päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,645,967 views

J Raninen

Posts: 950

#29863 • • J Raninen
JKL:ssä kapakan ulkopuolella olevassa mainosständissä:

"Tule hämmästelemään! Eläviä muusikoita!"

Kuolleet ois saattanu hämmästyttää enemmän, mutta onhan sitä ihmettä jo tuossakin.
hallucinogen

Posts: 8,190

#29864 • • hallucinogen Edain
Myin eilen yhden navigaatio-ohjelman ja annoin asiakkaalle epähuomiossa allekirjoitetun kuitin ja kirosin niin perkeleesti kun huomasin sen töppäyksen. Noh onni onnettomuudessa eli tuote oli rikki ja asiakas tuli kuitin kanssa takaisin ja kysyin, että saanko sen ja se antoi sen :D. Eli toisen epäonni oli nyt sit mun onneni :D.

--
pikku-*possu*

Sssan*

Posts: 651

#29865 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Pitkästä aikaa täälä...Perjantaina Provinssiin *hih* Viime kerrasta onki aikaa jo pari vuotta..kolmen pvn tiketti polttelee jo kovaa taskussa..peace, love and Rock rock rocknroll!! *sydän**känni*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Freja

Posts: 8,775

#29866 • • Freja Sihteeri
Pimennysverhot makkarissa *pihkassa*

Say goodbye to aamuaurinko right in your eye at 5am <3

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Duracell

Posts: 173

#29867 • • Duracell Öhkömökö...
Tieston uus levy...*jiihaa* tähän ei vaan kyllästy *pihkassa*
rose

Posts: 1,047

#29869 • • rose vakaasti epävakainen
Löysin mun mp3-soittimen joka on ollu hävyksissä viime muutosta lähtien! Jotain hyvää näissä muutoissaki =)

--
TwistedLife™ Amusement Park

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#29870 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
ZeCS firmalta mistä tilasin muistikortin tuli tämmönen viesti *pepsodent*

"Hei,

pahoittelut, että olet joutunut odottamaan toimitusta näin paljon luvattua pidempään. Myös viestiisi vastaamisen kanssa kesti luvattoman kauan.

Tein virheen tilauksesi käsittelyssä ja sain paketin postiin vasta viime tiistaina. Tämän vuoksi arvioisin sen olevan perillä valitettavasti vasta ensi viikon alussa. Edes hieman tätä hitautta hyvittääkseni, laitoin pakettiin 120x kortin sijasta saman valmistajan uudemman ja nopeamman 266x muistikortin.

Olen vilpittömästi pahoillani tästä pitkästä toimitusajasta sekä huonosta asiaspalvelusta! Toivottavasti tästä ei ole koitunut isompaa harmia.

Ystävällisin terveisin,"

Enää ei ole mitään valittamista *hihu* 120x sijaan jos saan 266x 8megasen kortin niin ei haittaa muutaman viikon odotus yhtään *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Siren

Posts: 826

#29871 • • Siren Seinäruusu
Oli ihana lähtä töihin kun kulta anto pusun, hymyili unisesti ja toivotti hyvää työpäivää *sydän*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#29872 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ajatus siitä että on tämän päivän jälkeen vain 5työpäivää ennen lomaa *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#29873 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Freja, 13.6.2007 20:57:
Pimennysverhot makkarissa *pihkassa*

Say goodbye to aamuaurinko right in your eye at 5am <3



Mä asensin samat viime viikolla *hihu* Toimii *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Freja

Posts: 8,775

#29874 • • Freja Sihteeri

Steven Hoaks, 14.6.2007 09:41:
Mä asensin samat viime viikolla *hihu* Toimii *joo*



Toimii joo, nyt mä vaa epäilen et toimii vähä liiankin hyvin :D Siis kun oli nii vaikeeta herätä aamulla, kun oli täysi pimeys. No mä ny katton pari yötä viel, et pitääkö siirtyä olkkarii nukkuu :D
Onhan se ärtsyä ku aurinko killitti silmii, mut mä heräsin si aina itekseen puol seiskan mais. ny jopa seittemältä soiva herätyskello oli yhtä tuskaa. Ja menin sentäs unille joskus puol 10 *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#29875 • • Jone Archibald Haddock
Löysin ALV-tilityspapruja etsiessäni kaikki koulu- ja työtodistukseni. Tota nippua on hieman kaipailtu, joten josko vaikka koittais olla hukkaamatta uudestaan.

Päivän :( on kyl se, että niitä prkln ALV-papruja ei edelleenkään näy. Missä ne voi olla?
Elmiira

Posts: 1,446

#29876 • • Elmiira

mayah, 14.6.2007 10:09:
Sain viimein haettua passin. Eihän se siellä olekaan roikkunut kuin kuukauden.. Ja onneksi elokuussa sille on käyttöäkin ^_^



Mä sain viimein mentyä uusimaan omani,
kun käyttöä sille on jo kuukauden päästä.
Nyt pitää sit vielä ensi viikolla saada haettua
se uusi passi sieltä...

Mut se jonottaminen on kyl perseestä.
Tänään paikalla 5 vaille 8 (aukes klo 8)
ja ulkona vasta noin klo 9...) huoh.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Freja

Posts: 8,775

#29877 • • Freja Sihteeri
Iloisen ihmisen iloinen soitto piristi päivää. Kyl tää tästä; joka päivä näyttää paremmalta kaikki asiat.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#29878 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Saan vihdoinkin mun luottotiedot takas sen jälkeen kun menetin ne viime vuotisen kiinteistön kanssa käydyn tappelun jälkeen *hihu*

Hyvä homma *hymy*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#29879 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
TORSTAI!!!!!!

--
suomen virallinen totuus

pikkupiru

Posts: 10

#29880 • • pikkupiru
Meijän 1v 3kk typy on oppinut sanomaan "isi"!!!(höh miksei se sano viellä "äiti",hehheh)
Ja pääsin opiskelemaan kouluun mihin halusinkin!!!jei!