päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,640,994 views

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#20981 • • Peikkotyttö
Mulla tuli tänään kaks vuotta täyteen duunipaikassani,ihana duunikaverini antoi mulle lahjan sen kunniaksi. Se tietää että syön tosi huonosti kroonisen rahapulan takia,joten se oli ostanu mulle kassillisen ruokaa! Tietenkin kaikkia mun herkkuja kuten valkohomejuustoa ja roseviiniä sekä kukkakaaligratiinia<3*kuolaa*

--
Groove is in the Heart

zenny

Posts: 1,145

#20982 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Tilasin eye toy kinetic pelin, jos se vaik innostas liikkumaa nykyst enemmän! ainaki kaikki mitä siit pelist on luken ni on ollu positiivista ni luulen et se peli on ihan hyvä! no kohtahan sen näkee ku saan sen himaa..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#20983 • • Reetta Guest
Ihana päivä! *sydän* ihanaa seuraa *sydän*
extramppa

Posts: 217

#20984 • • extramppa hengailija
Sain hommattua ylioppilaskuvaani kehykset ja jopa laitettua ne paikoilleen!

Ja koska olen niin aikaansaava, tähän ei mennyt kuin 5 vuotta!!! Tästä ylpeänä rupesin miettiin, että siihen meni ylikin 5 vuotta, koska yliopin keväällä.

Onneksi sitten muistin, että "ainiin...!" aikaansaavana ihmisenä menin koko ylioppilaskuvaukseen vasta syksyllä...*lmao*
ezzy

Posts: 8,060

#20985 • • ezzy Droid-pappa

peikkotyttö, 25.8.2006 23:14:
Mulla tuli tänään kaks vuotta täyteen duunipaikassani,ihana duunikaverini antoi mulle lahjan sen kunniaksi. Se tietää että syön tosi huonosti kroonisen rahapulan takia,joten se oli ostanu mulle kassillisen ruokaa! Tietenkin kaikkia mun herkkuja kuten valkohomejuustoa ja roseviiniä sekä kukkakaaligratiinia<3*kuolaa*



Aika hieno ele :)

Mulle tuli 3v täyteen ja sain...lähes burnoutin :) ens viikon pidän taas päälomaa.
muZZle^

Posts: 305

#20986 • • muZZle^
UUS PUHELIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aim lovin' it!½!!!*jiihaa**aplodit**nauru**iloinen**plur**sydän**sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#20987 • • UnityF joo just se
bubbelgum *super**sydän*
Mitä oisinkaa tehny ilman sua. Kiitos, tiedät kyllä mistä *sydän*
bubbelgum

Posts: 2,477

#20988 • • bubbelgum ~sylikissa~

UnityF, 25.8.2006 23:56:
bubbelgum *super**sydän*
Mitä oisinkaa tehny ilman sua. Kiitos, tiedät kyllä mistä *sydän*



En tiedä mitä sanoa... Muuta kun, että olen todella iloinen että pystyin olemaan avuksi. *sydän*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Zeni-

Posts: 1,104

#20989 • • Zeni- Funky Little Man
moi, jee, *känni* ok. parhaat kaverit reissussa mukana!1

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

RiD

Posts: 2,817

#20990 • • Edited RiD Nukemi
kiva päivä pitkästä aikaan, isona piristyksenä kavereiden "yllätys" kiitos tästä :)

--
*super* *possu*

toma

Posts: 2,009

#20991 • • toma Tototoototo
<3

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

$

Posts: 1,802

#20992 • • $ Destination weekend!
Puoli tuntia Kalliossa, 15 rastia joista tosin vain 5 tuli suoritettua. Hakaniemessä autokuski tiesi ilmoittaa " Vitun homo, älä aja teillä!!" Ainuttakaan liikennerikkomusta ei koko matkalla ollut. Kulkuvälineenä polkupyörä. Pohkeet huutavat vieläkin leipää.
Avatar
#20993 • • Marianne Guest
muutaman tunnin päästä juhlimaan siskon häitä*sydän*
Avatar
#20994 • • Taika Guest
erityisen hyvät yöunet takana ja sain kuin sainkin juostua aamulenkillä 11km vaikka viikon verran on joutunut pitämään urheilemisesta taukoa*jiihaa*
nyt ehkä mahdollisesti uskallan osallistua sille 1/4 maratonille minne työkaveri on viikon verran yllyttänyt - voinhan mä vaikka ryömiä sen loppumatkan mitä en enää jaksa juosta
*hih*
lostgone

Posts: 2,493

#20995 • • lostgone
Ihanata*jiihaa* Nyt saan siirtyä takas opiskelijaksi kokopäiväisen duunissa käymisen sijaan *joo* Mä en vaan sovellu työelämään.*hihu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

keppi

Posts: 5

#20996 • • keppi -

Herätys kyl oli parhain ikinä ....mitä pitemmälle mennään sitä huonommin päivä menee. Näköjää

--
keppi

Tiikerriii

Posts: 1,113

#20997 • • Tiikerriii Tj
prätkällä ajelu*hihu*

--
RÄYH!!!!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#20998 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

lostgone, 26.8.2006 15:04:
Ihanata*jiihaa* Nyt saan siirtyä takas opiskelijaksi kokopäiväisen duunissa käymisen sijaan *joo* Mä en vaan sovellu työelämään.*hihu*



SAMA *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#20999 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
btw, en tiedä sovellunko opiskelijakskaan, mut ihan sama *tirsk*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

lostgone

Posts: 2,493

#21000 • • lostgone

Hyzenthlay, 26.8.2006 17:07:
btw, en tiedä sovellunko opiskelijakskaan, mut ihan sama *tirsk*

Tärkeintähän tässä lajissa on hyvä ja tasainen nestetankkaus.*känni*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.