päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,621,520 views

Avatar
#5961 • • GoA Guest

DagO:
Tänään aukes 8/1Mb liittymä. Nyt pääsee surffailemaan kunnolla. entinen 256/256 oli ihan pyllystä.



Täälläkin odotellaan milloin sonera tuo lisäkaistaa hoasille. ja samalla voisi saada 33 euron kuukausimaksulla 10/10 megasen liittymän. Täytyy varmaan jossain vaiheessa ostaa uusi 200 giganen kovalevy ja hommata tuota kaistaa pariksi kuukaudeksi. *iloinen*
S-T

Posts: 1,195

#5962 • • S-T Pieni

GoA:
Täytyy varmaan jossain vaiheessa ostaa uusi 200 giganen kovalevy ja hommata tuota kaistaa pariksi kuukaudeksi. *iloinen*



Piracy is a crime! *hahjust*

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#5963 • • Edited GoA Guest

S-T:
---
GoA:
Täytyy varmaan jossain vaiheessa ostaa uusi 200 giganen kovalevy ja hommata tuota kaistaa pariksi kuukaudeksi. *iloinen*

---


Piracy is a crime! *hahjust*



Tiedän enkä välitä. =)

EDIT: Siis tietenkin käytän tuon kaistan ja tilan linux-distrojen imuttamiseen jotka sitten asennan kaikki kerralla jotta voisin vertailla niiden ominaisuuksia keskenään. Kaistaa tarvitsen myös paljon jotta voisin siirtää koulumateriaalia helposti ja vaivatta kodin ja koulun välillä.
Optik

Posts: 1,691

#5964 • • Optik Piikkisika/Outopallo

mayah:
Kaikki anti-saippuasarja-ihmiset, hypätkää tämän viestin yli! Anteeksi..

Kauniit ja Rohkeat aiheuttaa jälleen kerran hilpeyttä minussa. Viimeisimmät juonikäänteethän ovat johdattaneet Brooken ja Ridgen jälleen kerran alttarille. Brooke kuitenkin perui häät, koska sai selville Bridgetin ja Ridgen vehtaamisesta. Brooke parkuu ja kiukuttelee molemmille ja kaikki ovat taas unohtaneett, että vain muutama kuukausi sitten Brooke itse pelehti Bridgetin aviomiehen kanssa ja sai tästä suhteesta vauvan!! Elämä on ihanaa saippuaooppera-maailmassa.

Ja hei, mä en sitten seuraa tätä sarjaa päivittäin, joskus vaan on telkku auki ja sarjan koomisuus hymyilyttää.. Ja ei, tähän ei tule justjoo hymiötä, koska tämä asia on tosi!



Viimeeksi erehdyin vilkaisemaan kyseistä sarjaa vahingossa joku 5 vuotta sitten, kun kanavasurffailin.. Mikään ei siis ole muuttunut siitä.. Joten näin ollen voin olla taas levollisin mielin katsomatta koko ohjelmaa ainakin toiset 5 vuotta *nauru*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

sapeli

Posts: 11,768

#5965 • • sapeli jokukukamikä?
vesimeloni *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mellu-

Posts: 4,006

#5966 • • Mellu-
Peaches - Rosa Helikopter tää biisi aiheuttaa ylihilpeyttä *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

UnityF

Posts: 15,721

#5967 • • UnityF joo just se
*plur* PAKKO HEHKUTTAAAAAAAA *plur*

OHHOH.. siis mun on tosi vakee saada käsiini kreikkalaista musiikkia.. joten laitoin nettiin hakuun sanan creek ja hoplaa tuli ja otin randomina muutaman biisin koska en oo kuitenkaan asunnu siel vähän aikaa niin en tiiä esiintyjä.. mut mut..

Silloin kun asuin kreikassa mulla oli yksi ylivoimanen biisi josta tykkäsin ihan sikana.. kun muutettiin suomeen niin mulla se oli kasetilla joka on vuosien varrella kulunnu puhki.. ja tietenkään mä en tienny esiintyjää.. mutta 5min sitten kun laitoin yhen noista random biideistä mikä olin hakenu niin se mun lapsuuden biisi alkoi soimaan!!!!

Tsiisus mikä fiilis!!! *super**sydän*
sapeli

Posts: 11,768

#5968 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF:
joten laitoin nettiin hakuun sanan creek



”greek” ehkä? *vink* *nauru*

*kreikkakiksuttel* *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tiipi

Posts: 506

#5970 • • tiipi
oli ihanaa nähä rakasta ystävää taas pitkästä aikaa, ja taas se reilu 4 tuntii meni ihan liian nopeesti, pitää ottaa pian uudestaan! *iloinen*

nii ja sit tänään tuli 8 kk *sydän* täyteen *hihu*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Baby-G

Posts: 377

#5971 • • Baby-G
mun uusi huone!! *pihkassa*
Nacu

Posts: 1,293

#5972 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Amma

Posts: 2,383

#5973 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Nacu:
tää pisti hymyilyttään *nauru*


Voi elämä. Kiitos illan piristyksestä. *nauru*

--
*etsiskel*

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#5974 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
ja mie se sain 8vk ja 1pv jälkeen kipsin vex!!!!!!!!!!!!!!!voitte kuvitella tätä ilon ja onnenpäivää!!nyt sit opetellaan kävelemään....step by step*iloinen*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

JPA

Posts: 349

#5975 • • JPA aka Sting Ray
Onnittelut eräältä tärkeältä ihmiseltä *sydän*
Avatar
#5976 • • hyperventilaatio Guest
Aamupala (lattee, patonkia, jugurttia ja mysliä) ja kiksu pauhaa taustalla. Tuntuu hyvältä, vaikka kipeenä olenkin. *plur*
hemuz

Posts: 2,178

#5977 • • hemuz kätevä emäntä
Oli kyl nii ihana herätä kullan vierestä, eikä mihkään ollu/ole kiire *plur*
Mellu-

Posts: 4,006

#5978 • • Edited Mellu-
ohjelmoin teollisuusrobotin tänää koulussa, se oli ihan kivaa vaikka hermo meinasi mennä *hihu* hassu verme *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

MaSari

Posts: 1,986

#5979 • • MaSari space jammer
Astrix - Massive activity (koko cd) *sydän*

Kävin tänään ostamassa pari paitaa vielä kun oon jotenkin varoissani, ja kaikkee muuta pientä kivaa *hihu* Ja mie oon niin innoissani tosta mun koulusta ja koko koulutuksesta *iloinen* Siinä tän päivän hymyn aiheuttajat.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Piiuzki

Posts: 870

#5980 • • Piiuzki
Jeee *jiihaa* näen tänää mussukkain *sydän* niin *plur* fiilis *joo* *hihu*
*sydän* NeoDragon *sydän*