päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,625,088 views

Janisa

Posts: 2,226

#32621 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mita hiivattua ma teen perjantai-iltana kymmenen jalkeen himassa ja internetissa...?!?!? Missa on mun elama...?

No taalla koneella, tietysti.

Saatana.

P.S. Mutta mulla on kivaa... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

oooo

Posts: 1,249

#32622 • • oooo
Heräsin ennen seitsemää aamulla ja hetken olin ihan tokkurassa mutta sitten piristyin jotenkin oikein kunnolla. Se on harvinaista, kun musta on kyse.

Siivosin joka paikan ym. Aika meni oudon nopeasti. Kiva kun kerrankin oli pirteä ja nyt on siistiä.
martina

Posts: 1,875

#32623 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
oli helvetin hauskat nauhotukset viime yönä. :D
frz3n

Posts: 222

#32624 • • frz3n

mayah, 15.9.2007 08:54:
Turkuun *hihu*



eiks sen pitäis olla päivän :(

--
*nuotti* [boom] [boom] [buildup] [brakedown] [boom] [boom] *nuotti*

Maihku

Posts: 1,186

#32625 • • Maihku neiti hankala
kohta lailailaivailee *jiihaa**pepsodent*
Avatar
#32626 • • Dorka Guest
Oijoi, pääsin WPJA:n jäseneksi! *sydän*
Olen toinen hääkuvaaja Suomessa, joka on hyväksytty sinne (se ensinmäinen on Robert Hammar - http://www.roberthammar.com/).

WPJA on dokumentaarisen häävalokuvauksen keskittynyt järjestö missä on maailman parhaimmat dokumentaarisen häävalokuvauksen ammattilaiset.

http://www.wpja.com/

...ihan täpinöissä päästä tähän joukkoon näin nopeasti! *plur*
plink

Posts: 1,405

#32627 • • plink team paska
sain itteltäni ison kulauksen minttuviinaa palkinnoks hyvin onnistuneesta siivouksesta :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

anton fine

Posts: 1,359

#32628 • • anton fine myspace.com/finethedj

dOrKA, 15.9.2007 13:01:
Oijoi, pääsin WPJA:n jäseneksi! *sydän*
Olen toinen hääkuvaaja Suomessa, joka on hyväksytty sinne (se ensinmäinen on Robert Hammar - http://www.roberthammar.com/).

WPJA on dokumentaarisen häävalokuvauksen keskittynyt järjestö missä on maailman parhaimmat dokumentaarisen häävalokuvauksen ammattilaiset.

http://www.wpja.com/

...ihan täpinöissä päästä tähän joukkoon näin nopeasti! *plur*



wou, onneksi olkoon.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#32629 • • Hitchhiker
Äiti tulee tänään käymään ja tottakai laitan sit ruokaakin, "karjalanpaistia" hieman modifioidusti eli haudutettu punaviinissä *pepsodent*. Ja mistä itseni yllätin onkin sitten hieman erikoisempaa (omasta mielestäni), ostin ensimmäistä kertaa viiniä ihan sellaisenaan juotavaksi. Nyt vain tarvitsee katsoa, tuleeko itsestä viinin maistelija *tirsk* ja uppooko tuollaiset hieman paremmat viinit itseen paremmin kuin nuo 5 potelit.
Janisa

Posts: 2,226

#32630 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Janisa, 15.9.2007 05:20:
Mita hiivattua ma teen perjantai-iltana kymmenen jalkeen himassa ja internetissa...?!?!? Missa on mun elama...?

No taalla koneella, tietysti.

Saatana.

P.S. Mutta mulla on kivaa... *vink*



No nyt se kello on vahan yli seitseman lauantai-aamuna (kun sais nukkuakin!) ja ma oon taas taalla!!!

*eiei*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Hupsu

Posts: 1,005

#32632 • • Hupsu
9,5km lenkki, sali ja koppa bisseä odottamassa palkinnoksi. *plur* lauantai!

--
Päivän mietelause?

Avatar
#32633 • • Muussika Guest
Mulla oli torstaina vika duunipäivä, ja sain työkamuilta lahjaks iiiison punotun korin jossa on kaikkee ihanaa: iso tuore kokonainen ananas (saas nähä miten saan sen syötävän osion perattuu siitä :D), omppuja, päärynöitä, mangoja, mandariineja, veriappelsiineja, ananaskirsikoita (semmoi oranssei marjoi jotka on semmosten lehtien välissä jänskästi, hyvei!), c-vitamiiniporetabletteja mansikan- ja mustaherukan makuisina pari pötkylää, kookos-karpalo unelma luonnonkarkkeja (kuivattuja karpaloita viipaleina ja kookoskuutioita nam)... *sydän*

Tuli hyvä miäli! *plur* Nyt on viikendiks herkkua kerrakseen. *slurps*

Lisäks eilen ostin itelleni maailman mageimmat kengät ja uuden hianon korsetin. Oon koko kesän painanu töitä ja ostanu lähinnä vaan ruokaa, joten päätin palkita itteni uurastuksesta. On muutes hianot! *pihkassa*

Nii, ja mikä on paras tapa saaha mies hengaamaan tuntikaupalla meikkiostoksilla ja vieläpä maksamaan meikit? No tiätty se, et lupaa stailata itestään piss piss 13 wee liisan. :D Halvat huvit taasen. *lmao*

Joo eijjo terve meno ei, ei häpeäntunnetta, ei omanarvontuntoa... *nauru*
Piia

Posts: 110

#32634 • • Piia
Mie sain uuden ihanan pitkän tukan *plur*
Miinapiina

Posts: 3,494

#32635 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
sisustusprojekti on valmis *joo* *hihu*
muutama juttu viel, mut huonekalut on kasassa *jiihaa*

--
pinkki on pop!!!

tiiplis

Posts: 1,043

#32636 • • tiiplis also available in sober

Miinapiina, 15.9.2007 19:16:
sisustusprojekti on valmis *joo* *hihu*
muutama juttu viel, mut huonekalut on kasassa *jiihaa*



*lmao**nauru* sori et nauran, duunihuumoria toi huonekalujen kasaus *nauru* Onnea uudelle sisustukselle *aplodit*

Mulla on itseasiassa useita päivän :):

- eilen junassa mun vieressä istui suloisen hyväkäytöksinen nuori mies, se sai kyllä hymyn mun naamalle *plur*

- sain duunissa pykättyä yhden ihan helvetin hienon jutun johon en luullut kykeneväni (eikä se oikeastaan mun toimenkuvaan kuulukaan eikä mulla siihen ole koulutusta eikä kokemusta).

- hotellihuone oli hieno

- hommat onnistuivat tänään aika täydelleen

- näin tänään ihan sikaihqn vauvan joka ihastui mun hiuksiin *plur**plur*

- parasta kaikessa: olen nyt kotona reissusta eikä huomenna tarvitse tehdä mitään *hihu*

--
italia litania nainati lailati

Miinapiina

Posts: 3,494

#32637 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

tiiplis, 15.9.2007 20:13:

*lmao**nauru* sori et nauran, duunihuumoria toi huonekalujen kasaus *nauru* Onnea uudelle sisustukselle *aplodit*



pöh *justjoo* *tirsk*
juu kuules uleeta on nyt *joo* *hihu*


ja kiva et sullakin on paljon :) juttui *hymy*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#32638 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
haha, taitaa olla tuo puhelu mikä äsken loppui!! hihihi *tirsk*
*vink*


ja nyt unille *haukottel*

--
pinkki on pop!!!

*AnnU*

Posts: 157

#32639 • • *AnnU* NanneNanneNanne
Ihan huippu weekendi ollu *iloinen**iloinen*
Pitää nauttii, kun seuraava vapaapvä vasta kolmen viikon päästä!!! *grr*

--
*sydän**sydän**sydän*

Janisa

Posts: 2,226

#32640 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mulla on ollu kaikinpuolin ihana paiva!

Heti aamusta lahdin sateeseen lenkille ja tuli ihan kotimaa mieleen...
Iltapaivasta sain yllattavan puhelun kolmelta parhaalta tyttokaveriltani Suomesta ja ne pisti mut kaiuttimeen ja siinahan sitten toristiin reilu puolitoista tuntia niinkuin ennen vanhaan viinipullon aaressa (poikkeuksena etta ne oli jo viineissa ja lahdossa ulos ja ma istuskelin siina vaiheessa rannalla taysin selvinpain...)
ja sitten het peraan paasin puhumaan ja toivottamaan aidilleni oikein mahtavaa syntymapaivaa ja niinkuin arvasin, meni ihan vollotuksen puolelle. Niin ja Mummunkin kanssa toristiin siina samalla. *hymy*

Ja jottei mun Suomi-mania olis siihen paattynyt, niin ajoin nyt illalla Connecticutiin tapaamaan kahta uutta juuri tanne muuttanutta suomalaista! Olipas meilla illallinen kerrakseen!

Nyt on hyva mieli.

*sydän*Suomi, Aiti, Mummu, Ystavat (uudet ja vanhat)*sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...