päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,638,297 views

jeesboks

Posts: 4,064

#27025 • • jeesboks p u p u
Asioilla on tapana järjestyä *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

SmILE

Posts: 376

#27026 • • SmILE Esanssi mössöö
Äiti teki yllätys vierailun Hellsinkiin kattomaan minuu!!!! Oli niin kivaa!!!! ÄITI ON PARAS!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

RainChild

Posts: 909

#27027 • • RainChild

Amma, 16.3.2007 16:41:
Joitakin vuosia haudottu yrityksen perustaminen eteni millimetrin verran eteenpäin, kun kävin avaamassa tilin. Jospa se tästä lähtis etenemään...


Ihan vain kiinnostuksesta, minkäslaista yritystä oot mielessäs miettinyt? *hymy*

--
Rainchild is back home

Bellezaaa

Posts: 573

#27028 • • Edited Bellezaaa Afrodite*
Jopa 25 pvä kesälomaa kertyny,
Luxusta*hihu*

ensimmäinen nääääiiiiin pitkä loma piiiitkäääään piiiitkäääääään aikaaan*aplodit*
Hotblood

Posts: 387

#27029 • • Hotblood
Oon terve, kunto kohdallaan ja treeni kulkee, raha-asiat on kunnossa, tykkään työstäni ja duunikavereista, oon saanu uusia upeita ystäviä joiden kanssa viettää arvonnousun kokenutta vapaa-aikaa, laittaa ruokaa yhdessä ja keskustella pikkutunneille, toki myös huomannut että mulla on jo ennestään aivan ihania ystäviä. Seniorit arvostaa ja luottaa, jopa siihen pisteeseen asti että tänään leikkasin ensimmäistä kertaa täysin itsenäisesti ja osoitin olevani luottamuksen arvoinen. Elämän perusasiat kunnossa, tästä mennään eteenpäin, päivä kerrallaan. Viikon päästä tosin arkeen tulee "hiukan" vaihtelua kun lähden Kaliforniaan (lämmintä näyttäis olevan 30 asteen verran) avoautolla kuuntelemaan maailman huippujen luentoja :)

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Bellezaaa

Posts: 573

#27030 • • Bellezaaa Afrodite*

Hotblood, 16.3.2007 23:17:
Oon terve, kunto kohdallaan ja treeni kulkee, raha-asiat on kunnossa, tykkään työstäni ja duunikavereista, oon saanu uusia upeita ystäviä joiden kanssa viettää arvonnousun kokenutta vapaa-aikaa, laittaa ruokaa yhdessä ja keskustella pikkutunneille, toki myös huomannut että mulla on jo ennestään aivan ihania ystäviä. Seniorit arvostaa ja luottaa, jopa siihen pisteeseen asti että tänään leikkasin ensimmäistä kertaa täysin itsenäisesti ja osoitin olevani luottamuksen arvoinen. Elämän perusasiat kunnossa, tästä mennään eteenpäin, päivä kerrallaan. Viikon päästä tosin arkeen tulee "hiukan" vaihtelua kun lähden Kaliforniaan (lämmintä näyttäis olevan 30 asteen verran) avoautolla kuuntelemaan maailman huippujen luentoja :)



Ihanaa lukee tällast...
et joku on onnellinen noist ns. ihan pienist asioist*joo*
niii moni valittaa ja valittaa....
Lisää tällasia tekstejä!*vink*
Mar6

Posts: 2,178

#27031 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Hotblood, 16.3.2007 23:17:
Oon terve, kunto kohdallaan ja treeni kulkee, raha-asiat on kunnossa, tykkään työstäni ja duunikavereista, oon saanu uusia upeita ystäviä joiden kanssa viettää arvonnousun kokenutta vapaa-aikaa, laittaa ruokaa yhdessä ja keskustella pikkutunneille, toki myös huomannut että mulla on jo ennestään aivan ihania ystäviä. Seniorit arvostaa ja luottaa, jopa siihen pisteeseen asti että tänään leikkasin ensimmäistä kertaa täysin itsenäisesti ja osoitin olevani luottamuksen arvoinen. Elämän perusasiat kunnossa, tästä mennään eteenpäin, päivä kerrallaan. Viikon päästä tosin arkeen tulee "hiukan" vaihtelua kun lähden Kaliforniaan (lämmintä näyttäis olevan 30 asteen verran) avoautolla kuuntelemaan maailman huippujen luentoja :)



Siistiä, tsemppii!*piis*

--
-Where there is house there is a home-

Avatar
#27032 • • Equalizer Guest
Opin soitaa levyi paremmin..koht kehtaa heittää linjoile jotai
Hotblood

Posts: 387

#27033 • • Hotblood

Bellezaaa, 16.3.2007 23:24:
---
Hotblood, 16.3.2007 23:17:
Oon terve, kunto kohdallaan ja treeni kulkee, raha-asiat on kunnossa, tykkään työstäni ja duunikavereista, oon saanu uusia upeita ystäviä joiden kanssa viettää arvonnousun kokenutta vapaa-aikaa, laittaa ruokaa yhdessä ja keskustella pikkutunneille, toki myös huomannut että mulla on jo ennestään aivan ihania ystäviä. Seniorit arvostaa ja luottaa, jopa siihen pisteeseen asti että tänään leikkasin ensimmäistä kertaa täysin itsenäisesti ja osoitin olevani luottamuksen arvoinen. Elämän perusasiat kunnossa, tästä mennään eteenpäin, päivä kerrallaan. Viikon päästä tosin arkeen tulee "hiukan" vaihtelua kun lähden Kaliforniaan (lämmintä näyttäis olevan 30 asteen verran) avoautolla kuuntelemaan maailman huippujen luentoja :)

---


Ihanaa lukee tällast...
et joku on onnellinen noist ns. ihan pienist asioist*joo*
niii moni valittaa ja valittaa....
Lisää tällasia tekstejä!*vink*



Noi pienet asiat on niitä kaikkein tärkeimpiä, elämän perusta, jos noi on pielessä niin ihan sama vaik olis Rion karnevaalit joka viikonloppu. Mut noi on myös just niitä joihin pitää panostaa et ne saa kuntoon ja pidettyä kunnossa... Siihen toivotan tsemppiä ihan jokaiselle *plur*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Bellezaaa

Posts: 573

#27034 • • Bellezaaa Afrodite*

Hotblood, 17.3.2007 00:13:
---
Noi pienet asiat on niitä kaikkein tärkeimpiä, elämän perusta, jos noi on pielessä niin ihan sama vaik olis Rion karnevaalit joka viikonloppu. Mut noi on myös just niitä joihin pitää panostaa et ne saa kuntoon ja pidettyä kunnossa... Siihen toivotan tsemppiä ihan jokaiselle *plur*



hmmm...yeps, samis *hihu*
egmondo

Posts: 292

#27035 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

Janisa, 16.3.2007 15:15:
---
Fyraett, 16.3.2007 06:24:
---
Janisa, 15.3.2007 20:32:
*tanssittel*

*nuotti* "On tänään onnenpäivä, ei murheesta häivää; on tänään onnenpäivä ja onnellinen oon." *nuotti*

*tanssittel*



Se joku, joka sai tan kipaleen mun paahan nain pysyvasti soimaan voi olla tyytyvainen itseensa... *vink*

---



---
yusu, 17.2.2007 08:55:
Alfred J. Kwak lopputekstit <3



---


nyt te voitte..nii..

---


Ei osunu eika uponnu -vaara henkilo kyseessa... Eli ei me voidakaan... *vink* Niih... *nauru*



mä taidan tietää sen henkilön *tirsk*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

UnityF

Posts: 15,721

#27036 • • UnityF joo just se
Saadaan lahjaksi uuden sohvan ja 2 nojatuolia *plur*
La Petite

Posts: 1,160

#27037 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
En antanut surkeen sään haitata itseäni, vaan reippailin salille ja treenasin tunnin ja reippailin takas kotiin *jiihaa*

--
Rem tene, verba seqventur

Careen

Posts: 74

#27038 • • Careen d a n c e m a c h i n e s
Aaaaaaaah ihanaa kun on lauantai ja ei tarvitse mennä koko päivänä minnekkään.. tekee hyvää lepäillä välillä *hihu*..... 18 päivää viel sinne englantiin lähtöön aikaa ja budjettikin näyttäis olevan aika kohillaan *hymy* MAHTAVAAAA!!!

-Careen-

--
K

Saara

Posts: 1,954

#27039 • • Saara #2970
Eilinen ilta yhen ihanan kanssa <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

tomppi

Posts: 1,600

#27040 • • tomppi thzombie ™

--
My fellow Americans. I&#039;m pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984