päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,322,839 views

Mimir

Posts: 1,366

#45401 • • Mimir Rouva Yninä

Replying to päivän :):

ZaZa, 29.5.2010 10:42:
Valmsituin eilen sairaanhoitajaks ja tänään on juhlat! *nauru**plur*
On kyllä mahtava fiilis ku 3,5 vuotta opiskeluu takana ja vihdoin on todistus käpälässä... *jiihaa*



Onnea ja tervetuloa alalle *hihu* Joko on työpaikka tiedossa?

--
[Wings are growing on her.]

ZaZa

Posts: 262

#45402 • • ZaZa

Replying to päivän :):

Mimir, 29.5.2010 11:00:
---
ZaZa, 29.5.2010 10:42:
Valmsituin eilen sairaanhoitajaks ja tänään on juhlat! *nauru**plur*
On kyllä mahtava fiilis ku 3,5 vuotta opiskeluu takana ja vihdoin on todistus käpälässä... *jiihaa*

---


Onnea ja tervetuloa alalle *hihu* Joko on työpaikka tiedossa?



Kiitos kiitos *hymy* Kesäks on työpaikka Aurorassa. Jatkosta en vielä tiedä, kun tulee syksyllä muutto Kuopioon. Siel toivon Niuvaan pääseväni.

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Avatar
#45403 • • Muussika Guest
En vaan voi kässätä, että pikkusisko on kihlautunut miähekkeensä kanssa ja ensi vuoden kesänä juhlitaan häitä. :') Mun piäni taistelutoveri!

7 vuottahan onkin heille jo yhteiseloa kertynyt, ei se niin piäni kai sitten olekaan. :) Mut oon kyllä niin liikkistunnelmissa että! <3

Niin, ja kävinpäs tänään suunnittelemassa mun selän iiiiisoa kuvaa tatskaajan kanssa, ja oon jo nyt niin täpinöissä notta jee! Can't wait! :) Tosin ekaa nakuttelusessiota ennen kesäloma, johon ei enää ole kauan aikaa, weeee!
kinderi

Posts: 1,783

#45404 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän :):

Vampyrella, 30.5.2010 19:16:
En vaan voi kässätä, että pikkusisko on kihlautunut miähekkeensä kanssa ja ensi vuoden kesänä juhlitaan häitä. :') Mun piäni taistelutoveri!



Ihanaa! Noi on kyllä sellasia tunnepitoisia tilanteita ettei muista väliä! Oma pikkubroidi kihlautu alkuvuodesta, ja vaikkei nyt häitä olekkaan lähiaikoina tiedossa niin kyllä se vaan hassulta tuntuu :p Siis se pikkujätkä, jonka kanssa ollaan painittu ja tapeltu? Hui.

Oma päivän ^^ menee ihan puhtaasti ystävän onnelle, vihdoinkin siellä paistaa aurinko, ihan liian pitkän odottelun jälkeen!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Verottaja

Posts: 1,174

#45405 • • Verottaja no-life / luuviulu
Haha, Modarchiven syövereistä löytyi vielä biisi,
minkä tein vuonna 2001 erääseen metalli-kisaan :D

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Late

Posts: 3,441

#45408 • • Late team Lasse
Sain fillarin vaihteet säädettyä ihan itse, kannatti sittenkin pakertaa niitä uudelleen vielä tänään. *hihu*
Avatar
#45409 • • Muussika Guest

Replying to päivän :):

kinderi, 1.6.2010 13:16:

Ihanaa! Noi on kyllä sellasia tunnepitoisia tilanteita ettei muista väliä! Oma pikkubroidi kihlautu alkuvuodesta, ja vaikkei nyt häitä olekkaan lähiaikoina tiedossa niin kyllä se vaan hassulta tuntuu :p Siis se pikkujätkä, jonka kanssa ollaan painittu ja tapeltu? Hui.



Jeb! :) Ja jos vihkipaikkana toimii Helsingin Tuomiokirkko, ni ei voi muuta ku täpinöidä lisää! Joutuu ehkä matkia systeriä joskus! :) Sais hommat balanssiin, kun se matki mun lukionjälkeistä kouluttautumista. :P
Arsk4_

Posts: 833

#45410 • • Arsk4_ Lihis
Autoon leima pienen vastuksen jälkeen *hymy*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

noena

Posts: 3,138

#45411 • • noena first breath after coma
Valintakokeet ohi, huh mitä ihmispaskaa, oon kyl niin huono markkinoimaan itteeni :D
...mut se oli siin ja nyt katotaan mitä tykkäsivät, olin aivan _täysin_ oma itteni *pepsodent*
Nyt sit iltaa ootellessa, tyttiksen ja sen työkavereiden kanssa porin villiin tiistai yöhön, ei voi mennä pieleen x)

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

Posts: 2,154

#45412 • • mariq
TGI Säde-päivä! *tanssittel* *sydän*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Dj WerneX

Posts: 394

#45413 • • Dj WerneX
Laskut maksettu =) nyt on todellinen päivän :) ( hymy )
sapeli

Posts: 11,768

#45414 • • sapeli jokukukamikä?
Jee, kengät tuli! Ja sopii tismalleen! *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Janisa

Posts: 2,226

#45415 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Äsken kotiin ajaessani mua vastaan ajoi bussi, jonka (etu)valotaulussa luki normaalien numeroiden esim. 56, 731 tms. sijaan Hyvää kesää!! *iloinen*
Aika kiva fiilis tuli! *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

Posts: 8,774

#45416 • • Freja Sihteeri
Rahan tuhlaus = instant happiness. ^^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#45417 • • Aurinkoneiti
Onneksi minulla on pienet rinnat, nopeat refleksit ja vaisto. Päivän pelastus on ehdottomasti puhelu siskonpojan kanssa. *sydän*
Freja

Posts: 8,774

#45418 • • Freja Sihteeri
Viikon päästä soveltuvuustesti uuteen duunipaikkaan minkä niiiiiiiiiiiin haluan, jos ne läpäsen ni meitsi saa ottaa loparit täältä YT-paskasta *plur* Ih! *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#45419 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to päivän :):

Janisa, 11.6.2010 16:38:
Äsken kotiin ajaessani mua vastaan ajoi bussi, jonka (etu)valotaulussa luki normaalien numeroiden esim. 56, 731 tms. sijaan Hyvää kesää!! *iloinen*
Aika kiva fiilis tuli! *tirsk*



Tampereella linjalta pois olevat bussit toivottaa usein, että "Sommoro" tms. Mun mielestä vois enemmänkin käyttää tommosia.