päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,564,952 views

jeesboks

Posts: 4,064

#26421 • • jeesboks p u p u
Uudet lasit hankittu, näkee taas paremmin hetken *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

anniini

Posts: 917

#26422 • • anniini a-double n-double i-n-a
Vaihtopaikka selvisi ja Yhdysvallat odottaa. *plur*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Careen

Posts: 74

#26423 • • Careen d a n c e m a c h i n e s
Ihanaa kun on viikonloppu edessä. Tää päivä on ollut todella upea vaik ei mitään olekkaan tapahtunu , mut ilma on ollut hieno. Ja se on saanut mielenkin energiseks ja virkeeks. Yessss! Rahat on säästetty matkailuu varten ja nyt vaan siis ottaa töist vapaata ja pois täält hetkeks. Ei tarvii miettii mitään turhaa kun voi olla vaan ja nauttii siitä et saa olla "yksikseen". Vaikka eipähän toisaalta ajatuksiaan pääse karkuun. Mut ehkä se silti ja hyvä välil irtautuu siitä mitä tääl on.

-Careen-

--
K

Avatar
#26424 • • Muussika Guest
PARHAUTTA, NIIIIN PARHAUTTA! *super**hikoil**plur**pihkassa**sydän**purr*

Oltiin seinäkiipeileens, alotettiin alkulämmittelyjuoksut ym. lihasreenit ja venyttelyt klo. 14 ja sit vedettiin kiipeilyt ja loppujuoksut ja -venyttelyt ym. ja vasta nyt oon kotona! *plur* Teki niiin hyvää!

Aika hyvin sitä jakso vaiks on nukkunu vaan 4h yöunet ja suoraan töistä urheileens, ja vielki on megasti energiaa ja kohta lähen kyl sitä siirtään etiäpäi. *pahis*

Kiitos ihana Rixu ihanasta seurasta, tästä tulee kyl meijjän jokaviikkonen perinne! Olit ihan parasta seuraa ja oli ihan megamahtawaa! *hali*


JUMALEISSÖN MITKÄ VIBAT JA ENERGIAT! *jiihaa*

Ja pääsinpä kiipeemään yhen kiipeilyreitin ylös asti, mis on vaikee kohta josta en oo ennen päässyt etiäpäi. JEI! *aplodit*
_RixU_

Posts: 320

#26425 • • _RixU_
Hahiii Vampy ehtiki ensin hehkuttaa jo, mut juu siis oli ihan huippusporttailusessiot tänään! oon ihan lovena nyt tuohon seinäkiibeilyyn! ihan mahtavuutta! *ökkö* Kivaa reenii ja kivaa seuraa ni mikässen kivenpaa! hhhii! *hihu* just yberjees! *piis* *joo*
dncr

Posts: 249

#26426 • • dncr aika notkee
Ne hetket kun on paha mieli ja oikea ihminen sanoo oikeat sanat *plur*

plus et huomen treenaa pitkästä aikaa *hihu*

--
The love we give away is the only love we keep.

KooKie

Posts: 4,338

#26427 • • KooKie aka. Petress Pan

Vampyrella, 23.2.2007 19:59:
Oltiin seinäkiipeileens



Missäs tällaista harrastitte? :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

aurinko

Posts: 895

#26429 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Snakes on a plane :D

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Sand3

Posts: 1,157

#26430 • • Sand3 satuolento
Mä menen allekirjoittamaan vuokrasopparin maanantaina...on niin ihanaa päästä muuttamaan *hihu*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

DaVinci Oliivi

Posts: 51

#26431 • • DaVinci Oliivi Anarkiaa ja pään takomista jo vuodesta 1980!
Reissu Kapelskääriin MS Europalla......ja siellähän on Antti Tuiskukin lavalla soittamassa! *toktok*
Väärässä paikassa väärään aikaan...ja väärällä tavalla *nauru*

--
Hei, talipäät! Suomileijona on kotoisin Ruotsista, tatuoikaa se otsaanne ja kuulukaa vähemmistöön!

lunake

Posts: 800

#26432 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Kamujen kanssa ihan sekopäistä menoa eilen, kaikille ihan piiikkusen. *whaat**slurps**nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

KooKie

Posts: 4,338

#26433 • • KooKie aka. Petress Pan
Kylmän sodan historia luettuna ja koko päivä aikaa syventyä Suomen historiaan. <3 Helvetti, että tykkään tosta opiskelusta, vaikka mä olen koko viikon laiskotellut ihan muiden tykkäämieni asioiden parissa.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Timce

Posts: 5,381

#26434 • • Timce

aurinko, 23.2.2007 21:54:
Snakes on a plane :D



Yks huonoimmista leffoista mitä meitsi on koskaan nähnyt. :D

Täytyy varmaan pistää tämän päivän ":D":ksi.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Takyon

Posts: 2,945

#26435 • • Takyon Möwkö

Vampyrella, 23.2.2007 19:59:
PARHAUTTA, NIIIIN PARHAUTTA! *super**hikoil**plur**pihkassa**sydän**purr*

Oltiin seinäkiipeileens, alotettiin alkulämmittelyjuoksut ym. lihasreenit ja venyttelyt klo. 14 ja sit vedettiin kiipeilyt ja loppujuoksut ja -venyttelyt ym. ja vasta nyt oon kotona! *plur* Teki niiin hyvää!

Aika hyvin sitä jakso vaiks on nukkunu vaan 4h yöunet ja suoraan töistä urheileens, ja vielki on megasti energiaa ja kohta lähen kyl sitä siirtään etiäpäi. *pahis*

Kiitos ihana Rixu ihanasta seurasta, tästä tulee kyl meijjän jokaviikkonen perinne! Olit ihan parasta seuraa ja oli ihan megamahtawaa! *hali*


JUMALEISSÖN MITKÄ VIBAT JA ENERGIAT! *jiihaa*

Ja pääsinpä kiipeemään yhen kiipeilyreitin ylös asti, mis on vaikee kohta josta en oo ennen päässyt etiäpäi. JEI! *aplodit*



Tääki tahtoo kiipeilemään!! Missä käytte ja mitä maksaa? :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Kit^

Posts: 798

#26436 • • Kit^ ihme höpöttäjä
2 tuntia simpsoneita putkeen darrapäivänä.. pelastaa olon *jiihaa*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Mark

Posts: 7,311

#26437 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
sain vihdoin aikaseks hakee nännilävärin *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#26438 • • ALIEN Guest

KooKie, 24.2.2007 12:20:
Kylmän sodan historia luettuna ja koko päivä aikaa syventyä Suomen historiaan. <3 Helvetti, että tykkään tosta opiskelusta, vaikka mä olen koko viikon laiskotellut ihan muiden tykkäämieni asioiden parissa.



No sit kysynpä sulta my dear:
Milloin suomen kansalaiset saivat käyttöönsä vessapaperin, oih <3?
Fresia

Posts: 764

#26439 • • Fresia vähän outo
Uudet kengät *hihu* Oon kuolannut niitä kaupassa tammikuun alusta lähtien, nyt erittäin mukava myyjä ja 20% alennus sai mut pistämään vähät rahani noihin suloisuuksiin *blush*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

KooKie

Posts: 4,338

#26440 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 24.2.2007 14:46:
Milloin suomen kansalaiset saivat käyttöönsä vessapaperin?



OT: Mä, eikä varmaan kukaan muukaan osaa antaa sulle tarkkaa vastausta, mutta veikkaisin, että suomenruotsalainen porvaristo alkoi käyttää vessapaperia siinä 1800-luvun puolivälissä ja talonpoikaisväestö vasta 1900-luvun puolella verrattuna muihin vessapaperin historiasta löydettäviin tietoihin.

Edit. Eli Suomen kansalaiset ovat saaneet käyttöönsä vessapaperin 1917, kun Suomi itsenäistyi - sori asiavirhe. ;D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!