päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,640,224 views

Amma

Posts: 2,383

#25141 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Taika, 12.1.2007 08:28:
tekstiviesti Kuubasta*nauru*
vaikuttaisi vähän siltä, että mun täytyy tässä lähiaikoina opetella juomaan rommia..
*sars*


Ei se (Havanna Club) niin kamalaa ole. Ja Havanna Clubilla on Bacardi Breezer -tyyppinen juoma, jonka nimi on Loco. Son hyvää (, jos limuviinoista tykkää).
Nimim. Minäkin opin rommin juonnin Kuubassa *pepsodent*

(Tosin sitten jos Kuubaan menee ja juo Havannaa esim. pari vkoa, niin saattaa tulla kiintiö täyteen pidemmäksikin aikaa...)

--
*etsiskel*

Jutu

Posts: 3,054

#25142 • • Jutu Blondi
Vapaapäivä *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

lunake

Posts: 800

#25143 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Hihii, paino tippunut! Kyl se tästä, pikku hiljaa... *jiihaa**hihu*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avatar
#25144 • • Taika Guest

Amma, 12.1.2007 10:32:
---
Taika, 12.1.2007 08:28:
tekstiviesti Kuubasta*nauru*
vaikuttaisi vähän siltä, että mun täytyy tässä lähiaikoina opetella juomaan rommia..
*sars*
---
Ei se (Havanna Club) niin kamalaa ole. Ja Havanna Clubilla on Bacardi Breezer -tyyppinen juoma, jonka nimi on Loco. Son hyvää (, jos limuviinoista tykkää).
Nimim. Minäkin opin rommin juonnin Kuubassa *pepsodent*

(Tosin sitten jos Kuubaan menee ja juo Havannaa esim. pari vkoa, niin saattaa tulla kiintiö täyteen pidemmäksikin aikaa...)


pääsisikin sinne Kuubaan saakka opettelemaan*hmph*

tosin jos tuliaisrommit maistuvat hyvältä niin ensi vuonna täytyy ihan senkin vuoksi lähteä tuonne Kuuban retkelle mukaan*joo*
Marjo

Posts: 1,796

#25145 • • Marjo pupuTupuna

Taika, 12.1.2007 08:28:
tekstiviesti Kuubasta*nauru*
vaikuttaisi vähän siltä, että mun täytyy tässä lähiaikoina opetella juomaan rommia..

*sars*



Rommikola *slurps*
mariq

Posts: 2,154

#25146 • • mariq
Sain puhkun takas huollosta *jiihaa*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Zandy

Posts: 273

#25147 • • Zandy
Kohta lähtö Rukalle! *hymy*
Chrisdyan

Posts: 479

#25149 • • Chrisdyan
ekaa kertaa kokeilu kuuntelussa uudet nappi kuulokkeet, sai maksaa, mut ei harmita, istuu korvaa hyvin, ja äänenlaatu paljon parempi ku vanhois creativen napeis, nyt kelpaa kuunnella skäbäily matkoilla. Ja kohta puolii lähtö mehtän keskelle pitää hauskaa, popittaa ja chillaa hyväl porukal. *hymy* ja pakkaamaa...

--
Hikitomori

Avernian

Posts: 7,451

#25150 • • Avernian Kerettiläinen
Aijaijai... molemmista käännöstenteistä vitonen. *plur*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#25151 • • hyperventilaatio Guest
Aamun pakkaskeli. Oli niin siistii et piti kävellä hagiksesta himaan, ihan vaan huvin vuoksi.
Siren

Posts: 826

#25152 • • Siren Seinäruusu
Hieronnan tentti meni hyvin, vaikka pelotti et mitä siitä tulee ja se tilanne miten se oli järkätty *hikoil*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

sare

Posts: 100

#25153 • • sare
pääsin työhaastatteluun*jiihaa*

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

MEinesalo

Posts: 98

#25154 • • MEinesalo
Enää 3 yötä thaimaan reissuun *jiihaa*
Nee-Chee

Posts: 244

#25155 • • Nee-Chee
Uskomattoman hyvälle tuulella sai sähköposti, joka antoi kovasti toivoa sen suhteen, että saattaisin kuin saattaisinkin päästä Kiinaan töihin! *aplodit*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Sphyxia

Posts: 3,308

#25156 • • Sphyxia Maracujá!

Siren, 12.1.2007 14:50:
Hieronnan tentti meni hyvin, vaikka pelotti et mitä siitä tulee ja se tilanne miten se oli järkätty *hikoil*



*aplodit* *hali*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#25157 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Nyt se on varmaa: kesällä helsinki-zürich-berliini-helsinki *plur* jotain millä jaksaa koko pitkän kevään..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

rec

Posts: 2,923

#25158 • • rec
Riittääkö kun sanoo et pääs duunista? :D
Avatar
#25159 • • Taika Guest
uusi vastuualueeni töissä*hihu*
(kerrankin kävi niin että, se työtehtävä mitä kukaan muu ei halunnut, olikin mun toivelistalla ykkösenä)

oon myös uuden vuoden lupaukseni mukaisesti ollut oikeasti hyvä työkaveri tämän viikon ja jättänyt turhat kiukuttelut vähemmälle. ja koska tän viikon "herne nenässä"-päiväkiintiö jäi käyttämättä, on mulla siis ensi viikolla mahdollisuus olla kahtena päivänä hiukan huonommalla tuulella*hymy*
PennyLane

Posts: 121

#25160 • • PennyLane
Unelmien työharjoittelupaikka varmistui tänä aamuna!
JEEEEEEESH!!! *jiihaa*

--
bass bass BASS!