ihan jokaiseen herää. Tän yön tekstari-skaban voitti kyllä ehdottomasti SA-TomTom. Kiitos siitä *nauru* Ei muuta ku Ilonalle terkkuja!




*lmao* joko lähetään, polkka mitsu kulkee *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Zyklonius

Posts: 1,629

#8557 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Upealta ja lämminsydämiseltä nuorelta herrasmieheltä äsken kuulemani kohteliaisuudet, etenkin kun tunne on vilpittömästi molemminpuolinen. *sydän*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Piiuzki

Posts: 870

#8558 • • Piiuzki
käytii kattoo kultinkaa kivaa kämppää *joo*
ehkä tää mun elämä on menos parempaan suuntaan..vaikka surettaaki.. :/
Onneks o paljon ihanii ihmisii ympäril *sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#8559 • • UnityF joo just se

Piiuzki:
käytii kattoo kultinkaa kivaa kämppää *joo*
ehkä tää mun elämä on menos parempaan suuntaan..vaikka surettaaki.. :/
Onneks o paljon ihanii ihmisii ympäril *sydän*



uiuiuiui *super**hali* mistäpäin maailmaa haette asuntoo?
vähän ihkuu.. *plur*
Piiuzki

Posts: 870

#8560 • • Piiuzki

UnityF:
---



uiuiuiui *super**hali* mistäpäin maailmaa haette asuntoo?
vähän ihkuu.. *plur*



Leppävaarasta :)