päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,118 views

Freja

Posts: 8,775

#33341 • • Freja Sihteeri
Hymy aamuyöstä. Tänne täytyy tulla takasin. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

alphamagic

Posts: 3,628

#33342 • • alphamagic
Tuntuu et rupeen pääsee yli kaikesta paskasta mitä täs on tapahtunu parin kolmen kuukauden sisään.
Plus yks ihminen *pökr* *plur*
Aamusuihkuun lenkille ja sit tomaattikeiton tekoon.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

xl8r

Posts: 2,227

#33344 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
tänään tulee star trek vi :)

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

SyndroDome

Posts: 1,103

#33345 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Syce, 13.10.2007 12:24:
Herätys ennen ysiä... kymmeneltä salilla ja pari tuntia kun siellä rehki ja tuli maanalta ylös päivänvaloon ja tuohon loistavaan ilmaan niin *plur*x10 MIKÄ FIILIS! Aika hooceetä mulle olla lauantai aamusta tekemässä muuta ku potemassa krapulaa. Tuli fiilis että tämä olotila sais jatkua koko päivän...*iloinen* Elämä on parasta huumetta!!! *iloinen**piis**plur*



*aplodit*

Ei muuta ku jäbä kesä kondikseen 2009! *vink*

--
Life is full of choises.

Avatar
#33346 • • Muussika Guest
Mitä meinaa, kun kumppani kaivaa ihan poskessa kiinni nenäänsä ja syö sieltä löytämiänsä räkäaarteita? Onko tullut vähän liian tiiviisti henkkailtua?

Kuulemma ei missään nimessä. Se vaan meinaa samaa, kuin jos marsu nukahtaa syliin. Olo on kuulemma turvallinen. *nauru*
alphamagic

Posts: 3,628

#33347 • • alphamagic

Vampyrella, 14.10.2007 16:24:
Mitä meinaa, kun kumppani kaivaa ihan poskessa kiinni nenäänsä ja syö sieltä löytämiänsä räkäaarteita? Onko tullut vähän liian tiiviisti henkkailtua?

Kuulemma ei missään nimessä. Se vaan meinaa samaa, kuin jos marsu nukahtaa syliin. Olo on kuulemma turvallinen. *nauru*



Ihanasti sanottu *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#33348 • • Annakins Guest
Ihana broidini lainasi ulkoista kovoa tiedostosiirtoa varten ja se paljastui myös aarteeksi, sisältää nimittäin useita kaipaamiani elokuvia <3
crissy

Posts: 1,958

#33349 • • crissy
pääsin tänään testamaan 2-paikkasta avomersua ja chervolet sebringiä..

oli kuin omillaan olis ajanu =) *plur*
Nelli

Posts: 127

#33350 • • Nelli
Oltiin tänään kattomassa poikaystävän siskon uutta koiranpentua. Ai että se oli maailman sulosin ja tuli entistä suurempi koirakuume. Oon ihan rakastunu *plur*
Avatar
#33351 • • jesus Guest
Sunnuntai.
Cloud

Posts: 2,162

#33352 • • Cloud Game Freak

crissy, 14.10.2007 18:54:
pääsin tänään testamaan 2-paikkasta avomersua ja chervolet sebringiä..

oli kuin omillaan olis ajanu =) *plur*



oliko Rentalin kilpailun kautta vai miten?

Ihan mielenkiinnosta kysäsen. Ku useat naispuoleiset ystävät on voittaneet aina noita kokeiluja noilla autoilla.. mut enpä oo koskaan yhenkään miehen saaneen sitä "rentalin testiä" niistä "arvonnoista".

Ja toinen on se, et sinkut on saanut aina testata parempaa autoo ku varatut Rentalil mun tietojen mukaan =P.

Anyway Varmasti ollut muksaa aikaa tuo testailu.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Kit^

Posts: 798

#33353 • • Kit^ ihme höpöttäjä
olihan vauhdikas viikonloppu.. mut nyt on kiva olla kotona, kääriytyä viltin alle sohvalle ja poltella kynttilöitä *hihu*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Janisa

Posts: 2,226

#33354 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Kiva ilta; tosin naapurin kanssa kotiuduttiin tuossa tovi sitten. On se kiva kun nyt on heti viereisen oven takana samanhenkista seuraa, jonka kanssa naemma tullaan enemman kuin hyvin toimeen.

Niin joo, ja paras oli se etta mentiin molemmat just hetki sitten nukkumaan ja nyt se soitti ja sano etta voisinko lainaa korvatulppia kun on liikaa kaikenmaailman metelia ymparilla eika saa nukuttua. Sitten me pyjama-poksyt paalla vaihdeltiin korvatulppia ja naureskeltiin uusivamme reissu mahdollisimman pian.

Hyva fiilis. (tahan tulee varmaan korjaus kun ei ole enaa alkoholia veressa.)

Illalla ulos syomaan ja krapula parantamaan maailmaa. Sita ennen nukkumaan, *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

KooKie

Posts: 4,338

#33355 • • KooKie aka. Petress Pan
Mulla lentelee perhosia vatsassa kuin pikkutytöllä (as I am) ja oon niin ihastunut. Sydän pakahtuu... *plur* *sydän* *pihkassa* *sydän* *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Fresia

Posts: 764

#33356 • • Fresia vähän outo
Kämppiksen espanjalainen poikaystävä tuli yllättäen pari päivää aikaisemmin Suomeen kuin mitä oli luvannut *hihu* Oli ihanaa nähdä kämppis onnesta soikeana *hali*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Ober

Posts: 587

#33357 • • Ober Dog shit taco

KooKie, 14.10.2007 21:28:
Mulla lentelee perhosia vatsassa kuin pikkutytöllä (as I am) ja oon niin ihastunut. Sydän pakahtuu... *plur* *sydän* *pihkassa* *sydän* *plur*


sorry baby mun sydän on varattu jollekki toiselle :(
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#33358 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
on vaan niin onnellinen olo ^__^

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

T0mbstone

Posts: 728

#33359 • • T0mbstone The Process.
Hähää, ollut ihan paras viikonloppu pitkään aikaan. Kiva huomata, että on loistavia ihmisiä ympärillä, uusia mukavia henkilöitä tulee koko ajan vastaan ja turhista elämää häiritsevistä ihmisistä on päässyt viimein eroon. Alkaa jo pitästä aikaa lähitulevaisuuden suunnitelmat ja päämäärät näyttää paljon paremmalta. *sydän*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

-Kerttu-

Posts: 4,542

#33360 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Maanantai ketuttaa ja väsyttää niin hemmetisti..MUTTA

Oli kyl hauska viikonloppu Tallinassa. Tuli juotua, syötyä ja juhlittua kunnolla. Kiitoksia vaan matkaseuralaisille, oli niin huippua ja olette huippija! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..