päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,628,286 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#26161 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää on kyl eilisen :). Oltiin keilaamassa kaveriporukalla. Hauskaa oli ja pääasia, että mä voitin edes yhden kierroksen..*nauru*

Niin..Ja perjantai! *aplodit*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#26162 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Henkisesti haasteellisin ja raskain viikonloppu edessä pitkästä aikaan.
Niiiiin niiiiin iloinen.

--
suomen virallinen totuus

kml

Posts: 1,142

#26163 • • kml Keyhole Markup Language
Tänään lähtö viikonlopuks mökille, ja sit koko ens viikko lomaa! *hihu*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

-Casper-

Posts: 1,363

#26164 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

Super-Kerttu, 16.2.2007 07:31:
Tää on kyl eilisen :). Oltiin keilaamassa kaveriporukalla. Hauskaa oli ja pääasia, että mä voitin edes yhden kierroksen..*nauru*

Niin..Ja perjantai! *aplodit*



EI..pää asia että mä vedin parhaat pisteet kaikista*pahis**jiihaa*
no kultakin oli kyl ihan loistava*pus*
-lera-

Posts: 394

#26165 • • -lera-
ens viikolla laivalle *iloinen*
Sinza

Posts: 2,227

#26166 • • Sinza
- perjantai
- huomenna kattoo yhtä kämppää *jiihaa*
- huomenna ystävän & sen miehen tupareihin Tampereelle *hihu*, siellä näkee muutamaa muutaki kamua pitkäst aikaa, ja jäädään sinne sit yöks..
- ens viikosta alkaen helpottaa taas duunissa vähäks aikaa, byebye stressi!!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

larzizi

Posts: 1,661

#26167 • • larzizi
Sen lisäksi, että olen herkuttoman helmikuun takia säästänyt rahaa ja terveyttäni, olen näköjään myös laihtunut. Pitää harrastaa tätä useamminkin *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Mikcore

Posts: 914

#26168 • • Mikcore Eternity has passed
Tänään sit Pariisiin *hymy*
Sallakat

Posts: 2,220

#26169 • • Sallakat jungle, baby !
aamulla loistofiilikset kuunnella Bobii spårassa töihin, perjantai, yks mycket hauska tyyppi tuli yllättämään töihin *plur*
Lenita

Posts: 1,423

#26170 • • Lenita
Joka torstain :) on nelosella klo 19 kokkaileva Nigella Lawson. Siinä on kyllä maailman siistein TV-kokki, oon ihan fani *sydän*

Ruuat on todella herkullisen näköisiä, vaikka ehkä vähän tuhteja noin jokapäiväiseen ruokavalioon. Eniten kuitenkin viehättää Nigellan koko asenne ruokaan ja sen tekemiseen, suosittelen!

--
^_____________^

Freja

Posts: 8,775

#26171 • • Freja Sihteeri
Mä olin saanu palkankorotuksen *nauru* elikkäs saan sitten sopivasti paremman loppuliksan *pepsodent*

Hauska.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Septique

Posts: 441

#26175 • • Septique
Tänää abiristeily eli laiva viroon ja siellä sit hotelliin yöks ja huomenna takas \o/ Taitaa olla jonkinlaiset Hed Kandin bileetki privéssä ^^
Vi-ci

Posts: 61

#26176 • • Vi-ci

Septique, 16.2.2007 11:08:
Tänää abiristeily eli laiva viroon ja siellä sit hotelliin yöks ja huomenna takas o/ Taitaa olla jonkinlaiset Hed Kandin bileetki privéssä ^^




Jep tänään on, ja siellä on myös gsus in malliston näytös.. Ja: DRESSCODE: Dazzling white! Fake fur and real diamonds!..

*joo*
Sand3

Posts: 1,157

#26177 • • Sand3 satuolento
*tirsk* mä sain duunikavereilta meilin jossa oli wordliite, avasin sen ja putosin niin totaalisesti, siinä luki "hyss, respa nukkuu. Saa häiritä vain äärimmäisessä hätätilassa...." muutenkin on jotenkin niin väsyneen sekainen olo ettei tästä asialliselta näyttämiseltä tahdo tulla mitään...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Nee-Chee

Posts: 244

#26178 • • Nee-Chee
Tänään katsomaan Pan's labyrinth!!! Oon odottanut niin pitkään...on vaan ollut niin kiire ettei ole leffaan ehtinyt, mutta tänään kultsin kanssa Plevnaan. *pepsodent*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Septique

Posts: 441

#26179 • • Septique

Vi-ci, 16.2.2007 11:50:
---
Septique, 16.2.2007 11:08:
Tänää abiristeily eli laiva viroon ja siellä sit hotelliin yöks ja huomenna takas o/ Taitaa olla jonkinlaiset Hed Kandin bileetki privéssä ^^

---



Jep tänään on, ja siellä on myös gsus in malliston näytös.. Ja: DRESSCODE: Dazzling white! Fake fur and real diamonds!..

*joo*



Joo frendi hommas meille ainaki sinne nimet listaan :D Ei että tulos niin nättiii !
Jutu

Posts: 3,054

#26180 • • Jutu Blondi
Tänään on perjantai, leivoin mokkapaloja (mausta en tiiä kun en oo vielä maistanut), nään Super-Maran ja käyn siskolla. Eli monta hymyn aihetta taas tänään *hihu*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.