päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,429 views

-V-

Posts: 587

#29941 • • -V-
Heräsin tänään kaunis kukkakimppu silmieni edessä *hihu*

Murmelli *plur*
RiD

Posts: 2,817

#29942 • • RiD Nukemi
Niuniu, 15½h tolppakiipeilyä takana ja kohta saa kaljaa <3

--
*super* *possu*

Freja

Posts: 8,775

#29943 • • Freja Sihteeri
hyvä fiilis ja seura ja siideri <3

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#29946 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
jee jee...
vittu ihan sama

--
suomen virallinen totuus

Miinapiina

Posts: 3,494

#29947 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ehottomasti keravan reissu hyvässä seurassa, ja ite kemut ja kaikki uudet kivat tuttavuudet

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#29948 • • Freja Sihteeri
Vaikka olinkin loppujen lopuksi aika humalassa, mulla ei oo nyt paha olo. Iha freesi fiilis. Vois alkaa pian siivoon ja laittaa partsii ja pesee pyykkii, sen verran krapulaa kuitenkin on.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

Posts: 5,533

#29949 • • pirpeli
Mulla on tänään klo 14 intialainen päähieronta*hihu*
(tulee tarpeeseen, päähä vähä sattuu :D)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Mellu-

Posts: 4,006

#29951 • • Mellu-
Eilen oli kivaa työkaverin kaa verkkareissa kubbilassa :) olin aika ajoissa kotonakin ja nukuin toosi hyvin... ihanan rakkaani viekussa ja kerkesin vallan loistavasti töihinkin *joo* tänää mukkulan rantaan istuskelee kamujen kanssa ja silleesti :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

RiD

Posts: 2,817

#29952 • • RiD Nukemi
najs, maanantaina on lepipäivä sittenki <3

--
*super* *possu*

kinderi

Posts: 1,783

#29953 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
..töktöktök..
Pienenpientä "tökkimistä" masusta tänään *plur*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#29955 • • Freja Sihteeri

pirpeli, 16.6.2007 10:53:
Mulla on tänään klo 14 intialainen päähieronta*hihu*
(tulee tarpeeseen, päähä vähä sattuu :D)



Uuuuuh, tekikö hyvää? Tai siis, no, nii? :D

Mä oon laittanu partsia koko päivän, ja ny on niiiin nätin näköstä että *hihu* Se o kumma ku mul on aina krapulassa hirvee siivousvimma *ding* pitäs varmaan siis juoda useemmin :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

Posts: 5,533

#29958 • • pirpeli

Freja, 16.6.2007 19:53:
Uuuuuh, tekikö hyvää? Tai siis, no, nii? :D



Intialainen päähieronta oli _taivaallista_. Se kirpun kokonen aasialaisnainen ties mitä teki, kyytiä sai koko kroppa alussa jaloista lähtien, pää, kasvot, niska-hartiaseutu. Voin suositella kaikille. Nyt vaan särkee nuppia, kun aineenvaihdunta sai kyytiä. Vettä vaan paljon, niin luulis helpottavan. Takuulla meen uudestaan mahdollisimman pian.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#29959 • • sapeli jokukukamikä?
En muista millon oon viimeks nauranu niin paljon ku eilen yöllä ku kysyin Jagolta Tieteen Kuvalehden Tieto Puntarissa kysymyksiä *hihu*

Meikä: "No niin, elikkä 'Tiedenaiset' ja 'Mikä kokemus?', 7 pistettä: 'Geenitutkija Barbara McClintock, joka on tehnyt tieteellistä tutkimustyötä ypöyksin, koki tämän vajaat yhdeksän vuotta sitten.'"

Jago: "Orgasmi."

Meikä: *nauru* "Ei. 6 pistettä: 'Kaksi vuotta myöhemmin sama kohdistui italialaiseen Rita Levi-Montalciniin, joka toimii Rooman Neurobiologisessa laitoksessa.'"

Jago: "Menetti neitsyyden?"

Meikä: *tirsk* "5 pistettä: 'Hormonitutkija Rosalyn Yalow, joka työskentelee diabeteksen parissa New Yorkissa, koki sen 15 vuotta sitten ja pitää elämystä unohtumattomana.'"

(tässä vaiheessa molemmat nauraa ihan solmussa *lmao*)

Jago: "No senhän on pakko olla orgasmi!"

Meikä: (tuskin pystyn lukemaan kysymystä ääneen kun naurattaa) "4 pistettä: 'Ainoana englantilaisena sen on kokenut biokemisti Dorothy Hodgkin ja hänellä on siitä todisteena mitali.'"

*lmao*

Jago: "Se ei voi olla orgasmi koska Madonna on nykyään britti."

Meikä: "Nii mut tää lehti on kirjotettu '93... 3 pistettä: 'Atomifyysikko Maria Goeppert-Mayer ei ollut puolestaan yksin sen kokiessaan. (*nauru*-tauko) Hän jakoi sen Hans Jensenin ja E. P. Wignerin kanssa.'"

Molemmat: *lmao* (oletetaan tässä vaiheessa suoraan että mitä jos vastaus oliskin orgasmi)

Meikä: "2 pistettä: 'Uraauurtavat kokeet radioaktiivisilla isotoopeilla johtivat kemisti Irene Joliot-Curien samaan kokemukseen 1935 ja siten äitinsä jalanjäljille.'" *nauru*

"1 piste: 'Äiti, madame Curie, ei ollut pelkästään ensimmäinen nainen, jota tällä kunnioitettiin, vaan myös ainoa joka on saanut kokea sen kahdesti.'"


... huh, siinä oli maha kipeä nauramisesta *hih* Vastaushan on: Nobelin palkinnon vastaanotto *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mönnä

Posts: 190

#29960 • • Mönnä
Kiva päivä herätyksestä lähtien, pitkästä aikaa*hymy* ei krapulaa, ei huolta eikä murhetta, arska paistanu ja saanu istuskella rannalla, nauranu myös pitkästä aikaa kunnolla. Lisäksi kivaa seuraa ollut koko päivän, voisko paremmin enää mennä *hihu*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.