päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,645,593 views

innae

Posts: 1,377

#4721 • • innae PaskaJätkä

Airvision:
*sydän* 2-vuotis hääpäivä *sydän*




Onneksi olkonn *hymy*

--
PaskaJätkä

innae

Posts: 1,377

#4722 • • innae PaskaJätkä
Kylläkin jo eilisen :)... Eipäs ukko lähtenyt Aigeriaan vaan rupesi painimaan koneen käytävällä karkoitettavan kanssa... EI halunnut lähteä Suomesta... On nyt (siis karkoitettava) viettää Pasilan putkan kellarissa kalsarit ja sukat jalassa et mitä tuli tehtyä(virkamiehen väkivaltainen vastustaminen näin alkuunsa)... Ja nyt tuo mieheni on viikon saikulla*hymy*

--
PaskaJätkä

lohikarme

Posts: 1,730

#4723 • • lohikarme RitariVittupää

innae:
Kylläkin jo eilisen :)... Eipäs ukko lähtenyt Aigeriaan vaan rupesi painimaan koneen käytävällä karkoitettavan kanssa... EI halunnut lähteä Suomesta... On nyt (siis karkoitettava) viettää Pasilan putkan kellarissa kalsarit ja sukat jalassa et mitä tuli tehtyä(virkamiehen väkivaltainen vastustaminen näin alkuunsa)... Ja nyt tuo mieheni on viikon saikulla*hymy*



Hehe... Sano Janille et salille miäs! Ja paranemisia *hymy*

--
Qualis artifex pereo

quile

Posts: 136

#4724 • • quile Kävelevä banneri.
prätkäkortin inssi läpi ---> kortti taskus *plur*
innae

Posts: 1,377

#4725 • • innae PaskaJätkä

lohikarme:
---
innae:
Kylläkin jo eilisen :)... Eipäs ukko lähtenyt Aigeriaan vaan rupesi painimaan koneen käytävällä karkoitettavan kanssa... EI halunnut lähteä Suomesta... On nyt (siis karkoitettava) viettää Pasilan putkan kellarissa kalsarit ja sukat jalassa et mitä tuli tehtyä(virkamiehen väkivaltainen vastustaminen näin alkuunsa)... Ja nyt tuo mieheni on viikon saikulla*hymy*

---


Hehe... Sano Janille et salille miäs! Ja paranemisia *hymy*





Sori, mut se käy jo... Katsos kun siin lentokoneen käytävällä ei sitä tilaa niin hirmuisesti ole ja yrität saada toisen revittyä pois lentokoneesta niin ei se niin helppoa ole...

--
PaskaJätkä

ZaZa

Posts: 262

#4726 • • ZaZa
Jess!!! Muutaman tunnin päästä mä olen lentokoneessa matkalla Lontooseen!!! *plur*
*jiihaa*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Zyklonius

Posts: 1,629

#4727 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Perjantaina näkee Jeff Millsin äksönissä. *jiihaa*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Xeony

Posts: 117

#4728 • • Xeony
GTJ 2 ! ! *joo* *jiihaa*

--
Quidquid latine dictum sit, altum videtur =)

keijukainen

Posts: 1,599

#4729 • • keijukainen kiksumurmeli
Vaikka aamulla oli vähän ärrimurri olo ni oli ihanaa ku sai herätä kullan vierestä ja sai köllötellä jonkun aikaa ku menin vasta kaheltatoista töihin *hihu*

--
*seepla*

UnityF

Posts: 15,721

#4730 • • UnityF joo just se

Airvision:
*sydän* 2-vuotis hääpäivä *sydän*




onneksi olkoon ihkunen *super**hali*
Avatar
#4731 • • Galadhan Guest
Vapaapäivä.*haukottel* En oo tehny kertakaikkisesti yhtään mitään hyödyllistä vielä, ja oon nauttinu siitä täysin siemauksin. *hymy*
Avatar
#4732 • • Jonulih Guest
Meinasin kuolla kun näin tänään sammakon, samalla sitten tuli naurettua oikeen olan takaa.. Se pikkunenhan on kuitenkin ihan peloissaan jo mun takia..

Puhumattakaan että näin HÄNET taas tänään.. *sydän*

Tää on säälittävää..*nyyh*
Cloudberry

Posts: 493

#4733 • • Cloudberry
Kävin kattoon kivaa kämppää hyvälla paikalla, ja hullu muuttokuume alkoi heti riivaamaan..
Ostin kaupasta mokkapala-aineksia ja muuta hyvää namia. *slurps*
Lainasin kirjastosta hyvän kirjan. Ostin hyvän levyn. Tänään pitäs olla Tivolissa hyvä meno. Ja lauantaina saatan päästä pitkästä aikaa nauttimaan laatuseurasta! *plur*

Kaiken kaikkiaan menee hyvin. Jopa sää on OK. *hihu*

(mutta sinkkuilu on silti yleisesti ottaen perseestä, varsinkin näin kesäkuumalla -sanokaa mitä sanotte *nauru*)
S-T

Posts: 1,195

#4734 • • S-T Pieni

mayah:
Sain syksyn lukujärjestyksen tehtyä ja olen klubittamisen ohella tehnyt tänään myös opinnäytettä *justjoo*


Mäkin sain lukujärjestyksen jo tossa kesäkuun puolella tehtyä - ikävä kouluun? *hih*
Mulla oikeestaan vähän on, en oikeen oo sisäistäny vielä, mitä kaikkea koko loman vois tehdä, kun en ole tänä kesänä töissäkään *ding*

--
Pieni on kaunista.

martina

Posts: 1,875

#4735 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
oli niiiin ihanata makoilla mukavassa kainalossa ruohikolla auringon paisteessa melkeen koko päivä. *hihu*
micqo

Posts: 1,094

#4736 • • micqo

innae:
---
Airvision:
*sydän* 2-vuotis hääpäivä *sydän*

---



Onneksi olkonn *hymy*




Kitoss,kitoss,kitoss *kiitoskiitos**iloinen*
micqo

Posts: 1,094

#4737 • • micqo

UnityF:
---
Airvision:
*sydän* 2-vuotis hääpäivä *sydän*

---



onneksi olkoon ihkunen *super**hali*




-kitoss,kitoss,kitoss *kiitoskiitos**iloinen*
Sinza

Posts: 2,227

#4738 • • Sinza
Loistava ilma ptikästä aikaa *plur*!! Aurinko paistaa ja on lämmintä *heiii*! Ja vielä kivaa ohjelmaa illaksi *aplodit*! Lisäksi huomenna Konemetsään *jiihaa**iloinen*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4739 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Aurinko

ja huomenna Berliiniin *iihhih**sydän*

*hehku* *hehku* *hymy*

*iloinen*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Mark

Posts: 7,311

#4740 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Joanna:
Aurinko

ja huomenna Berliiniin *iihhih**sydän*

*hehku* *hehku* *hymy*

*iloinen*



*joo**slurps**plur*

osuvasti kiteytetty.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!