päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,642,219 views

alphamagic

Posts: 3,628

#21521 • • alphamagic
Asiakas ylisti miun ääntä ja sanoi että ihanaa kun on mies asiakaspalvelijoita *pepsodent*
Anytime... *tirsk*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

hemuz

Posts: 2,178

#21522 • • Edited hemuz kätevä emäntä
Yhteinen ateria äitin ja sisko kans. Viimeks varmaa jouluna syöty yhessä. :)
Nyt vioki sitte töhöillä, kun tapaturmavakuutuksen jatko käyty vahvistaa *pahis*
Lisää aurinkoisia vapaapäiviä.
ninscu

Posts: 635

#21523 • • ninscu candydelic
Oz tulee taas *hymy*

--
.. grooving with the eternal now ..

Verano

Posts: 4,649

#21524 • • Verano Merituuli

mayah, 11.9.2006 18:56:
Internjet kotona *hihu*

T: 24/7



No mä _just_ ajattelin et sä oot varmaan ihan äsken tullut kotiin salilta ja sun on ollut pakko saada netti kun heti tänne hyppäsit. Onnee *iloinen*
Avatar
#21526 • • Annakins Guest

Optik, 11.9.2006 15:27:
Tämä on vaan hirveästi kiinni paikasta missä on/asustaa..

Esim. Helsingissä tai muussa isommassa kaupungissa tilanne olisi todennäköisemmin kuitattu tuijottamalla ja ohitse kävelemällä. "Oma perse lähimpänä" ja "ei oo mun ongelma, ei kiinnosta"-asenteilla saa oman negatiivisen asenteen tarttumaan muihinkin..



Niin, ku me helsinkiläiset ollaan niin kauheen tylyjä ja kamalia ja kaikki esim. mikkeliläiset tosi ystävällisiä *justjoo*

Just tän takia mä varaan itselleni oikeuden nauraa landeskoudeille, jotka muuten taas tänään sekoili Manskulla ohjaillessaa spåria.
Jocular

Posts: 1,359

#21528 • • Jocular Janni
Eräs oli sairaalassa niin hyvällä tuulella, että sai kyllä vähemmästäkin virnuilemaan. Positiivisella ajattelulla kaikille tulee hyvä mieli *iloinen*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Verano

Posts: 4,649

#21529 • • Verano Merituuli

lostgone, 11.9.2006 19:10:
---
nini, 11.9.2006 18:54:
Oz tulee taas *hymy*

---
*jiihaa* Nyt pääsee näkee näkee ekatkin tuotantokaudet.*joo*



Saattaa olla yksi tai kaksi jaksoa, joita mä en oo nähnyt, jotkut olen nähnyt kerran, suurimman osan kaksi kertaa ja loput kolme *pepsodent*


Yks parhaista sarjoista ever *sydän*
domi

Posts: 7,069

#21530 • • domi Työn sankari.

Verano, 11.9.2006 20:45:
---
lostgone, 11.9.2006 19:10:
---
nini, 11.9.2006 18:54:
Oz tulee taas *hymy*

---
*jiihaa* Nyt pääsee näkee näkee ekatkin tuotantokaudet.*joo*

---


Saattaa olla yksi tai kaksi jaksoa, joita mä en oo nähnyt, jotkut olen nähnyt kerran, suurimman osan kaksi kertaa ja loput kolme *pepsodent*


Yks parhaista sarjoista ever *sydän*


*spoonail*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#21531 • • WiljamiDzay Nyypiö

Verano, 11.9.2006 20:45:
---
lostgone, 11.9.2006 19:10:
---
nini, 11.9.2006 18:54:
Oz tulee taas *hymy*

---
*jiihaa* Nyt pääsee näkee näkee ekatkin tuotantokaudet.*joo*

---


Saattaa olla yksi tai kaksi jaksoa, joita mä en oo nähnyt, jotkut olen nähnyt kerran, suurimman osan kaksi kertaa ja loput kolme *pepsodent*


Yks parhaista sarjoista ever *sydän*



Mä missasin viimeisen tuotantokauden kun olin sillon AUKissa... *grr*

Mut tällä kertaa pitäis aika esteettä päästä naatiskelemaan *plur*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

kml

Posts: 1,142

#21532 • • kml Keyhole Markup Language
Kävin just lenkillä *plur*

Ei ollu niin huonoon jamaan päässy kunto ku luulin, saman verran suunnilleen jaksoin kun 4 kuukautta sitten, jollon viimeeks oon lenkkeilly.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Alyna

Posts: 194

#21533 • • Alyna
Happy again *hih* Kampaaja taikoi miulle hienot hiukset *hymy* Kiitos ainakin nääääääääin paljon *plur*
asdf

Posts: 3,155

#21534 • • Edited asdf
Juhuu huomen ostaa vaatteit pitkäst aikaa :P

Ja ei ttu toi Colin Farrel on sit *sydän*
vinsku

Posts: 749

#21535 • • vinsku huba huba

Annakins, 11.9.2006 20:16:
---
Optik, 11.9.2006 15:27:
Tämä on vaan hirveästi kiinni paikasta missä on/asustaa..

Esim. Helsingissä tai muussa isommassa kaupungissa tilanne olisi todennäköisemmin kuitattu tuijottamalla ja ohitse kävelemällä. "Oma perse lähimpänä" ja "ei oo mun ongelma, ei kiinnosta"-asenteilla saa oman negatiivisen asenteen tarttumaan muihinkin..

---


Niin, ku me helsinkiläiset ollaan niin kauheen tylyjä ja kamalia ja kaikki esim. mikkeliläiset tosi ystävällisiä *justjoo*

Just tän takia mä varaan itselleni oikeuden nauraa landeskoudeille, jotka muuten taas tänään sekoili Manskulla ohjaillessaa spåria.



Höh, pk-seudulla ollaan kyllä oikeasti tylympiä ja suorasukaisempia kuin maalla *grr* mut enemmän se näkyy sitte esim. julkisissa kun on tuntemattomien kans. Jos tönäsee toista bussissa ni voi vaan murahtaa ku "maalla" pyydetään anteeks. Ehk siin on se et "mä en nää tota enää ikinä ni voin olla töykee" tai joku.
HUOM. En halua nyt yleistää, tiedän ja olen huomannut että mukaan mahtuu myös poikkeuksia - puolin jos toisinkin. *joo*

Mun päivän :) oli vanhan kaverin iltavapaa-inttivierailu meille kotiin ja toi ihana koira jonka nimi on muuten otus *sydän*

Ja kulta .. voih *rakastunut huokaus*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Avatar
#21536 • • jesus Guest
Tänään on parempi päivä *hymy*

Mieli alkaa kirkastua *hihu*
Avatar
#21537 • • Annakins Guest
*pepsodent*
kilobitti

Posts: 2,419

#21538 • • kilobitti 1-2-3 techno
asiat menee parempaan päin*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

vinsku

Posts: 749

#21539 • • vinsku huba huba
Vaik koulu ei oikein tunnu kiinnostavan nyt ja se stressaa kun sanakokeiden sun muiden arvosanat laskee ku lehmän häntä mut jotenki niin *plur*-fiilis etten jaksa välittää.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

merqus

Posts: 1,010

#21540 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Nyt on vihdoin hampilääkäri ja tutkimuskäynti hoidettu alta pois. Ja kaiken kukkuraks mulle soitettiin, että ois kämppä tarjolla lähempää tuttuja seutuja. Huomenna viemään papereita ni pääsee kattomaan mimmonen koppero se on ja jos se näyttää sopivalta niin muuttopuuhia järjestelemään ^^