päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,647,103 views

vinsku

Posts: 749

#31961 • • vinsku huba huba
Kulta teki ruokaa mulle! Ja oli hankkinut läppärin ettei tartte kinastella koneesta *plur*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

0scar

Posts: 6

#31962 • • 0scar
Aivastin ja purasin kieleeni, mut sitte sain ison palan suklaakakkua *jiihaa*
Jutu

Posts: 3,054

#31964 • • Edited Jutu Blondi
Oon laihtunut sen verran, että nyt mulle menee yhtä kokoa pienemmät paidat *whaat* *iloinen* Tavoitteena onkin saada sit housukokokin pienemmäksi :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Freja

Posts: 8,775

#31965 • • Edited Freja Sihteeri
Just ehti kotiin kaupasta ku rupes sataan :)

Ja niin joo, siivosin makkarin ja kylppärin - vielä eteinen keittiö ja olkkari jälellä, jotka varmaan myös itse siivoan.. No, tuleepahan ainaki sellasta jälkeä ku ite tahtoo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#31966 • • Freja Sihteeri

mayah, 26.8.2007 16:32:
Päivän :) on ehdottomasti se, et oon jo valmiiksi täpinöissäni huomisesta :D 18.00 VIIUUUH, VOOUUUH, HUUUAAAH, HAAAAA-JAH.



Musta tuntuu et mä oon siel tyylii "huuuaaa*hikoil**vettähaeskel**läähpuuh**hikoil*haijjah!"

Kiva ku sä oot täpinöissäs, mua vaa pelottaa :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Janisa

Posts: 2,226

#31967 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Musta tuntuu etta tasta tulee kiva paiva! *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jago

Posts: 4,039

#31968 • • Jago un-trained monkee
tulin himaan streetpartyista ja menin partsille missä aurinko paistoi kirkkaasti ja satoi vettä. Sateenkaarikin näkyi.
Oli kyl tosi hieno hetki, kun huomaa, että ei se kesä ihan täysin loppu viellä ole. Se pystyy aina hetkittäin ottaa vallan syksystä ja tuottaa kauniita ilosia hetkiä*plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Foxmagon

Posts: 1,329

#31969 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
huokaus. *plur*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Kit^

Posts: 798

#31970 • • Kit^ ihme höpöttäjä
käytii Lintsillä *plur*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

tiiplis

Posts: 1,043

#31971 • • tiiplis also available in sober
Oli mukava vkl möksällä, ipanaario on kyllä ihan ykköstykki *joo* *plur* *hali*

Käytiin metsässä vaelluksella (ipana: "onko tiiplis se tie ihan varmasti tuollapäin?" minä: "on joo *pepsodent*"), nähtiin tähdenlentoja, pällisteltiin melkein-täyttä kuuta (veti ihan sanattomaksi, oli niin hieno), saunottiin ja uitiin.

Möksällä on sikäli siistiä, että siellä ei ole valosaastetta ja voi pällistellä tähtiä kunnolla. Laiturille vaan aurinkotuoli ja vilttejä ja pehmusteita ja siihen makoilemaan. *siistismihymiö*

--
italia litania nainati lailati

Miinapiina

Posts: 3,494

#31972 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

tiiplis, 26.8.2007 19:26:

Möksällä on sikäli siistiä, että siellä ei ole valosaastetta ja voi pällistellä tähtiä kunnolla. Laiturille vaan aurinkotuoli ja vilttejä ja pehmusteita ja siihen makoilemaan. *siistismihymiö*



kuulostaa tosi ihanalta. joskus yhen kaverin mökillä kans otettiin auringonottotuolit ja makoiltiin niissä keskellä yötä ja pällisteltiin taivaalle... ihan pimeetä ja tähtiä... keskellä ei mitään!

välillä tulee sellai fiilis et ku sais sen hetken jotenki takasin, siihen liittyy niin paljon kaikenlaisia muistoja. sillon oli vaan niin hyvä olla just siinä *hihu*

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#31973 • • Freja Sihteeri
Anteeks ny tää mun pluristelu, mut mul on nii hyvä olo et tekis koko ajan mieli hehkuttaa sitä!

Ei oo mitään erityistä syytä miksi hymyilyttää, mutta hymyilyttää vaan :) Harteilla ei ole mitään niin isoa taakkaa, että se todella kääntäisi mun suupielet alaspäin. On nii stanan hyvä mieli, et pienet takaiskut ei haittaa. Välil tulee jotai ihme hetkiäkin, kun tajuan vaan, kuinka hyvä mulla on nykyään olla, et tekis mieli vaa huutaa. Ai vitsit <3

*plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Heli

Posts: 1,489

#31974 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 26.8.2007 15:25:
onpas harvinaisen hyvä fiilis *joo* *pepsodent*
ja tänään varmistu bilereissu h3lin kanssa, niiiin ootan niit etkoi, ne on ihan parhautta *jiihaa*
ollutki jo ikävä sitä toimintaa *tirsk*



*känni* + *tirsk* + *uros* = *nuotti* & *possu*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#31975 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 26.8.2007 20:56:

*känni* + *tirsk* + *uros* = *nuotti* & *possu*



tuossahan se on sit tiivistettynä ja kuvitettuna *tirsk*
jos lisää muutaman *känni* *känni* ja *possu* *possu* ni aletaan olee jo aika lähellä sitä mitä tuleman pitää *sydän*

--
pinkki on pop!!!

tiiplis

Posts: 1,043

#31976 • • tiiplis also available in sober

Miinapiina, 26.8.2007 20:28:
---
tiiplis, 26.8.2007 19:26:

Möksällä on sikäli siistiä, että siellä ei ole valosaastetta ja voi pällistellä tähtiä kunnolla. Laiturille vaan aurinkotuoli ja vilttejä ja pehmusteita ja siihen makoilemaan. *siistismihymiö*

---


kuulostaa tosi ihanalta. joskus yhen kaverin mökillä kans otettiin auringonottotuolit ja makoiltiin niissä keskellä yötä ja pällisteltiin taivaalle... ihan pimeetä ja tähtiä... keskellä ei mitään!

välillä tulee sellai fiilis et ku sais sen hetken jotenki takasin, siihen liittyy niin paljon kaikenlaisia muistoja. sillon oli vaan niin hyvä olla just siinä *hihu*



Noi on tosi hienoja noi tollaset hetket joissa kaikki on kohdallaan, mitään ei puutu mut mitään ei myöskään ole liikaa *hihu*

Huomenna katsastamaan melkein-täyttä kuuta tohon Mustankallion kalliolle *joo* (täysikuu on ti mut Lahteen on silloin luvassa sadetta)

--
italia litania nainati lailati

Heli

Posts: 1,489

#31977 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 26.8.2007 20:58:


tuossahan se on sit tiivistettynä ja kuvitettuna *tirsk*
jos lisää muutaman *känni* *känni* ja *possu* *possu* ni aletaan olee jo aika lähellä sitä mitä tuleman pitää *sydän*



ja sit day after : *hikoil**nuha**igor**lohduttel*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#31978 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 26.8.2007 21:00:

ja sit day after : *hikoil**nuha**igor**lohduttel*



jaiks... ja sit viel*haukottel* (ku menee hetki ennen ku on himassa ja sit aamul ei osaa nukkuu ku aurinko paistaa ja pilaa kaiken *igor*)
mut toivottavasti ei tota *lohduttel* ku se on sit tietty seurausta jos *nyyh* ja se ei sit oo kivaa...

*lmao*

--
pinkki on pop!!!

sunbeam

Posts: 205

#31979 • • sunbeam santa`s little helper
Rankka vesisade, hyvät lenkkivaatteet ja loistava musa mp3.ssa. -onko parempaa yhdistelmää fiilistellä!?

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

AnssiV

Posts: 1,798

#31980 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Kiva eilinen ilta ja myöskin tämä sohvallalöhöilypäivä kivan tyttösen kanssa... ..hieman pientä kutinaa että joutuu jättämään pitkästä aikaa sinkkuluukun taakseen vaikkakaan ei auta vielä nuolaista... *pihkassa**hymy*