päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,649,715 views

sapeli

Posts: 11,768

#38701 • • sapeli jokukukamikä?
Sain työkavereilta skumppaa tai kuoharia tai mitälie *plur*

Oisko eka kerta ikinä ku saan työkavereilta synttärilahjan *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#38702 • • Hitchhiker
Jaahas ja riemuisa viikonloppu alkaa, lähetään isolla lössillä kohti Airiston syövereitä. Siellä pitäisi viettää koko viikonloppu hieman humaltuneena *känni*, seurapelejä pelaillen, toisten ihmisten seurasta nauttien (kattoo ny mihin tää menee *lmao*), aurinkoa palvoen ja hyvää ruokaa nauttien.

Toivottavasti keli pitää itsensä yhtä hyvässä kunnossa ja arska porottaa pisin viikonloppua tasaisen paahtavalla tavallaan.

Tavarat on jo melkein pakattu, viinakset ostettu suurimmaksi osaksi, safka vielä uupuu ja menohalut ovat jo hyvinkin korkealla (GiNgiN, kurkusta valahtaa ja alas uppoaa).

+Työpäivä oli hyvinkin lyhyt
+Työt sai hoidettua kunnialla pienen potutuksen jälkeen
+Nyt relaxoidutaan himassa ja ootellaan kädet hioten lähtöä
pirpeli

Posts: 5,533

#38703 • • pirpeli
Tänään on BILEEEET ja duunikamut muisti mua. Sain työparilta Jenniltä todella hauskan kirjan "Syntymästä syväjäähän" ja Zabiksen tytöiltä 6 tomaatintainta sekä anisbasilikan ja tavallisen basilikan taimia :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Cloudberry

Posts: 493

#38704 • • Cloudberry
Ehdotuksemme seinämaalauksesta voitti taloyhtiön tarjouskilpailun
eli tiedossa on mielenkiintoista duunia yhdessä avomiehen kans, vähän rahaa (opiskelijoiden kesä, kaikki tulee tarpeeseen) ja arvokasta näyttöä työportfolioon/ ansioluetteloon. Jesh! *pepsodent*
Nitta

Posts: 5,021

#38705 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

Cloudberry, 6.6.2008 14:36:
Ehdotuksemme seinämaalauksesta voitti taloyhtiön tarjouskilpailun
eli tiedossa on mielenkiintoista duunia yhdessä avomiehen kans, vähän rahaa (opiskelijoiden kesä, kaikki tulee tarpeeseen) ja arvokasta näyttöä työportfolioon/ ansioluetteloon. Jesh! *pepsodent*


Kuvii tännekin! :)

Oma päivän :) On ihana poikakaveri tai oikeastaan miesystävä ja treffit Linnanmäellä keskiviikkona *pus*

Olis paree olla satamatta!! *pahis*

edit: tuli mieleeni ylläripylläri, jonka saatan toteuttaa ennen lintsiä *vink*
edit2: ja olis paree ettei jäis saamatta *vink*
sapeli

Posts: 11,768

#38706 • • sapeli jokukukamikä?

Nitta, 6.6.2008 14:51:
Oma päivän :) On ihana poikakaveri tai oikeastaan miesystävä ja treffit Linnanmäellä keskiviikkona *pus* Olis paree olla satamatta!! *pahis*



Mul on taas loistava luetun ymmärtäminen, mä luin että "Olis paree olla saamatta" *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Nitta

Posts: 5,021

#38707 • • Nitta Sateenkaaren päässä

sapeli, 6.6.2008 14:55:
---
Nitta, 6.6.2008 14:51:
Oma päivän :) On ihana poikakaveri tai oikeastaan miesystävä ja treffit Linnanmäellä keskiviikkona *pus* Olis paree olla satamatta!! *pahis*
---


Mul on taas loistava luetun ymmärtäminen, mä luin että "Olis paree olla saamatta" *lmao*



Luetun ymmärtäminen kenties takkuilee, mutta mielikuvitus laukkaa kiitettävästi *nauru*
Nitta

Posts: 5,021

#38708 • • Nitta Sateenkaaren päässä

phear, 5.6.2008 22:00:
Poikani kusi tiskikoneeseen. Olen ylpeä, siitä tulee vielä suurmies.


*lmao*

Tavallisesti noita hommia tehdään vasta teini-iässä ja sen jälkeen yli 2 promillen humalassa *nauru*

Tiskikonehan _muistuttaa_ niin kovasti wc-istuinta, kuten myös liesi, jolle olen todistanut kyseistä toimintaa kohdistettavan myös *pökr*


Sun jälkikasvu on selvästi aikaansa edellä *hali* kun se osallistuu kansanedustaja/pressan vaaleihin niin mainosta tänne *pepsodent*

*aplodit*
sune

Posts: 2,096

#38709 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
sou häpi häpi häpiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *jiihaa*

--
ei kovin ihku eikä plur

rose

Posts: 1,047

#38710 • • rose vakaasti epävakainen
Suurin osa pääsykokeilusta nyt ohitse *pepsodent* Ihanaa kun mulla on paljon kannustavia ystäviä ja sukulaisia =) Ja sunnuntaina sit kattoo millasta ois Rovaniemellä *hihu* Mut eritoten: huomenna ihan vapaapäivä!

--
TwistedLife™ Amusement Park

Freja

Posts: 8,775

#38711 • • Freja Sihteeri
Hypnotoad :'DDD

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

Posts: 4,338

#38712 • • KooKie aka. Petress Pan
"I'm a privileged girl,
It's great, I gotta tell ya.
Privileged girl,
My dad can buy and sell ya.
It really doesn't matter,
That you're on the list in front of me.
I'm gonna get your table,
'Cause I always tip the maitre d'.
And then I'll go to Yale,
Because I am a legacy,
I'm better than you."

*sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Mar6

Posts: 2,178

#38713 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Päivän toinen :)

Yks tyttö ja ennenkaikkea erikoislaatuinen lämmin hymy *hymy*
Mitähän kaikkea tästäkin lomasta tulee :>>

--
-Where there is house there is a home-

felicidad

Posts: 3

#38714 • • felicidad la
Oon aina inhonnut mun luonnonkiharia hiuksia, ja äsken saunan jälkeen pitkästä pitkästä aikaa en tehnytkään hiuksille mitään, kuivattanut tms. Ja wau, nehän on ihan mahtavat! Upeat kiharat! Pitää valjastaa tää ominaisuus käyttöön. Kiitos iskä sittenkin geeneistä! Soittaisin isälle jos kehtaisin, mut kello on jo niin paljon. Miettisi, että mitähän tuo tyttö on oikein vetänyt.
Foxmagon

Posts: 1,329

#38715 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
*plur*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Kultakisu

Posts: 145

#38716 • • Kultakisu una sambista
Tänään SAMBAKARNEVAALIT *tanssittel* puolen vuoden pukujen ompelu päättyy ja vuoden parhaat bileet alkavat *hihu* kaikki tänään katsomaan ja kuolaamaan kauniita neitokaisia *slurps* *nauru*
phear

Posts: 804

#38717 • • phear <X>

Mar6, 6.6.2008 09:13:
Toisaalta en kyl tiedä kehtaisinko kertoa tollasta päivän :) :ssä.



No kato siitähän tässä just onkin kyse. Mä kehtaan mitä vaan ja se näemmä vielä enemmän. *vink*
Zeratul

Posts: 1,170

#38718 • • Zeratul Captain miserable
Kivasti meni päivä katusählyn parissa. Parhautta. :)
(tosin nyt on kyl harvinaisen piesty olo. :D)
Ois varmaa aika peliliike skipata tän illan rilluttelut ja vetää vaan peitto niskaan.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Mimir

Posts: 1,366

#38719 • • Edited Mimir Rouva Yninä
Tänään on ollu niin paljon kaikkea kivaa.

+ Aamulla saatiin nukkua myöhään (en ees muista koska mulla olisi viimeksi ollut vapaapäivä ilman pakollista herätystä)
+ Isi ja äiti toi mun pyörän. Nyt voi alkaa pyöräillä töihin, tosin kypärä pitää vielä ostaa.
+ Oltiin murun kanssa kävelyllä Linnunlaulussa. Tultiin takas Lintsin läpi ja siellä oli ihana tunnelma.
+ Käytiin raflassa syömässä ja ruoka oli hyväääää.
+ Oon illan aikana saanu opinnäytetyötä tehtyä 7 sivua. Lisäksi olen kirjoittanut sekä cv:tä, ammatillisen kasvun esseetä että päätöksenteon tehtävää.

Huomisestakin näyttäis tulevan kiva päivä, vaikka illalla onkin töitä. Elämä on ihanaa *plur*

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#38720 • • Annakins Guest
Huomen käymään Räyskälässä *hihu*