päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,645,362 views

Avatar
#2402 • • BTB Guest
Hyvällä tuurilla saan viikon työt hoidettua jo tänään loppuun ja seuraavan kerran lisää tiedossa vasta tiistaina *iloinen*
marre

Posts: 105

#2403 • • marre pieni punapää
uudet hiukset. *jiihaa*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression

India

Posts: 475

#2404 • • India
kaveri jonka kanssa ollaan oltu pikkasen huonoissa väleissä soitti monen viikon hiljasuuden jälkeen... *blush*
oli ehtinytkin tulla jo ikävä!
MaSari

Posts: 1,986

#2405 • • MaSari space jammer
Löysin maailman huvittavimman hymiön *nauru*

love-smiley-076.gif

Muahahaha, näyttää jotenki friikiltä

[muokattu 29.1.2004 14:23]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jna

Posts: 613

#2406 • • Jna

MaSari:
Löysin maailman huvittavimman hymiön *nauru*

love-smiley-076.gif

Muahahaha, näyttää jotenki friikiltä

[muokattu 29.1.2004 14:23]



No siis todellakin näyttää friikiltä.. *lmao*
alphamagic

Posts: 3,628

#2407 • • alphamagic
Huomenna on perjantai ja bileweekend alkaa....... *aplodit**plur**pahis*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#2408 • • ALIEN Guest
ihanaa, sain kolaa!!! *plur*
äm

Posts: 2,376

#2409 • • äm
Selvisin hengissä espanjan suullisesta tunnista! Jälleen yksi vähemmän jäljellä. *piis*
Huomenna Ruotsiin! Jihaa.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Dementation

Posts: 2,892

#2410 • • Dementation wednesday?
Ei ollut koulua tänään ja eräs ihminen jonka kanssa luulin olevani riidoissa soitti ja olikin ihan kivalla tuulella... On ilmeisesti leppynyt. *Ei ymmärrä naisia*

*juonittel**blush**jiihaa**ding**poks**aplodit**nauru**joo**eiei*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

keijukainen

Posts: 1,599

#2411 • • keijukainen kiksumurmeli
Eilen tuli postissa rikosrekisteriote ja maanantaina sit vihdoinki töihin *jiihaa*

--
*seepla*

Sinza

Posts: 2,227

#2412 • • Sinza
PERJANTAI *jiihaa* jälleen. Tänään katsoo Levottomia (vaikka kaikki onkin sitä haukkunu) ja muutakin kivaa ohjelmaa illalle *iloinen*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

silencio

Posts: 401

#2413 • • silencio el
Heräsin tänään hymy naamalla hyvästä unesta. Ja olin hyvällä tuulella, mikä on mulle aamuisin tosi harvinaista....... *hymy*
Ja sekin on kivaa kun päätin että tänään en opiskele, en tee töitä, en tee yhtään mitään. *hymy*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

rZi

Posts: 587

#2414 • • rZi 42
Pelastin koiran kuolemalta.
MaSari

Posts: 1,986

#2415 • • MaSari space jammer
Vaikeasta aamusta huolimatta olen hyvällä mielellä enkä varmasti anna MINKÄÄN pilata kivaa oloa *enkeli* On taas perjantai - parhain päivä koko viikosta! Tänään on vielä työajan lyhennys, joten pääsem lähtemään jo 13.25 ja sen jälkeen ei tarvitse edes kusta tänne päin pariin päivään *nauru* Voinkin ottaa lunkisti tän lopun ajan, koska töitä on todellakin vaan vähän jäljellä tälle päivälle. Ois kiva lähtee rällästää tänään taas *heiii*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Bishop Henrik

Posts: 135

#2416 • • Bishop Henrik
Työpäivä loppuu kohta!!!!*aplodit* illalla pääsee tanssahtelemaan orkkidean tahdissa.*jiihaa* Enää muutama tunti... ja muutama lisää!!

--
fucking hostile...

Avatar
#2417 • • Taika Guest
Opinnäytetyösuunnitelma meni läpi*aplodit*
Muutama pikku lisäys ja päästään varsinaiseen asiaan ja tekemään haastatteluita!*jiihaa*
Mä kun olin ihan varma et saadaan tehdä koko teoreettinen osuus uudestaan mut ei..Nyt on kiva lähteä viikonlopun viettoon*hymy*
keijukainen

Posts: 1,599

#2418 • • keijukainen kiksumurmeli

Taika:
Opinnäytetyösuunnitelma meni läpi*aplodit*
Muutama pikku lisäys ja päästään varsinaiseen asiaan ja tekemään haastatteluita!*jiihaa*
Mä kun olin ihan varma et saadaan tehdä koko teoreettinen osuus uudestaan mut ei..Nyt on kiva lähteä viikonlopun viettoon*hymy*



Onneksi olkoon nuppuseni! *hali*

--
*seepla*

flygfisk

Posts: 327

#2419 • • flygfisk

Kasari Epärytmi:
Joku on kirjottanu lumisen auton takaikkunaan ”IKÄVĔ, mulle tuli siitä hymy.



Joku oli piirtänyt sydämen mun auton tuulilasiin, sillä aikaa kun olin enkun prelissä. Olisi voinut laittaa numeronsa myös. *sydän*
hallucinogen

Posts: 8,190

#2420 • • hallucinogen Edain
Eräs vanha nettituttuni otti minuun yhteyttä eilen ja emme ole jutelleen kolmeen vuoteen kun yhteystiedot hävisi ikävästi ja olin koittanut etsiä häntä mutta koska hän oli vaihtanut nikkiä icq:ssa niin häntä oli vaikea löytää, nyt tuntuu tosi kivalta kun voi vaihtaa kuulumisia jälleen *iloinen*

--
pikku-*possu*