päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,057 views

tomppi

Posts: 1,600

#41942 • • tomppi thzombie ™
Vuoden pimein päivä tuli ja meni. Auringonvaloa on jotain mitä kaipaan nyt. Unirytmi on mennyt niin sekaisin joulukuun aikana. Alkaa väsyttää vasta kello 9 - 10 aikaa aamulla. Siirsin jopa pari tenttiä sen takia ens vuoden alkuun. *poks*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

tiiplis

Posts: 1,043

#41943 • • tiiplis also available in sober
Launeen cittari jouluruuhkassa *nauru* palvelutiskille kun mentiin niin työn alla oli numero 17 ja meidän lapussa oli numero 60 *nauru*

--
italia litania nainati lailati

hemuz

Posts: 2,178

#41944 • • hemuz kätevä emäntä

tiiplis, 23.12.2008 09:47:
Launeen cittari jouluruuhkassa *nauru* palvelutiskille kun mentiin niin työn alla oli numero 17 ja meidän lapussa oli numero 60 *nauru*



Ihanata *nauru*
_RixU_

Posts: 320

#41945 • • _RixU_
Heh mulle tupsahti juuri kotiovelle tollanen Sony Bravia 26" telkkari, jonka oon näemmä voittanu jossain Coca Colan kisassa...oikeesti wtf! *hih* Hhiii just muksaa! :) Vissiin sit kannattaa kuitenkin välillä täytellä noita arvontalippusia! *hihu*
Lyylikki

Posts: 2,975

#41946 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

_RixU_, 23.12.2008 11:58:
Heh mulle tupsahti juuri kotiovelle tollanen Sony Bravia 26" telkkari, jonka oon näemmä voittanu jossain Coca Colan kisassa...oikeesti wtf! *hih* Hhiii just muksaa! :) Vissiin sit kannattaa kuitenkin välillä täytellä noita arvontalippusia! *hihu*



Oh. Loistavaa.

Näköjään joku oikeastikin voittaa niistä kilpailuista jotain. Ei varmaan yhtään pöllömpi joululahja.
kotivalo

Posts: 190

#41948 • • kotivalo
Kissa, vaikka tulikin vaan lainaan...
Toivottavasti toi mun narttu nyt ei ihan heti juoksis, ni sais pitää ton kollipojan täällä vähä kauemmin :D
-Kerttu-

Posts: 4,542

#41949 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
AAAH, nyt joulun viettoon ja edessä 12 ihanaa lomapäivää! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Funktion

Posts: 1,720

#41950 • • Funktion over 9000
Sain 160€ vesimaksun tasauspalautusta! :)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

aurinko

Posts: 895

#41952 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Seuraavan kerran töihin 12.1.2009 *hihu*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

vns

Posts: 276

#41953 • • Edited vns
23.12.2008 13:39 <Mestari> vitun paskaa joulua toivottaa hämeen rykmentin virka-apuosaston tupa 11

^ Havaitsin juuri saavani erittäin suuria kiksejä vahingonilosta. *tirsk**pahis**piis*

Simpsonitkin tulee. *hihu*
Freja

Posts: 8,775

#41954 • • Freja Sihteeri
Toimistolla soi joulumusiikki, kaikki hyvällä ja levollisella mielellä, mutta rauhallisella silti - tarkoitan siis, ettei tääl olla toisten kimpussa tällä kertaa :D
Esimies tarjos joulupullat, ja muutenkin ihmisten kasvoilta paistaa ilo; monen päivän vapaat edessä, kuka ne nyt mitenkin viettää.
On jotenkin vaan tosi hyvä fiilis.
Parin tunnin päästä lähtee juna, ja näkee systerii ekaa kertaa yli puoleen vuoteen.

On vaa hyvä mieli ja hyvät ajatukset.

*sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

merqus

Posts: 1,010

#41955 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Sain taas valon olohuoneeseen! *pepsodent* Hetken sai taistella, että sai homman toimimaan, mut onnistuinpas!
Takyon

Posts: 2,945

#41956 • • Takyon Möwkö
Tämän tolpalla tyhjänpanttina seisomisen vaatapainoksi JIM:ltä tulee aivan loistavaa viihdettä, "hullut japanialaiset". Mä nauran täällä vedet silmissä ja toivon ettei tuu asiakkaita

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#41957 • • Hitchhiker
Mummin antama lahja auttaa erään tavaran hankinnassa =)).
onni3mk

Posts: 3,973

#41958 • • onni3mk Onni on.

Takyon, 23.12.2008 15:08:
Tämän tolpalla tyhjänpanttina seisomisen vaatapainoksi JIM:ltä tulee aivan loistavaa viihdettä, "hullut japanialaiset". Mä nauran täällä vedet silmissä ja toivon ettei tuu asiakkaita



Mun mummo ja äiti on ollu koukussa tohon sarjaan siitä lähtien kun se JIMltä alko. Viimeks kun mummoo näin, se kattoo ohjelman uusintoja ja harmitteli, miksei uudet jaksot jo voi alkaa :D

--
Onni on.

akiapina

Posts: 2,729

#41959 • • akiapina apinaki
Djdownloadin ilmainen christmas token. Asiakasystävällisin ja helppokäyttöisin mp3-saitti <3
Freja

Posts: 8,775

#41960 • • Freja Sihteeri
Valkoinen joulu, ihanaa <3

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been