päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,326,540 views

kinderi

Posts: 1,783

#44983 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän :):

Freja, 12.2.2010 22:37:
Oonks mä oikeesti ainoo ketä vaa hymyilyttää vai mis hemmetis teidän hehkutukset on, hä? :D

No, oli miten oli: Mua hymyttää hirmusti. ^___________^



No mua kyl hymyilyttää mun ihana auto *plur*
Se on niiiiin kiva, se kulkee eteenpäin ja pakkikin löytyy :DD
Muksujen mielestä parasta on se että se on PUNANEN.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

noemi

Posts: 535

#44984 • • noemi
Eilen Josh Wink Redarissa *sydän*

...rahapulan takia ekat bileet kolmeen kuukauteen - kahdeksanvuotisen klubiurani aikana en ole kertaakaan pitänyt noin pitkää taukoa - ja voi luoja että teki hyvää päästä taas tanssimaan *plur* (oikeesti tekis mieli laittaa koko rivi plurhymiötä, heh)

P.S. Wink rakentaa taidokkaasti seteistään omaleimaisia ja äärimmäisen koukuttavia...yksi lempijukkiani kautta aikojen ja oli aivan uskomattoman mahtavaa päästä vihdoin todistamaan miestä livenä :)

--
Oikeutta koneille!

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#44985 • • Aurinkoneiti
IIIhhhhhaaaaaa! Oon hysteerisen epätodellisen onnellinen
anis

Posts: 2,451

#44986 • • anis
Vika yövuoro saatu päätökseen+voitin Trivial Pursuit team-pelin yhdestä lehdestä *hymy*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Freja

Posts: 8,774

#44987 • • Freja Sihteeri
Asiat on vaan niin hyvin. :')

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#44988 • • mariq
Onpa kiva päivä *hymy*

Toimisto kun on aikas tyhjänä nyt, niin vietin puol päivää kotitoimistolla *iloinen* mut oli kiva tulla myös ihan duunitoimistolle, kun tääl on jotain hyvin tärkeää, mitä kotona ei oo; espressokone *slurps*
Parin tunnin päästä combat ja illaks kotiin touhuilemaan kaikkea kotitouhua *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Goala

Posts: 332

#44989 • • Goala It is your own imagination!
Päätin näinkin laiskana ihmisenä lähteä lenkille, heti kun musiikit on vaihettu soittimeen ! *pepsodent*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

noena

Posts: 3,138

#44990 • • noena first breath after coma
Päätin tänää et meen 27.3 tai 28.3 Helsinki Ink 2010 messuille. Kivakivakiva, mukavaa odotettavaa *hihu*
...plus ostin töistä kotiin meille mussutettavaks parit laIskiaispullat, omn nom nomn <3

--
TwistedLife™ Amusement Park

noena

Posts: 3,138

#44991 • • noena first breath after coma
JEEEEEE varasin kampaajan *plur* 11.3 vaihtuu mustankulahtanuruskee väri hiuksista poes ^___^

--
TwistedLife™ Amusement Park

Freja

Posts: 8,774

#44992 • • Freja Sihteeri

Replying to päivän :):

noena, 17.2.2010 15:44:
JEEEEEE varasin kampaajan *plur* 11.3 vaihtuu mustankulahtanuruskee väri hiuksista poes ^___^



JEE *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#44993 • • Aurinkoneiti
Pääsin tekemään sijaisuuksia työharjoittelupaikkaan *hihu*
Freja

Posts: 8,774

#44994 • • Freja Sihteeri
Tyhmät vastoinkäymiset ja muutenkin vähän paska päivä kääntyi hymyn puolelle. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

turquoise

Posts: 732

#44995 • • turquoise e-ra2co

Replying to päivän :):

Amma, 11.2.2010 01:19:
Parasta on tosin se, että nestemäinen lääke myydään ilmeisesti lähtökohtaisesti vain lapsille, koska pakkausselosteessa lukee mm.:



Mulla on kans unettomuuteen tarpeen tullen melatoniinia, joka on tarkoitettu "unettomuuden lyhytaikaiseen hoitoon vähintään 55-vuotiailla aikuispotilailla". *igor*

On muuten ihan hyvää tavaraa toi, paitsi että hinta on tosi suolainen. Tosin siinäkin on se hyvä puoli, ettei malta turhaan syödä niitä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

tättähäärä

Posts: 103

#44996 • • tättähäärä
Sain uuden keittiönpöydän ja tuolit *hihu*.

--
Tee mitä lystäät, jos se on paskaa mä en kuuntele.

noena

Posts: 3,138

#44997 • • Edited noena first breath after coma
Hiiiiiiih ^____^ sain eilen oman telkkuni takas systeriltä, vihdoin telkku mihkä sain taas kytkettyy SNESsini <3 ..nyt metsästelen ihan onnessani "uusia" pelejä ja toista ohjainta siihen.
Vähänkö edes hymyilyttää, oon ku lapsi karkkikaupassa :)(:

--
TwistedLife™ Amusement Park

Cloud

Posts: 2,162

#44998 • • Cloud Game Freak

Replying to päivän :):

noena, 18.2.2010 12:47:
Hiiiiiiih ^____^ sain eilen oman telkkuni takas systeriltä, vihdoin telkku mihkä sain taas kytkettyy SNESsini <3 ..nyt metsästelen ihan onnessani "uusia" pelejä ja toista ohjainta siihen.
Vähänkö edes hymyilyttää, oon ku lasta karkkikaupassa :)(:



Mulla olis laatupelejä snessiin =P En sitten tiedä maistuuko mutta löytyis Cannon fodder ja asterix und obelix seikkailu peli. alkuperäisissä koteiloissaan ja ohjekirjoilla toki myös :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Janisa

Posts: 2,226

#44999 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Replying to päivän :):

sativa, 18.2.2010 12:11:


On muuten ihan hyvää tavaraa toi, paitsi että hinta on tosi suolainen. Tosin siinäkin on se hyvä puoli, ettei malta turhaan syödä niitä.



Jos sulla on mitään yhteyksiä Jenkkeihin, niin siellä tota saa ihan ruokakaupasta, kolmea eri vahvuutta ja hintakin pyörii siinä viiden dollarin paikkeilla (esim 120 kpl). *vink*
Suosittelen siis lämpimässti pyytää vaikka jotain frendiä tuomaan jos siellä päin käy tms. *joo*

Oon niitä itsekin aina tuonut sieltä itselle sekä kavereille. *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Ergilion

Posts: 751

#45000 • • Ergilion
woot, 3 vuotta 0,5mb netillä, nyt 6,0mb.

Tästä se elämä alkaa *yingyang*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!