päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,640,225 views

Jazmine

Posts: 1,009

#7441 • • Jazmine Pösilö

salaisinko?:
miten ois oikeesti sen hymiöiden vähentäminen postauksissa? meinas oksennus äskeistä viestiä lukiessaan tulla



Ehheeeiiiiii onnistu!!! *muhaha* *muhaha* Siinä sulle lisää *muhaha* *muhaha* Mikä helvetti taas risoo??
No ei haittaa.. meikällä on onneks nyt hyvä fiilis *plur* *plur* *plur* *plur* *piis* *piis*

--
Polcca on parasta *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#7442 • • Jazmine Pösilö
Ps. Helvetin hyvä Hard trance.... uuuhh.. *jiihaa* *iloinen* On se ihanaa ku on Klubbarikin olemassa *sydän* Tänne saa postailla näitä ihanii hymiöitä *muhaha* Joo, jees.. tais mennä vähä yli..*ding* Nooh nooh.. tuhma tyttö *spänxxxx* *pahis*

--
Polcca on parasta *sydän*

Avatar
#7443 • • GoA Guest
palkkapäivä. *iloinen*
Sinza

Posts: 2,227

#7444 • • Sinza

GoA:
palkkapäivä. *iloinen*


Nimenomaan *joo*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Epailija

Posts: 5,636

#7445 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Hemmetin hieno sää. Reilu viisi astetta pakkasta, lisempää lunta ja aurinko paistaa. *iloinen*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Timce

Posts: 5,381

#7446 • • Timce
Todella hieno sää!
Ostin uuden töllön <3 Vanhassa kuvaruutu muistutti tiimalasia.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

sapeli

Posts: 11,768

#7447 • • sapeli jokukukamikä?
16 tuntia unta *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Epailija

Posts: 5,636

#7448 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mayah:
---
Epailija:
---
*snip*
---
Jotain tällasta *joo*



Hoplaa! Nyt pistetään sitten kaikilta mahdollisilta juoruilta siivet irtipoikki. Minä tosiaan vain veikkasin. En ole käynyt, kuullut tahi nähnyt viittomakielisenä kyseisen tyyppistä keskustelua mayhin kanssa. Voitte siis ihan rauhassa lakata laskemasta 1+1, sillä ette kuitenkaan osaa. *hih*

Niin ja onneksi olkoon vain. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

äm

Posts: 2,376

#7449 • • äm

salaisinko?:
miten ois oikeesti sen hymiöiden vähentäminen postauksissa? meinas oksennus äskeistä viestiä lukiessaan tulla


*piis**joo*
*hymy**iloinen**jiihaa**nauru**super**hihu**pupu**hellokitty**plur**hih*
*piis**joo*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

rose

Posts: 1,047

#7450 • • rose vakaasti epävakainen
Saan lähipäivinä uuden serkun ja ekan kummilapsen *jiihaa* Ja tosi hyvä mieli vaihteeksi *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jazmine

Posts: 1,009

#7451 • • Jazmine Pösilö

äm:
---
salaisinko?:
miten ois oikeesti sen hymiöiden vähentäminen postauksissa? meinas oksennus äskeistä viestiä lukiessaan tulla

---

*piis**joo*
*hymy**iloinen**jiihaa**nauru**super**hihu**pupu**hellokitty**plur**hih*
*piis**joo*



Voeee helevetti!! REPS!!!! Nyt tuli päivän totaali :) *muhaha* *muhaha* Tästä onkin hyvä jatkaa *nauru* Hohhoh! *muhaha*

--
Polcca on parasta *sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#7452 • • UnityF joo just se

salaisinko?:
miten ois oikeesti sen hymiöiden vähentäminen postauksissa? meinas oksennus äskeistä viestiä lukiessaan tulla



ojentaa kullalle ämpärin... anteeksi.
Mä tein vain *plur* sadetta kun kaikki oli niin *igor*-tuulella... Loppu ainakin kinastelu heti kun myrkytin ruudun.

Mun päivän :)
En oo enää niiiiiiiiiin mökö mökö tuulella, kaverit turun suunalta lähetny valuu kohti vantaata,
illalla säteet (jossa en saa tanssii kantapäässä olevan hiusmurtuman takia mut siel silti tilee olee hauskaa)
styrOx

Posts: 485

#7453 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
viikonloppu ja säteet *jiihaa* ihan hullu viikko ollu... taas pääsee vähän "rentoutumaan"...*hih*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party &#039;till you die... I stick to my style!

Zyklonius

Posts: 1,629

#7454 • • Edited Zyklonius Velvet Kevorkian

Cloud:
---
Zyklonius:
---

I'll second that. Mutta hei, ihan täysikasvuisten, vastuuntuntoisten ja vakituisissa palkkatöissä olevien oikeesti: eikö pelkkä *plur* muka riitä kaikkien tunnetilojen kuvaamiseen?

---

no onhan toi hyvä idea että *plur* riittäisi, ongelmaksi tuleekin minusta, että plureilulla on vaikea ilmaista surua..
Kaikki menee päin helvettiä ja maailma loppuu *plur*, Vaimo jätti ja vei rahat, lapset, auton, omaisuuden mukanaan, velkaa on loppu elämäks ja viinakin loppu *plur* aika vetää itsensä jojooon*plur* .. jotenkin toi plurristelu ei vaan sovi tohon vaikka kuinka aikuinen ja vastuuntuntoinen ja vakituisessa duunissa oleva olisikin XD



Totta pluriset. *plur*

Pitää vaan suorittaa linjanvetoa ja valita kolmesta vaihtoehdosta:

A) On koettava pelkkiä positiivisia *plur* -tunteita. Ei enää sijaa mököttelylle tai masennukselle!

B) On lisättävä *dissaa* -hymiö tunneskaalansa ilmaisemisen välineistöön.

C) Suhtautua hirtehisesti koko plurahteluun, juuri niin kuin äskeisessä replyssäsi teit. *piis*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Zyklonius

Posts: 1,629

#7455 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

CandyRaver:
*sydän*oon KOTONA*hihu**sydän*ja odatan et mun kulta tulee KOTIIN*hihu**sydän*



Eix se Aidan ole kotona? Jos ei, niin eipä hätää, Miikka sanoi mulle tulevansa himaan viiden jälkeen. *iihhih*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Nacu

Posts: 1,293

#7456 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

UnityF:
Mä tein vain *plur* sadetta kun kaikki oli niin *igor*-tuulella... Loppu ainakin kinastelu heti kun myrkytin ruudun.



Annetaan propsit sille, kelle ne kuuluu..

Mayah se oli joku tuli ja repi meitin privapsykiatrisessioon, koska tunsi meidän häiritsevän normaalia sanomaikkunan toimintaa.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Zyklonius

Posts: 1,629

#7457 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

CandyRaver:
---
Zyklonius:
---
CandyRaver:
*sydän*oon KOTONA*hihu**sydän*ja odatan et mun kulta tulee KOTIIN*hihu**sydän*

---


Eix se Aidan ole kotona? Jos ei, niin eipä hätää, Miikka sanoi mulle tulevansa himaan viiden jälkeen. *iihhih*

---


*nauru*soot kyl kans aika epeli*vink*
toimitus huomauttaa;"olin tukehtua puuroon kun naureskelin tästä jutusta tulleille mielikuville.."*igor*
kysy vaik aidanilta*joo*



Huihitto, toivottavasti se hallitsee heimlichaukset. Tuskin olisi järin mieltä ylentävää tukehtua puuroon. *hikoil*

Sullahan on ihan kadehdittava asema: moni nainen maksaisi mitä vaan että saman katon alla asuisi monta komeaa miestä. *vink*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

UnityF

Posts: 15,721

#7458 • • UnityF joo just se

Nacu:
Annetaan propsit sille, kelle ne kuuluu..

Mayah se oli joku tuli ja repi meitin privapsykiatrisessioon, koska tunsi meidän häiritsevän normaalia sanomaikkunan toimintaa.



no niin neiti pilkun nussija.. mayah = kinderi, kinderi = minä joten yksi ja sama asia ja jos et ollu sokee niin minä sitä ruutuu pommitin hymiöillä pääasiallisesti josta salasinko? puhu. Ja kun pomitin niin vaihtu puheenaihe samalla.
Mayah siitä kyllä sano mut nyt puhuttiin hymiöistä jota tuli vähän kaikilta mut mä taisin tehhä sen rankkasateen.

*ojentaa kinderi yllätyksiä koko klubbarille niin kaikki ei olis niin pirikireitä*


*plur* *plur* *plur* *plur* *plur*
Nacu

Posts: 1,293

#7459 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Mut sun "rankkasattes" ei ollu se syy, miks se avautuminen siellä loppu. Ainakaan minun osaltani.

Muutoin olen salaisinko?n kanssa samaa mieltä tuosta oksettavuudesta...

edit: I need a beer *hikoil*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

UnityF

Posts: 15,721

#7460 • • UnityF joo just se

Nacu:
Mut sun "rankkasattes" ei ollu se syy, miks se avautuminen siellä loppu. Ainakaan minun osaltani.



Ei ehkä sinun mut kyllä ainakin minun. Sade sai mut ajattelemaan paljon plur aiheisia asioita ja jätin *dissaa* hymiöt sateeni jälkeen pois.


ja jos ei tykkää hymiöistä niin niitä voi kyllä asetuksista muokkaa et ne ei näy. jos et tienny. *hymy*