päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,650,652 views

slivovits

Posts: 36

#26101 • • Edited slivovits humppasonni
In Flamesin tuplaDVD! *pahis**vink*
vivesteri

Posts: 309

#26102 • • vivesteri karmea mörkö
Kohta kämppä on romujen roudaamista vaille valmis *jiihaa*
Julmettu työ tässä oli siivota ja pakata, vaan nyt ollaan jo reippaasti voiton puolella :)
Verano

Posts: 4,649

#26103 • • Verano Merituuli
Asia ei sinänsä ole laisinkaan :) mutta saipahan ekaa kertaa elämässään vakuutusrahoilleen vastinetta. Kyllä se on ihan kivaa ettei iteltä lohjennu toi sata euroa.
rainbow

Posts: 185

#26104 • • Edited rainbow the inner light
Hyviä juttuja:
- päästään vihdoinki muuttamaan poikaystävän kanssa, ja vielä herttoniemenrantaan, merinäköaloin ja saunoin varusteltuun reiluun yksiöön
- sain ostettua snoop doggyn ja p. diddyn liput ja kävin lunastamassa ne tänään
- koulussa on ihan kivaa

Kurjia juttuja:
- ei pääse stadiin ensi viikonloppuna kun on töitä Tampereella
- ennen muuttoa pitäis tehdä kauheesti koulujuttuja
- ja nyt ihan väärään aikaan hyökkää flunssa päälle

summa summarum: eli ihan normaalia elämää *hihu*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

maria*

Posts: 82

#26105 • • maria* + paavo / Team Tenutytöt
*pihkassa**sydän*

--
...but I did and I do and I will...*purr*
...kyllä elämä kantaa... *sydän*

Jone

Posts: 8,258

#26106 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay, 13.2.2007 13:51:
ihan jees olla 400 000 rekisteröityjä irc-gallerias, mut en jaksa tota kommenttien määrää!



Moni taho maksaisi hyvän siivun rahaa saadakseen profiiliinsa sellaisen määrän uniikkeja kävijöitä päivässä mitä sulle paukkaa nyt ihan pyytämättä. Nyt kantsis vaan nopeasti hyödyntää toikin tavalla tai toisella - mä repisin perseeni onnesta jos saisin noin näkyvää promoa ja tiedän kyllä miten kanavoisin sen edukseni. :)
oooo

Posts: 1,249

#26107 • • oooo
Jee. Vihdoin on ylimääräiset romut viety kaatopaikalle ja koko asunto siivottu kunnolla. Enää on melkoinen määrä pulloja viemättä ja noi paperikasat täytyy vielä käydä läpi *hikoil*

Nyt voinki vaan löysäillä loppuillan...
Sphyxia

Posts: 3,308

#26108 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Kiva (mutta kylmä) luistelukeikka takana ... ja pääkallonamit olivat oikeasti ihan hyviä. *ding* *slurps*
Avatar
#26109 • • astaroth Guest

Maihku, 13.2.2007 14:47:
JEEEEEEE*jiihaa* mä sain sen duunin minkä halusin*jiihaa**sydän* ihan huippuuu!!*jiihaa*


onneksi olkoon :)
NextAce

Posts: 2,505

#26110 • • NextAce Alienated
On vaan ollu niin paska päivä et ihan hymyilyttää.

--
-Alienation-

-----

Amuck

Posts: 2,396

#26111 • • Amuck dub-i-dub

pirpeli, 11.2.2007 12:06:
---
Lenita, 11.2.2007 09:34:
BBC Food *nauru*

Unelmakanava tällaiselle ruokaohjelmafriikille! Ja se näkyy nyt meillä jonkun mainoskampanjan ansioista. Haluun tän näkymään aina!
---

Sä oot nyt sisäistänyt asian ytimen :D BBC Food on parasta mm. sunnuntaikrapulassa. Parasta viihdettä sitten...jonkun :D:D


"jonkun"? :) Kanadassa näytettiin ja jotain food channelia. Arvaa vaan millainen oli Food Channel Late Nite? Joo-o, ne kokkas siinä alasti *nauru* tai olihan niillä essut.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

-Kerttu-

Posts: 4,542

#26112 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mulla on maailman paras ISÄ! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Sinza

Posts: 2,227

#26113 • • Sinza
Oij, kulti teki mulle aamiaista ja sitten sain aamiaispöydässä ison kimpun punaisia tulppaaneita, jotka se oli eilen käynyt salaa ostamassa duunipäivän aikana *sydän**pihkassa*. On se paras *plur*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avatar
#26114 • • emppu Guest
Heräsin ennen kellonsoittoa, which was nais. Näin unta et pelaan HIFK:n joukkuees jotain globaalia joukkueitten cuppia mis jokaisesta maasta 2 parasta jengiä o mukana. Meitin joukkuees oli mm. Vinzenzo ja Joe Torttu ja mä. Olin muuten kasvattanu myös tsekkitukan ja se häiritsi pelaamistani.
Parranajon jälkee ku suikutin Ibizzalta ostamaani partavettä niin tuli sellainen 3-4sekunnin fläsäri reissusta <3 Litrahymy oitis naamalla ^________^ Ihan kiva aamu taas
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#26115 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
tänään syömään blinejä *slurps*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

kinderi

Posts: 1,783

#26116 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tihtih, just huomasin et PerSkeles!!
Mullahan on vaikka kuinka paljon kivoja vaatteita *nauru*
On se ihanaa toi shoppailu *tanssittel*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#26117 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Maihku, 13.2.2007 14:47:
JEEEEEEE*jiihaa* mä sain sen duunin minkä halusin*jiihaa**sydän* ihan huippuuu!!*jiihaa*



Oi,onnea! Tollanen on aina hienoa! ..vaikka ei tuttuja ollakkaan niin oon iloinen kanssasi *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

akir0

Posts: 2,554

#26118 • • akir0 idleRPG champion 2009
Illal pääsee pussailee ku on Ystävänpäivä!
anniharha

Posts: 1,937

#26119 • • anniharha
Aurinko paistaa ja fiilis on muutenkin loistava *plur*

--
and though my words could save the world they never come out right

Janisa

Posts: 2,226

#26120 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Taa paiva alkoi niiiiiiiiiiin :)
Sain hetki sitten soiton Suomesta ja Radio Novasta ja ihana ystavani oli ilmoittanut mut "Ystava maailmalla-juttuun"
Ma oon vaan niin hyvalla tuulella tanaan ja juuri nyt!

KAIKILLE IHANAA YSTAVANPAIVAA! *plur*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...