päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,647,520 views

noena

Posts: 3,138

#36421 • • Edited noena first breath after coma
Perjantaina kattoo yhtä kämppää, toivottavasti se ois lähellekkään yhtä hyvä mitä ilmoituksen perusteella kelaan *plur*

Edit: :):):)
Incubus tulee suomeen *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#36422 • • Gini Guest

^Petunia, 26.2.2008 19:01:
Ei pitäis ikinä aukasta ovee jos ei tiiä ketä siel on:
TV-lupatarkastaja!! *toktok*
Noooh.. se oli kyllä Tosi kiltti ja "avitti" mua vähän kun kyseli millai telkku mulla on yms.
" Ja se on siis Ihan Uusi eikö niin.. tänä vuonna otettu käyttöön..? " *vink*
" Joo just vähän aikaa sitten.."

Eikä antanu sakkoja vaan anto sopimuksen kopion mulle ja sano että eka lasku tulee sit ens kuussa *hihu*



Meil kävi TODELLA vittumainen TV-lupatarkastaja.

Ku ovikello soi, koira alko tietty haukkumaan ja suljin sen pois eteisestä että avaan oven. Eka mitä tää tyyppi kysy oli et "suljitko sen piskis jonnekki parvekkeelle?". Vähän hämmästyin ja totesin että se on kuule ihan tossa oven takana vaanimassa. (Meidän koira haukkuu todeella kunnon bassolla ja lujaa, se on iso ja kiltti, mutta haukkuu ovikelloo joskus noin ulkopuolisen näkökulmasta aika vihaisen kuuloisesti). Tästä lähdin tein myös kaikkeni ollakseen hänelle mahdollisimman epäystävällinen. Virnuilin vaan tekohymyllä päin naamaa ja toistin ettei oo telkkua. Ei sit loppupeleis ees uskaltanu kysyy et pääseekö tarkistaan. Siin vaiheessa olisin varmaan todennu et tervetuloa omalla vastuulla! *nauru*

Niin ja Petra, sitä tarkastajaa EI tarvi päästää sisälle, vaikka ei oliskaan samanlaista petoa vahtimassa ku meillä!*vink**vink* Tosin, nyt jo vähän myöhäistä sanoo mitään.
^Petunia

Posts: 888

#36423 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Gini, 27.2.2008 10:44:
Niin ja Petra, sitä tarkastajaa EI tarvi päästää sisälle, vaikka ei oliskaan samanlaista petoa vahtimassa ku meillä!*vink**vink* Tosin, nyt jo vähän myöhäistä sanoo mitään.


Mun ei tarvinnu ees päästää sitä sisään asti, kyllä se siihen eteiseen saakka kuuli että mulla telkkari on *nauru*
Ja kyllä Miukuri ois sen hoitanu jos sisälle saakka ois tullu, sulattanu sen sydämmen niin ettei se ois huomannu telkkuu enää olleskaa *plur*
*vink*
Chadonna

Posts: 152

#36426 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
MInulla on jäätelöä, koska minulle tuotiin jäätelöä *hihu*

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

Miltzu

Posts: 188

#36427 • • Miltzu
Lentoliput ilmaiseen Levin reissuun tipahti äsken postilaatikosta! Kauan eläköön korruptio!

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

noena

Posts: 3,138

#36428 • • noena first breath after coma

astaroth, 26.2.2008 14:43:
wtf? en oo turhan kauan odottanu noiden buukkausta. joutuuko sitä nyt ekaa kertaa elämässä lähteä festareille ja kiertää usemmat kans :D


vitura, kait sitä on pakko lähtee ekaa kertaa festareille *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Heli

Posts: 1,489

#36429 • • Heli vai kuka se oli
whineeminen auttaa:
sain kunnon duunia, uuden auton ja hyvä mielen o/

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#36430 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 27.2.2008 15:17:
whineeminen auttaa:
sain kunnon duunia, uuden auton ja hyvä mielen o/



khuuuuuul *pepsodent*
uudest autost tulee ain hyvä mieli *joo*
ja duunistkii... *hymy*

--
pinkki on pop!!!

Septique

Posts: 441

#36431 • • Septique
A-virus on voitettu jeeeaaa!
alphamagic

Posts: 3,628

#36433 • • alphamagic
Vedin töissä hemmetin hyvän presentaation ryhmälle tuntemattomia vaikka pelkään esiintymistä yli kaiken.
Edelleen ihan fiiliksissä *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Jinx

Posts: 2,615

#36434 • • Jinx Superfeminine
Pepperoni aurajuusto pizza *slurps*

--
Pyllykkä

sapeli

Posts: 11,768

#36435 • • sapeli jokukukamikä?

alphamagic, 27.2.2008 16:41:
Vedin töissä hemmetin hyvän presentaation ryhmälle tuntemattomia vaikka pelkään esiintymistä yli kaiken.



No en nyt tiedä, on sul yleensä aika show pystyssä *tirsk* Mut en ihmettele ettetkö sä ois just hyvä kouluttaja, otat ainakin hyvän kontaktin ihmisiin *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

crissy

Posts: 1,958

#36436 • • crissy

H3li, 27.2.2008 15:17:
whineeminen auttaa:
sain kunnon duunia, uuden auton ja hyvä mielen o/




hienoo hienoo!!!!!!!!!!
hallucinogen

Posts: 8,190

#36437 • • hallucinogen Edain
Sain 15e hyvän miehen lisää ja tyytyväisen asiakkaan kun asensin sen mäkkiin usb modeemin.

--
pikku-*possu*

Bellezaaa

Posts: 573

#36438 • • Bellezaaa Afrodite*
vika tentti molekulaarinen farmakologia arvosanalla 4 wowooo!!!!
Ja vielä meinasin et meni ihan päin per...tä
mut ei sit tainnu mennä*hih*

mää valmistuuun jeje!:)*tanssittel**aplodit**jiihaa*
tuleva farkku jeah!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#36439 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Odottelin tentistä ykköstä ja sainkin nelosen :) ehkä tässä voi taas alkaa pikkuhiljaa uskoon itseensä.

hauskaa, ihan sama ilon aihe kuin edelliselläkin kirjoittajalla :D

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Freja

Posts: 8,775

#36440 • • Freja Sihteeri
Saan kädet taas melkeen lattiaan :) Vielä särkee jos istuu kauan, mut kärsii silti istua ees hetken.
Perslihakset on tosin kipeenä, kuulemma iha normaalia et muut lihakset jännittyy ku yks paikka kipeenä.

Kävin myös tänää ostaas anatomisen tyynyn, vai mikä toi ny o. No, silti, sellane astetta parempi :D

Kyl tää tästä taas :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been