päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,649,693 views

Avatar
#42801 • • jesus Guest

Trixie, 6.3.2009 10:59:
Perjantai, aurinko paistaa



Aurinko tekee kyl ihmeitä. Ei ees harmittanut herätä aikasin liikkeelle pitkästä aikaa. Ehkä tästä tulee ihan hyvä päivä =)
lunake

Posts: 800

#42802 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Todella hjuva fiiwis (saattaa osittain johtua duunin tarjoamasta shampanjasta naisten päivän kunniaks *hih**känni*) ja täytyy todeta, että en kyllä kadu tämän vuoden tapahtumia laisinkaan. Oikeat päätökset on tullut tehtyä ja hymyissä suin tallustellen aurinkoista tietä eteenpäin! *plur*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avatar
#42803 • • jukebox Guest
frendi postas 8 kiekkoa mp3:a (192kb). aivan hirvee kasa raitoja. päivitykset pykälässä. *jiihaa*
alphamagic

Posts: 3,628

#42804 • • alphamagic
Työssäoppiminen Hkin taiteilijaseurassa alko tänään - jumalaita et vaikutti kivalta kaikki mitä seuraavan neljän viikon aikana tuun tekee!
Maanantaina suuntana Suokki ja Kasarmi gallerian näyttelyn purku, tilalle tulee suurnäyttely jossa on 57:n taiteilijan duuneja eli hommaa riittää ja näkee niin montaa eri juttuu <3
Fiilis et joojoo nyt tää homma on menossa siihen suuntaan kun kuuluukin :)
Ja toki tänään on perjantai eli keittoo koneeseen ja jonnekin humpalle <3

Me is happy!

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Freja

Posts: 8,775

#42805 • • Freja Sihteeri
Sähkön tasauslasku! Ihana huomata, että on kuluttanut sähköä arvioitua vähemmän :) Huomaa jotenkin eron kulutukseen parisuhteessa..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#42806 • • Muussika Guest

anis, 5.3.2009 16:47:
Ihanaa Pacifique lähestyy *tanssittel*. Varattiin kaverin kanssa ajat suihkurusketukseenkin =P



Petturi! Mitään rusketusta tueta, kalkkilaivan kaput seilaa syvimmillä vesillä! YARRR!

Niin, ja itse tänään venyttelin päivääni aika rutkasti, kun lääkärireissu yhen lapsen kanssa kestikin 5 tuntia. Enpä päässyt taaskaan veskiin sinä aikana, oli yhtä juhlaa. :D Tää äskönen ei nyt sinänsä ollut minkään suuren huraa-huudon aihe, mutta tuolla reissulla tapasin aivan ihanan vanhan naisihmisen, jonka kanssa oli tosi kiva jutella. :) Tuli kiva fiilis!

Oon tosi väsynyt, mutta oma koti tuntuu juuri siksi niiin ihanalta tänään. <3

Niin, ja huomenna Pacifique! *jiihaa*
anis

Posts: 2,451

#42807 • • anis

Vampyrella, 6.3.2009 18:42:
---
anis, 5.3.2009 16:47:
Ihanaa Pacifique lähestyy *tanssittel*. Varattiin kaverin kanssa ajat suihkurusketukseenkin =P

-

Petturi! Mitään rusketusta tueta, kalkkilaivan kaput seilaa syvimmillä vesillä! YARRR!



Haa haa no kaveri sai ylipuhuttua semmoseen eikä siinä mitä, olen kyl tyytyväinen : ) Ainut vaan että frendi jänistiki eikä uskaltanut ite ottaa *nauru*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#42808 • • Muussika Guest

anis, 6.3.2009 18:46:

Haa haa no kaveri sai ylipuhuttua semmoseen eikä siinä mitä, olen kyl tyytyväinen : ) Ainut vaan että frendi jänistiki eikä uskaltanut ite ottaa *nauru*



Vai notta sellasta peliä, pelkääkö se kutitusta? *nauru*

Nojooh, mutta huomenna sitten bilebile! :) Pääasia lienee hyvä fiilis kuitenkin, aevan sama onko pelastusrengas omasta takaa vaiko Etolasta, ja onko se rengas valakone vaiko ruskee. :P Mulla tosin oli vielä vähän aikaa sitten hyvä sininen mustelmarusketus ku oon riahunu seinillä, mutta nysseon haalistunu.
anis

Posts: 2,451

#42809 • • anis

Vampyrella, 6.3.2009 18:53:
---
anis, 6.3.2009 18:46:

Haa haa no kaveri sai ylipuhuttua semmoseen eikä siinä mitä, olen kyl tyytyväinen : ) Ainut vaan että frendi jänistiki eikä uskaltanut ite ottaa *nauru*

---


Vai notta sellasta peliä, pelkääkö se kutitusta? *nauru*

Nojooh, mutta huomenna sitten bilebile! :) Pääasia lienee hyvä fiilis kuitenkin, aevan sama onko pelastusrengas omasta takaa vaiko Etolasta, ja onko se rengas valakone vaiko ruskee. :P Mulla tosin oli vielä vähän aikaa sitten hyvä sininen mustelmarusketus ku oon riahunu seinillä, mutta nysseon haalistunu.



Noniin, sehän ois ollu aika HC Serenas :D

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

mayah

Posts: 11,313

#42810 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Luistelureissu Tuusulanjärven jäällä *hihu* Ja pysyin pystyssä, toisin kuin eräät *nauru*

--
Being happy is what I do best ^_^

pirpeli

Posts: 5,533

#42811 • • pirpeli
Laitoin just jääkaappiin hyytymään valkosuklaa-kermarahka-puolukka-vadelmakakun. Tai ne marjat tulee päälle huomenna, mut silti :) Äityli ja iskä tulee huomenna kylään*hihu*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#42813 • • Equalizer Guest
koht ylitöihin
pirpeli

Posts: 5,533

#42814 • • pirpeli
Ai niin, viel yks sen lisäksi että kohta näkee äippää ja iskää :)
Meitin uusi telkkari _ei pidä minkäänlaista ääntä_ :D Se on niiiiin hienoa vanhan jälkeen, jonka hurina peitti alleen parhaatkin ääniefektit(melkein...)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Encoder

Posts: 310

#42815 • • Edited Encoder Kofeinisti
Jääkiekko juuri sopivan tasoisen porukan kanssa Parkin kentällä Turussa *piis*
Löytyihän niitä kanssapelaajia sitten lopulta. Kun kerrankin on kunnon talvi, niin miksei muilla kentillä tunnu käyvän ketään?

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

alphamagic

Posts: 3,628

#42816 • • alphamagic
Piiitkät yöunet, ei krapulaa ja loistava sää -> ulkoilemaan *hihu*
Nii ja tänään alkaa Tanssii tähtien kanssa *jiihaa*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Maihku

Posts: 1,186

#42817 • • Maihku neiti hankala
Aurinko *plur*
Freja

Posts: 8,775

#42818 • • Freja Sihteeri
Oon siivoillut eilisen ja tän päivän, järkkäilly kämppää uuteen uskoon, visioinut.. Oon saanu iha hemmetisti aikaseks ja vielä on monta tuntia tätäkin päivää jäljellä saada aikaiseksi. Ihanaa!
Sitäpaitsi, monen monta päivää jo ollut hyvä olla.

me smiling, me likes.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jinx

Posts: 2,615

#42819 • • Jinx Superfeminine
Ihana aurinko ja keväinen fiilis! *plur*

--
Pyllykkä

eugina

Posts: 898

#42820 • • eugina YleX tt-i *sydän*
TPS! TPS! *aplodit**jiihaa*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*