jeiii sain sohvan. päällys oli vaan mitä karmein kasari-farkkupersekuosi-imitaatio mut onneks se on irrotettavaa mallia.. Pitänee käydä ikeasta ostamassa tohon uus päälline. vaikkaps tummansinine.
Pääsin aikasin töistä, ostin uuden ihanan pyörän, jolla ajoin kotiin On ihan päässyt unohtumaan kuinka kivaa pyöräily onkaan!! Nyt on ihanan euforinen olo, kun sai tehtyä jotain tollasta. Ja sain pyörän vielä ostettua suht edukkaasti :) Henkilökunta-alet rules!
Olen ystävystynyt erään sellaisen ihmisen kanssa, josta en aikaisemmin pitänyt tippaakaan, mutta nyt kun häneen paremmin olen tutustunut, niin viihdyn hänen seurassaan todella hyvin
mulla on yks sellanen ehkä enempi päivien :) , ku seinänaapuri soittelee viulua ja lauleskelee joskus aamusin (ja siis osaa). ei huvittas sängystä nousta ollenkaan, kun haluis vaan fiilistellä sitä:)
Henkisesti tasapainonen olo aika pitkään kestäneen henkilökohtaisen kriisin jälkeen.
Aina sitä oppii uutta ittestään jos vaan haluaa ja antaa asioille mahdollisuuden ja aikaa.