päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,643,053 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#7601 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tänään pääsee bilettää!!!! *jiihaa* *sydän* Piiiiitkästä aikaa!!! *sydän* *iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#7602 • • Marianne Guest
eilen oli erittäin kiva iltama (kiits kaverit), eikä tänään edes ole niin kovin hirvee olo + kohta pääsee ytimeen ulkoilemaan*iloinen*
*Nuka*

Posts: 19

#7603 • • *Nuka* Team Sutina
Pikkujoulut etkoineen ja jatkoineen...*nauru*
terraluna

Posts: 1,270

#7604 • • terraluna Agentti
Nätti päivä, aurinko paistaa! *hihu* Tuoretta leipää aamupalaksi *sämpylänleivoskl* ja kohta kaverin kaa ravintolaan syömään. *sydän*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

UnityF

Posts: 15,721

#7605 • • UnityF joo just se
Kun eilen mikkolan kaverit poistu ja tuli rauha maahan niin mun yksi ihana ystävä kokkasi mulle special ruokaa ja juteltiin.. ja koska olen tuntenu massen n.11 vuotta niin alettiin muistella menneitä..
voi tsiiiiiiiiiiiiiiiisus että tuli naurettuu... huoh.. ei hitto millaisia kakaroita me ollaan oltu ja mitä kaikkee hyvää /pahaa ollaan tehty, surullisille ja vaikeille asioille pystyttiin nyt jo myös hymyilemään ja niin sinä hetkenä tajusin että mä olen päässy niistä asioista yli ja nyt kävelen kohti uusia seikkailuja... Ja niitä tulee kanssa riittämään... *jiihaa*

+Että noora tuli kanssa joskus 05 aikaa ja sekin tuli messiin muisteloihin sen jälkeen kun se oli ollu ravintolassa ryyppäämässä ja siellä on tapahtunun niin paljon et huoh.. *lmao* sanotaan niin että noora teki tuttavuutta myös poliisien kanssa mut ei jaksanu jutella niitten kanssa kun se perse oli jäätymässä.. *nauru*


++ masse on maailman paras hieroja ja mulla ei oo enää selkä jumissa.. *jiihaa*


I *sydän* ystävät
styrOx

Posts: 485

#7606 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
hyvä ja ilmanen känni eilein.....*hymy* *iloinen*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

PienPunai

Posts: 63

#7607 • • PienPunai Se pieni ja punainen
jotenki tuntuu nyt ihanalta päästä kertomaan et tuntuu hianolt olla pienes sieväs... *hymy* Ja et tietää et yöl pääsee oman rakkaan kainaloon!!!!! *plur*

--
Carry On Smiling And The World Will Smile With You!

Jna

Posts: 613

#7608 • • Jna
4 tuntia lumilautailua! *hihu*
-Santtu-

Posts: 1,965

#7609 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
tein ekaa kertaa lasagnee *slurps*
Mellu-

Posts: 4,006

#7610 • • Mellu-
oli niin kiva vkonloppu vaik en bileisiin päässytkään *plur* ja nyt tuli sellai über hyvä fiilis vaik oon koulussa *ding*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

AnssiV

Posts: 1,798

#7611 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
tää ja huominen vapaata...*jiihaa* ja just tossa hokasin että perjantaina tulee sekä palkka että veronpalautukset*nauru**aplodit*
stimbeh

Posts: 400

#7612 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Maanantai-päivä jo kohta puolessa välissä. Eli hetki hetkeltä taas viikonloppu lähempänä... *hymy*

--
Flow with the go.

DJ Wayfarer

Posts: 27

#7613 • • DJ Wayfarer
Just heränneennä ...1) Raikas Suihku (suihkun keksijälle pitäs antaa joku nopellin palkinto *aplodit*) 2) Teetä ja päivän Lehti ja iso pussi namuja *slurps**hih*
nomic

Posts: 4,120

#7614 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
menin tänään kouluun ja sainkin tietää että meillä on etäpäivä, no siitä sain idean lähteä systerille
ja mukavaa kun etätyön aihekin on melko helppo :)
*AnnU*

Posts: 157

#7615 • • *AnnU* NanneNanneNanne
kiva olla töissä, ku sai viime yön nukuttua niin hyvin!*hymy*

--
*sydän**sydän**sydän*

xqUe

Posts: 110

#7616 • • xqUe
jep samaa rataa ku edellinenki, vaikka jäiki yöunet vähä vähäisiks nii silti jaksaa ilman mitää onkkelmia *jiihaa*

--
Place Go Boom!

Rosah

Posts: 107

#7618 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
Onneksi sateen jälkeen paistaa aina aurinko! *joo* Vihdoinkin elämä alkaa voittaa mulla ja....*sydän**sydän* Paremmin ei voi enää mennä
Nalatsu

Posts: 155

#7619 • • Nalatsu naarasleijona
meille tuli eilen "vauva" kotiin:
12vk vanha pikimusta kissakakara, nimeltään Juniori

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

innae

Posts: 1,377

#7620 • • innae PaskaJätkä
Olipas kivat pikkujoulut, kännihakuista toimintaa. Iltaa yritti pilata se kun sain ensin pöydän täydeltä juomia syliin kun duunikaveri oli niin kovasssa kännissä että kaatu siihen. Ja n.puoli tuntia sen jälkeen joku kokkitytteli kaataa punkkupullon mun ja toisen duunikaverin sylliin, eikä edes pyytänyt anteeksi (vittu jos olisi olleet valkoiset vaatteet päällä niin olisin toiminut hyvin agressiivisesti mutta onneksi oli mustat...). Ilaminen viina ja bisse teki tehtävänsä ja *känni* oli kova.

--
PaskaJätkä