Ilman viivaa. Ja jos sen nimi ois Veli ja se ois pieni, ni se ois pikku-Veli. Jos siis puhuttais et "voi kun meidän Veli on niin pieni mutta kyllä se jo peruskoulunsakin päätti!"
Anteeks. Oli pakko. Mul o tylsää. Oon Hämeen-linnas.
Sulatettiin mun pakastinlokeron paksut jääkerrokset hiustenkuivaajalla sellain, että ne sai lopulta revittyä irti isoina jäälaattoina. Sit laitettiin niitä vessanpönttöön ja pissittiin niitten päälle! Sit ne suli sellai hassusti ja tuli reikii!
Halvat lauantai-illan huvit!
Tää on ehkä näitä viestejä, jotka just nyt tuntuu hauskalta, ja jotka jotenki mystisesti poistan jälkeenpäin. :D
Eilen tuli oltua "hieman viihteellä" eli tarkkoja muistikuvia rahojen jakamisesta ei ole. Aamulla tilin saldoa katsoessani voitte kuvitella kauhistuksen, kun 200 eurosta oli jäljellä vain 2 euroa
Tarinalla oli kuitenkin onnellinen loppu, kun kotona löysin laukun pohjalta käteisenä 210 euroa eli nyt voi vaan sitten ihmetellä, että mistä oon "ilmaista" rahaa saanut
Saamiehet on ihan sekasin... Joka on siis oikein hyva mulle! Tanaan(kin) piti sataa -ainakin jo viidetta paivaa perakkain- eika tuo taaskaan miltaan muulta nayta kuin pool-paivalta...!