ei pelkästään "päivän :)" ... pikemminkin viimeisten kuukausien veroinen hymiö muodossa: ^__^
..eikä sekään kuvaa lähellekään sitä onnelisuuden tunnetta mihin olen itseni ihan omin voimin taistellut viime vuoden draamoista. Tietysti on myös ulkopuolisia asioita / henkilöitä jotka ovat myös edesauttaneet tässäkin.
tipahti just postiluukusta kumman kaa eka tuotantokausi ja movetronin 20 hittiä levy*jiihaa* Tässähän se perjantai meneekin movetronia laulellessa*sydän*
edit. sä oot mun romeo mä oon sun julia...
Saan olla kotona omassa rauhassa, ei yhtään iltaa viikolla ettei olisi pitänyt säätää jonkun koneen kanssa myöhäiseen iltaan saakka. Ja kaiken lisäksi työpäivän jälkeen nuo pitänyt tehdä ja vaikka tällä hetkellä on niin helvetin rikkinäinen olo, niin tietää että saa olla rauhassa yksin kotona ja levätä.
Eilen duunihaastattelussa ja tänään tuli soitto että tervetuloa!!!!!
Ja kävi vielä erihyvä pulla kun tänään sieltä joku irtisanoi ittensä
niin saanpas sitten oikeen ihka oikeen vakkaripaikan.
Täydelliset avautumiset ysäreistä ruotsin tunnilla: Captain Jackit ja Mr. Presidentit ja E-Roticit jne... Meni vähän ala-astemuisteloinniksi murun kanssa.
Mä selviän eilisestä ja tästä aamusta. Elämä voittaa! Nyt töihin ja vielä hyvällä fiiliksellä.
Taas täytyy todeta, et se tunne, kun kuuntelee biisin ekaa kertaa (ja on ennen kuullu siitä vaan klipin) ja se biisi on aivan huikea aivan mahtava fiilis!