päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,649,775 views

SamHard

Posts: 2,098

#38641 • • SamHard
Uusi duuni mennyt hyvin ja liksa on paras mitä ikinä ollut=))
*suunnittel uutta musagearia*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#38642 • • Hitchhiker
-Keli
-Maastossa lenkillä fillarilla sen pari tuntia
Pätkis

Posts: 1,038

#38643 • • Pätkis Pikkis
Rakki*sydän* nukuttiin pinossa lattialla päikkärit ja sen jälkeen täysii ympäri pihaa. Nyt se on taas massu pulleena kyljellään sohvan juuressa, kieli etuhampaiden välistä ulkona. Pullero*hihu*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Freja

Posts: 8,775

#38644 • • Freja Sihteeri
Ittekseen tirskuminen. *tirsk*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#38645 • • gnomex Guest
Beachvolley :)
WuZuul

Posts: 181

#38646 • • WuZuul
-

--
Wannabe bilekone.

tiiplis

Posts: 1,043

#38647 • • tiiplis also available in sober
KESÄ *plur* tykkään vaan niin suunnattomasti kielojen ja syreenien tuoksusta *hihu*

--
italia litania nainati lailati

Janisa

Posts: 2,226

#38648 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ma oon ollut niin kiireinen kaikki viime paivat ja ajat ja yot, etten oo taallakaan kerennyt heilumaan. *vink*
Mutta just nyt -se on vaan hyva... *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#38649 • • aalto2 Guest
jei, perjantai lähestyy taas kovaa vauhtia *hihu*
Freja

Posts: 8,775

#38650 • • Freja Sihteeri
Iiiih! Tänään saan valokuat kehityksetä *plur* *jiihaa*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jinx

Posts: 2,615

#38651 • • Edited Jinx Superfeminine

tiiplis, 3.6.2008 21:33:
KESÄ *plur* tykkään vaan niin suunnattomasti kielojen ja syreenien tuoksusta *hihu*



Tohon vois vielä lisätä tuomen *plur*

--
Pyllykkä

Jone

Posts: 8,258

#38652 • • Jone Archibald Haddock
Seuraava looginen askel otettu *sydän*
Avatar
#38653 • • Annakins Guest

Lucifer Inc, 4.6.2008 06:28:
jei, perjantai lähestyy taas kovaa vauhtia *hihu*



Perjantai lähestyy liian nopeasti. Aika loppuu kesken!
Verano

Posts: 4,649

#38654 • • Verano Merituuli

Jinx, 4.6.2008 08:43:
---
tiiplis, 3.6.2008 21:33:
KESÄ *plur* tykkään vaan niin suunnattomasti kielojen ja syreenien tuoksusta *hihu*

---
Tohon voisd vielä lisätä tuomen *plur*



Mä olen aina rakastanut (itse kesän lisäksi) syreenien tuoksua yli kaiken *sydän* Pakko aina nuuhkutella ku ohitse menee. Onneksi nykyisen kämpän vieressä on ihanat syreenipuskat. Ja onhan ne toki niin hemmetin kauniita myös. Ihan syreenien perässä tulee tuomet ja kielot. Kävin tuossa viime viikolla mutsin ja faijan luona eli lapsuudenkodissa. Oikaisin metsätietä ja tunsin ihanan tuoksun. Tajusin, etten ole nähnyt kieloja enkä tuntenut niiden tuoksua ties kuinka pitkään aikaan. Sen siitä saa kun on asunut viimeiset kymmenen vuotta ihan Helsingin keskustassa ja sen liepeillä.

Vähän jo etukäteen taas surettaa, kun kohta niitä tuoksuja joutuu melkein vuoden odotella. Mutta nyt nuuhkutellaan sitten taas senkin edestä *hihu*
Mark

Posts: 7,311

#38655 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Verano, 4.6.2008 11:34:

Mä olen aina rakastanut (itse kesän lisäksi) syreenien tuoksua yli kaiken *sydän* Pakko aina nuuhkutella ku ohitse menee. Onneksi nykyisen kämpän vieressä on ihanat syreenipuskat. Ja onhan ne toki niin hemmetin kauniita myös. Ihan syreenien perässä tulee tuomet ja kielot. Kävin tuossa viime viikolla mutsin ja faijan luona eli lapsuudenkodissa. Oikaisin metsätietä ja tunsin ihanan tuoksun. Tajusin, etten ole nähnyt kieloja enkä tuntenut niiden tuoksua ties kuinka pitkään aikaan. Sen siitä saa kun on asunut viimeiset kymmenen vuotta ihan Helsingin keskustassa ja sen liepeillä.

Vähän jo etukäteen taas surettaa, kun kohta niitä tuoksuja joutuu melkein vuoden odotella. Mutta nyt nuuhkutellaan sitten taas senkin edestä *hihu*



Mä kyllä diggaan kans syreeneistä, tuomista ja kieloista *joo* Pentuna pääs just lomille koulusta aina sillon ku nää kukkii, joten se oli se TEH kesän tuoksu *plur* Ja onhan ne ihan kivan näkösiikin *hihu*

Ja btw. kyllä niitä kielojakin löytyy hyvinki läheltä ydintä, mee vaiks keskuspuistoon :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jutu

Posts: 3,054

#38656 • • Jutu Blondi
Tänään varmistu, että perjantaina pääsee lähtemään Kuopioon ja tiistaina takasin *hih* Siitä onkin jo muutama vuosi kun on viimeksi tullut käytyä siellä suunnalla.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jutu

Posts: 3,054

#38657 • • Jutu Blondi

Verano, 4.6.2008 11:34:
---
Jinx, 4.6.2008 08:43:
---
tiiplis, 3.6.2008 21:33:
KESÄ *plur* tykkään vaan niin suunnattomasti kielojen ja syreenien tuoksusta *hihu*

---
Tohon voisd vielä lisätä tuomen *plur*

---


Mä olen aina rakastanut (itse kesän lisäksi) syreenien tuoksua yli kaiken *sydän*


Ne on kyllä kauniita, mutta ite oon niin tuoksuherkkä, että ne vaan aiheuttaa kamalan päänsäryn ja aivastelukohtauksen kun tuoksuvat niin voimakkaasti :/

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Freja

Posts: 8,775

#38658 • • Freja Sihteeri
En tiiä.. Jotenki oli vaa hauskaa ku systeri kertoi juttuja ja si aloin kuvittelemaan niitä tilanteita ja ja ja si rupes hymyilyttään.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#38659 • • Annakins Guest
Pienet asiat lämmittää kummasti. Taas tullut omasta työstä hyvää palautetta ja nyt alkaa jo muutenkin vähän tuntua siltä, että tän kaaoksen keskellä on joku punainen lanka! :)
Yonna

Posts: 372

#38660 • • Yonna
Entisen työpaikan henkilöstörahasto*aplodit**jiihaa*