päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,645,194 views

lunake

Posts: 800

#38921 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Hassua ihastua toiseen kun ei ole vielä edes toista nähnykkään. Ja taas sitä mennään... *pihkassa*

--
Hedelmällisyys on påp!

Inferno@Tre

Posts: 678

#38922 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Huominen viä duunia ja sit ei tarvi ennen maanantaita ees miettiä menevänsä töihin *jiihaa*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

sapeli

Posts: 11,768

#38923 • • sapeli jokukukamikä?
Nam, ananaslimsaa töissä mukana *slurps*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sinza

Posts: 2,227

#38924 • • Sinza
Eilinen Bon Jovin konsertti *sydän*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Displacer

Posts: 1,828

#38925 • • Edited Displacer
Pääsee ens kuun työmatkalla sviittiin (as in "one bedroom suite") asumaan pariks viikoks + hotlasta löytyy outdoor pool ja pari kertaa viikossa ilmainen päivällinen oluella ja viinillä. Kuulostaa vähän paremmalta, kuin hotlat joissa yleensä tulee oltua.

Hyvin ainakin tuntuu lähtevän tää jenkkireissu liikenteeseen :)
Jone

Posts: 8,258

#38926 • • Jone Archibald Haddock
Eilen ~8km laudan päällä, jonka jälkeen olin niin paskana, että nukuin 14 tuntia putkeen. *nauru*

Tänään aamulla tulin ensimmäistä kertaa toimistolle laudalla (~4-5km) ja fiilis on mahtava. *jiihaa*
Kolera

Posts: 4,256

#38927 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
rotikat ja niiden kippurahännät

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mariq

Posts: 2,154

#38928 • • mariq
Ahh, tän työpäivän jälkeen alkaa juhannusloma *iloinen* Seuraavan kerran vasta maanantaina töihin.. Ja huomiseksi on varattu kaikenlaista kivaa; keilailua, hierontaa, illallista.. *hih* *plur*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

senimi-semini

Posts: 80

#38929 • • senimi-semini Ellan toinen täydellinen puolisko
JEEEEEEEEJEEEEEEE!!!!! *tuuuulettaaaaaaaa* toinen vapapäivä jo! eilen alko duunist kolmen viikon loma *super* siis mä en ees muista milloin mul on ollu yli 4 päivää lomaa *ding* kyl siitä on varmaan kaks vuotta. ku aina ollu sit toinen duuni mitä puskenut ja nyt mul ei oo mitään kolmeen viikkoon!!! *jiihaa* toisaalt on ihana, mut toisaalt pelkään et alkaa kaatuu seinät päälle ku en oo tottunu vaan olee....*ding* mut nyt on vihdoin aikaa siivota kämppä lattiast kattoo!! *plur* *iloinen*
Zeratul

Posts: 1,170

#38930 • • Zeratul Captain miserable

nomic, 16.6.2008 17:27:
Pääsin opiskelemaan! *jiihaa*


Onneks näin. Ois ehkä joutunu lahtaa sen koulun päättäjät jos ois tullu kielteinen vastaus. ;)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Jone

Posts: 8,258

#38931 • • Jone Archibald Haddock
Ostin mikserin. Nyt vois kiinnostaa soittaakin taas. *hihu*
Freja

Posts: 8,775

#38932 • • Freja Sihteeri
Voi miten ihanaa olikaan eilen törmätä sellaiseen ystävään, mitä en ollut varmaan vuoteen nähnyt. Oli vaan niin ihanaa nähdä pitkästä aikaa. Tuli hyvälle mielelle, ku tuntui et oltais just vasta nähty, ja ja ja.. Ai että.
Onneks hän muuttaa pian mun lähistölle, ni ehkä törmäiltäis taas useamminkin *hihu*

Muutenkin nyt on vaa tosi hyvä olla. Tänään saan viel kaiken lisäks pyöränki pois huollosta, eli pääsen taas pyöräileen töihin, ihanaa! Saa heittää hyvästit tunkkasille bussimatkoille *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

paupau

Posts: 655

#38933 • • paupau Tuhma Bambi
Tentti ohi ja elämä taas vaihteeks edessä! Lomaankaan ei oo enää edes hirveän pitkä aika. *pihkassa*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#38934 • • peikkolapsi miisa the maskotti
jee sain kirjotettua kirjeen vihdoinkin! vieläku sais sen postiin asti *hihu*
tulipaha avauduttua kaikki maailman asiat taas.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Avatar
#38935 • • Fuzzy Guest
Työkaverit<3 Eilen oli mun elämäni hirvein päivä ja se näky. Yks aivan ihana työkaveri tuli kysyy mikä mulla on ku en oo jutellu tai moikannu ja sano että sille voi puhuu jos siltä tuntuu ja otti mua kädestä kiinni..<3 Vaikee sanoo ollaanko me vaan kavereita vai mitä, mut tykätään ainakin*hali*
Mark

Posts: 7,311

#38936 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Jone, 17.6.2008 12:17:
Ostin mikserin. Nyt vois kiinnostaa soittaakin taas. *hihu*



Mihis valintaan päädyit, ja meinaatko soittaa polccaa? *pepsodent*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Janisa

Posts: 2,226

#38937 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Brooklyniin avataan cityn ensimmainen Ikea huomenna! Yay! Taytyy varmaan lahtee shoppailee! *jiihaa*

Tosin huomenna en sinne mene -sehan olis ihan itsemurhahakusta puuhaa. Siella on kuulemma ensimmaiset ollu jonottamassa jo muutaman paivan makuupusseineen.
Mita mahtaa ihmisten mielessa liikkua jos he jonottavat HUONEKALULIIKKEESEEN nelja paivaa ennen avajaisia...? Nain voi tapahtua vain Amerikassa. *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

tiiplis

Posts: 1,043

#38938 • • tiiplis also available in sober
Uusi ihq pää *plur*

--
italia litania nainati lailati

UnityF

Posts: 15,721

#38939 • • UnityF joo just se
Tää on ollu kyllä sellainen surunvuosi että ei mitään rajaa, hautajaisia enemmän kuin tarpeeksi. *uuh*

Mut kaiken tän keskellä tapahtuu jotain hyvääkin. *joo*
Kia kasvaa ja voi todella hyvin. Sanavarasto kehittyy päivittäin mut nyt hittisana on iskä. *hymy*
Kultakin kirjoitti tänään sopparin ja aloittaa työt jo heti juhannuksen jälkeen. *jiihaa*
Miekin oon saanu karistuu kuutisen kiloo pois äitienpäivästä ja uusien vaatteiden koko kun pieneni taas niin johan oli kiva mieli. *joo*
Eikä enää pitkä aika kun lähetään viikoksi lomailee. *jiihaa*
Rubicon

Posts: 550

#38940 • • Rubicon
Mä sain tänään keittiön maalauksen valmiiks ja
(Timo maalasi) kylppärin katon lähes valmiiksi.
Oi kyllä.
Millon muutetaan?*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.