päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,041 views

Freja

Posts: 8,775

#35581 • • Freja Sihteeri
oon viikon päästä niiiin Berliinissä että.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

drifter

Posts: 834

#35582 • • drifter RoadMonkey | K1
Jäin aamulla jumiin jonkun naisen sateenvarjoon (mun podin kuulokkeiden piuha jotenki ihmeellisesti kierty sen sateenvarjon kädensijan ympärille kun kävelin ohitte) en voinu todeta muuta kuin "Jaa, myö sitte jäätii jumiin toisiimme". Koko tilanne kyllä hymyilytti aika lailla *lmao*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Sinza

Posts: 2,227

#35583 • • Sinza
Tajusin just äske että mehän lähetään jo ens viikolla reissuun *plur*!Tosin vasta la-su välisenä yön, mutta ens viikolla kuitenkin *jiihaa*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Samu81

Posts: 1,224

#35584 • • Edited Samu81 kokolihaa
Pomo ei sitten märissyt yhtikäs mitään... :)

Viime ke tempasin itseni kesken työpäivän, yhden puhelun jälkeen pikapikaa himan kautta ruotsinbootille parin kaverin seuraan, täysin ex tempore.
Meilin heitin Siljan terminaalista laivaan dallatessamme pomon s-postilootaan, etten pysty tulemaan loppuviikolla töihin :D

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

ezzy

Posts: 8,060

#35585 • • ezzy Droid-pappa
Sain taas hetken tauon jälkeen nukuttua kunnolla viikonloppuna ja *sydän* sai viimeisteltyä lopputyönsä. Toivottavasti se pääsee TAIK:iin *hihu*
dravor

Posts: 41

#35587 • • dravor
Lunta tuli, ei enää suomen kesäsäätä o/
Foxmagon

Posts: 1,329

#35588 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Aika hyvä olo. *hihu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#35589 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Super-Kerttu, 21.1.2008 10:11:
Huaah.. Jännittää! *ökkö* *iloinen* *sydän*



Sitä ollaan sitten korvia myöden veloissa..*iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#35591 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
tentti ohi ja nyt voi hautaa montakiloo paperia ja kirjoja jonnekin laatikoiden uumeniin <3<3 heti tuli niinq perjantaifiilis... pitäsköhän korkata joku pullo tuolta *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#35592 • • Rujo Mutantti Guest

Hyzenthlay, 21.1.2008 18:23:
tentti ohi ja nyt voi hautaa montakiloo paperia ja kirjoja jonnekin laatikoiden uumeniin <3<3 heti tuli niinq perjantaifiilis... pitäsköhän korkata joku pullo tuolta *nauru*


Kouluhommien jälkeiset maanantaikännit on just parhaita ja melkosta kaaosta. Suosittelen.
roberto

Posts: 251

#35593 • • roberto
Ekat biisit raikaa upouudesta soittimesta! =P

SL1210-MK5-1.jpg
Avatar
#35594 • • Muussika Guest
Ihan karsee päivä, en tiiä kuin selviän elossa jos koko viikko on tällanen. Mut ei mun varmaan tarvi sitä viel tietääkään. Kaikki tänne vaan perkele, tsekataan damaget myöhemmin. :D

Mun pöydällä odotti karseen päivän jälkeen maailman hellyyttävin rakkauden kuitti. <3 Siis joku kauppakuitti, jonka toiselle puolelle oli kirjoitettu ilmoitus siitä, että se on rakkauden kuitti mulle. *nauru*

Ei mee kauheen vahvasti, koska toi oli ihanin asia tässä päivässä ja sai mut hymyilemään. Tai ehkä mulla juuri siksi meneekin vahvasti ku noin pienet asiat saa kaiken tän sekamelskan keskellä hymyn huulille. :)

Onnekas olen tän kaiken perkuleen päänvaivan keskellä. *sydän*

(Ja vielä onnekkaampi jos siis selviän hengissä näistä kaikista ei-niin-mukavista hommista. :D)
Freja

Posts: 8,775

#35595 • • Freja Sihteeri
4.yönä tästä päivästä mun ei tarvi nukkua yksin :) Mulla on seuraa, mulla on ystävä. Ihanaa.
Tasan 5 vuorokautta ni ollaan lentokentäl kuikuilemas *hihu*

*plur*

Ihanaa. Pieni loma tulee niiiin tarpeeseen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#35596 • • sapeli jokukukamikä?
Alotettiin kattomaan eilen yhtä Survivor-kautta, se missä ne on Kiinassa *hymy* Tästä tulee kivaa *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Heli

Posts: 1,489

#35597 • • Heli vai kuka se oli
kiva päivä!
oon jo ny ollu niin aikaansaava että! :)

*yhtähymyä*

--
ei se väärin ole.

Jinx

Posts: 2,615

#35598 • • Jinx Superfeminine
Lunta! *iloinen*

--
Pyllykkä

Miinapiina

Posts: 3,494

#35599 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 22.1.2008 12:19:
kiva päivä!
oon jo ny ollu niin aikaansaava että! :)

*yhtähymyä*



ohhoh, ihan uutta sua *ding* *nauru*
mut uleutta *hihu*

--
pinkki on pop!!!

Amma

Posts: 2,383

#35600 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Valvoin sitte koko yön yhtä suunavaaja fiksaillen. *haukottel* No, se ei ehkä oo pvän :) paitsi että tuli sentään tehtyä jotain hyödyllistä ja siitä pitäs saada jopa rahaa.

Käyn kampaajalla yleensä huimat 2-3 krt/vuosi ja tänään tuli käytettyä yksi kerta tän vuoden kiintiöstä. Rupesin villiksi, latvoista poistettiin pari senttiä (niin kuin on tehty ehkä viimeset ainakin 10 vuotta). Nyt on niiiiin uudistunut olo. *nauru*

Pitäs ehkä nukkua vähän..

--
*etsiskel*