päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,650,090 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#31042 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Syce, 28.7.2007 10:53:
Aaaaah*sydän* Kesäloma alkoi ja sen kunniaksi otin äkkilähdön ibizalle xD *jiihaa*



Yrittäkää sitten kaikki tulla elossa takas *piis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Marjo

Posts: 1,796

#31043 • • Marjo pupuTupuna

KooKie, 28.7.2007 10:42:
---
pupuTupuna, 28.7.2007 00:18:
Maalausremontti valmistui myöhään eilen ja tänään suuren siivouksen jälkeen koti on nyt siisti ja uudet seinät näyttää hyviltä. *plur*

---


Jotain erikoista, vai ihanko valkoista veditte? :)



Makkariin vaalean-sini-liila, mut ei kuitenkaan semmonen ihan hailakka vaan ihan kunnon värinen. Olkkariin yhdelle seinälle suklaanruskea ja kahdelle muulla seinälle semmonen jännän beige. Kivat tuli. *hihu*
tiiplis

Posts: 1,043

#31044 • • tiiplis also available in sober
Korkea kuume antaa omalaatuisia naurunaiheita *justjoo**nauru**justjoo*

--
italia litania nainati lailati

Heli

Posts: 1,489

#31045 • • Heli vai kuka se oli
huomenna muutto o/

--
ei se väärin ole.

Avatar
#31046 • • Edited astaroth Guest
ambient, breaks ja diippi house

np: ollis - laituri trance <3
KooKie

Posts: 4,338

#31047 • • Edited KooKie aka. Petress Pan
Jumalauta mä oon fiksu - tai siis olin n. puol vuotta sitten, kun lukee noita mun just saamia YO-kokeiden (äikkä, hissa) vastauksia.

Edit. Sitä voiskin sit juhlistaa dokaamalla tänään ne jäljellä olevat aivosolut ulos korvista!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

sunbeam

Posts: 205

#31048 • • sunbeam santa`s little helper
Sain vaan maailman parhaita uutisia eilen illalla, tätä fiilistä ei helpolla pilata! *iloinen**plur**pihkassa**jiihaa*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Kit^

Posts: 798

#31049 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kunnon äijäilypäivä tänää: Huikeita veneitä, upeita autoja ja prätkiä. Hurina, joka lähtee moottorista jossa on tehoa *plur*

Meri, aurinkoa, tuulta, hyvää seuraa. Hanko *sydän*

ens vuonna ehkä sit kattomisen sijasta mennäänki osallistumaan kisoihin. *jiihaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

asdf

Posts: 3,155

#31050 • • asdf

KooKie, 28.7.2007 17:22:
Edit. Sitä voiskin sit juhlistaa dokaamalla tänään ne jäljellä olevat aivosolut ulos korvista!



Amen to that!
sapeli

Posts: 11,768

#31051 • • sapeli jokukukamikä?
Flaikkujaossa aurinko paistoi, ihmiset hymyili, ja korvassa soi Orkidea - Beautiful (Marc Mitchell Remix) *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jammailija

Posts: 3,224

#31052 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kesätupakkia keittiön ikkunassa poltellessani sain aivan kunnon tipautusnaurut, kun yx mimmi yritti parkkeerata autoaan taskuun taloni edessä*nauru*. Hitto mä tipahtelin, ku se junnas sitä autoaan edestakas ja otti uudestaan ja uudestaan! Ja ihan iiiihan pirun kauan*nauru*.Ihan parasta viihdettä! Olipa viel oikein tunnollinen tyttö, kun ihan viimeisen päälle halus viel lopussa hio. Vaikkakin auton takarengas jäi jalkakäytävälle, oli se lopulta hyvin parkkeerattu.

Autosta ulos tullessaan tyttö kävi katsomassa, että auto oli edestä ja takaa hyvin, sanoi yksikseen "jes" ja näytti peukkua itselleen.
Mä sit aloin taputtaa ikkunastani talon toisesta kerroksesta. "Työvoitto!" huusin. "Se oli aivan loistavaa viihdettä!" jatkoin ja nauroin. Siinä sit heitettiin muutamat iloiset läpät ja lopulta hihkasin vaan, että "Se oli loistavasti parkkeerattu - en ois tehny sitä ite yhtään sen paremmin!"*nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

aurinko

Posts: 895

#31053 • • aurinko mustikkainen noitanainen
läskilöhöilyloma kreikkaan varattu <3 kolmen viikon päästä siis yliannostus fetasta ja ouzosta tiedossa :)

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Avatar
#31054 • • Taika Guest

aurinko, 28.7.2007 22:21:kolmen viikon päästä siis yliannostus fetasta ja ouzosta tiedossa :)


me täällä testaillaan tota ouzoa ja ihan hyvää on!*känni*
(kirjoitettiin myös mun koulukaverit.comin profiili uusiks minkä mukaan harrastan mm. kuviokelluntaa*nauru*)
mutsis

Posts: 33

#31055 • • mutsis
voitin minigolfin ja kavereilta kaljaa *pahis*
Janisa

Posts: 2,226

#31056 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Uus tukka. *iloinen* Vaikkakaan ma en oo viela kerenny keskittyy siihen kun piti nukkua... *pepsodent*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

hemuz

Posts: 2,178

#31057 • • hemuz kätevä emäntä

mayah, 29.7.2007 09:14:

Ja mikä parasta, sain morsiuskimpun. Tosin, jouduin lähestulkoon repimään sen yhden 16-vuotiaan kädestä, mut hei, sillä ei oo vielä mikään hätä ton asian suhteen.



:D
Avatar
#31058 • • Muussika Guest
Jee, nyt on uus tugga taas eilisen 9h kampaajalla istumisen jälkeen. *plur* Oli mieletön evässäkki messissä ja silti oli karsee nälgä. :D

Sit mentiin kahtoon leffaan Simpsoneij, oli hyvä! *hih*

Ja kohta lähen urheileen aka seinäkiipiin neljäks tunniks, ja sen jälkeen savukirjolohta ja varhaispottuja kaupasta. *slurps*

Nii, ja parvelta kuuluu taas maailman ihanin tuhina. *sydän*
lostgone

Posts: 2,493

#31059 • • Edited lostgone

hemuz, 29.7.2007 09:17:
---
mayah, 29.7.2007 09:14:

Ja mikä parasta, sain morsiuskimpun. Tosin, jouduin lähestulkoon repimään sen yhden 16-vuotiaan kädestä, mut hei, sillä ei oo vielä mikään hätä ton asian suhteen.

---


:D


Mä luin ton kohdan eka: ..että ei sillä ole enää mitää hätää.. *hymy*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

akir0

Posts: 2,554

#31060 • • akir0 idleRPG champion 2009
Lapsuudenkaverin uskomattoman hienot häät eilen :) Ja tuli tanssattua muhvetin ja kavereiden kanssa jalat kipeäksi <3