päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,536,137 views

Mark

Posts: 7,311

#44901 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Call of Duty modern warfare 2 ikiomalla xboxilla *plur* heeeeeeadshot!!!!!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#44902 • • Muussika Guest
Sain tänään hoidettua kodin kondikseen kaikin puolin vihdoin, söin ihanaa nepalilaista safkaa ihanassa seurassa ja hankin matkavedenkeittimen yms. reissua varten. Oon saanu paljon aikaseksi ''jetlaagista'' huolimatta, jes!

Huomisen 13h duunipäivän ku jaksaa painaa, niin sit alkaa 2 viikon LOMA! Tallinnaan eka viieks päeväks ja sit Tahkollekin mökkeileen ja skimbaileen vielä! JESJES! *sydän*

(Nii, ja tää mun heikko olo EI muuten sit saa enteillä mitään kipeeks tulemista, vaikka se ei mitään uutta oliskaan näin loman alla...)
noena

Posts: 3,138

#44903 • • noena first breath after coma
Tiivistettynä: *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

aivomassa

Posts: 230

#44906 • • aivomassa are you ready to lose control ?
yks ihana tyyppi :)

--
Dont expect us to be quiet !

Takyon

Posts: 2,945

#44907 • • Takyon Möwkö
Mielestäni kirjotin tänne tänään mut näemmä se ei ollu tallentunu, eli:

Radio rockin korporaatio saa päivän käyntiin! Parasta aamuradiota sitten aamupahvien. Harmi et rockin musiikkivalikoima vaan on niin suppea ja itseään toistava.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#44908 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
Kode9:n keikka! <3

Koodi soitti niin erilaista ja ihanaa sambabilesaundia, että
en muista vastaavaa aiemmin kuulleeni. se oli niiin kaukana
'perusdubstepistä' ku vaan olla ja voi.. mutta silti selkeesti
Hyperdubin kuulosta. musta tuli fani!

.. ja muutenki oli kiva käydä piiitkästä aikaa reivaamassa! :)

--
dasinoaisnvs

Freja

Posts: 8,775

#44910 • • Freja Sihteeri
Jokaisesta päivästä olis hyvä löytää jotain hyvää.
Olin tänää parin tunnin lenkillä, sauna rentoutti ja mulla on muutenkin ihan hyvä olla.
Etenen elämässäni, mulla on mukavia tulevaisuuden suunnitelmia ja eikä nykyhetkessäkään pahemmi oo valitettavaa.
Kun kattoo menneisyyteen tasan vuoden verran taaksepäin, muutos on huikea.

Elämä on aika jees *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#44911 • • Muussika Guest

Replying to päivän :):

Freja, 23.1.2010 21:50:

Elämä on aika jees *sydän*



Jeiiii! <3

Ja komppaan, Tallinnanreissu ollu tähän mennessä ihan loistava kovista pakkasista huolimatta. Ihanaa, kun voi ystävän kanssa jutella kaikesta mahollisesta ja nauraa kippurassa lattialla ja nukkua paljon ja syyä paljon ja ja...

Löysin vihdoin maailman mageimmat skeittikengät! Ja korkkaritki! Niin jee!

Vielä 3 päivää jäljellä, tänään yöelämään, jippii! Eilen ei jaksanu lähteä ni jäätiin hotlaan hörisemään, oli kyllä loistoveto sekin. :D Täällä mä oon myös keitellyt itselleni pikapuuroa hotlahuoneessa, omat eväät messissä kaiken muualla syömämme ruuan ohella, himmeitä syöppöjä. *nauru*
wiwi

Posts: 1,575

#44913 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mahtava viikonloppu. Ihmiset, lumi, huono huumori, elämä <3 En muista koska oisin viimeksi nauranut näin paljon.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

terraluna

Posts: 1,270

#44914 • • terraluna Agentti

Replying to päivän :):

wiwi, 24.1.2010 23:50:
Mahtava viikonloppu. Ihmiset, lumi, huono huumori, elämä <3 En muista koska oisin viimeksi nauranut näin paljon.



x2! Ainoo vaan mikä laski fiilikset nopeesti kotiintultua, oli kämppis ja sen meininki. Täytyy alkaa näköjään ettii uutta kämppää, en jaksa enää katella tätä meininkii. Kokoajan sellanen olo kuin oisin nalkuttava vaimo/mutsi ja ettei mulla ja mun mielipiteillä oo paskan vertaa arvoo. :/

Mut siis upea vklp muuten, yhä verkkokalvoille piirtyneinä lumiset puut, tähdet taivaalla ja järven jää hankineen siinä vaiheessa kun kukaan ei ollut vielä kirjottanut viestejä ulkoavaruuden asukkaille :D

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

sapeli

Posts: 11,768

#44915 • • sapeli jokukukamikä?
Ihhanaa, talkkarivuoro loppui! *jiihaa* Ja oli toivon mukaan lumiajan viimeinen. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Josssu

Posts: 506

#44916 • • Josssu
Hyvä musiikki saa mielialan ylös ja hymyn huulille! Ja sellaiselle on todellakin ollut viimeaikoina tarvetta!
Enää viikko ja sitten jalan kipsi poistetaan ja mä pääsen vihdoin kokeilemaan uimista ja mikä parasta... saunaan *plur*
wiwi

Posts: 1,575

#44918 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän :):

terraluna, 25.1.2010 00:58:
---
wiwi, 24.1.2010 23:50:
Mahtava viikonloppu. Ihmiset, lumi, huono huumori, elämä <3 En muista koska oisin viimeksi nauranut näin paljon.

---

x2! Ainoo vaan mikä laski fiilikset nopeesti kotiintultua, oli kämppis ja sen meininki. Täytyy alkaa näköjään ettii uutta kämppää, en jaksa enää katella tätä meininkii. Kokoajan sellanen olo kuin oisin nalkuttava vaimo/mutsi ja ettei mulla ja mun mielipiteillä oo paskan vertaa arvoo. :/


No vit. Ei hyvä. :/ Kyllä kotonaan pitää voida olla rennosti ja tehä niitä juttuja mitä haluaa. Eiks sellanen yks kiva ja nauravainen hippi muuten kans etiskele kämppää kallion suunnilta...

Mukavasti on paikatkin kipeinä, ei harmita niin paljon etten jaksanut tänään yliväsymykseltäni urhoilla. Ei oikein julkishallinnon viestinnän seuranta- ja arviointijärjestelmät uponnu kaaliin aamulla. :´D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

cletus

Posts: 369

#44919 • • cletus
ihana lämmin ilma tehdä duunia ulkona. kun oli laskenut alle kymmeneen astetta miinusta. hyvää musaa tuli kuunneltua pitkästä aikaa töihin meno matkalla ja päivän lopullisen hymyn kruunasi auringon paiste joka sarasti työpäivän päätteeksi horisontissa. *nauru*