päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,549,698 views

Anny

Posts: 666

#20461 • • Anny Hurricane-Munster

vinsku, 10.8.2006 11:10:
---
Anny, 10.8.2006 09:56:
<--Emma tuli takaisin kotiin... *sydän*

---



Heppa! *sydän* Missä se oli? *uuh* Onko kunnossa?



Heppa on myynnissä ja haettiin kotiin kun ostajat ilmoitti kuukauden jälkeen että ei me ostetakaan... Nyt saan tytön luokseni siksi aikaa kun alkuperäinen omistaja koittaa saada sen myytyä.

No saipahan olla kuukauden laitumella ja tehdä sitä mistä eniten tykkää eli syodä! *hihu*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Anny

Posts: 666

#20462 • • Anny Hurricane-Munster

Danskuh, 10.8.2006 11:24:
ihanaa oon niiiiiiiiiiiiiiin fiiliksis sain samalle päivälle 2työhaastatteluu..jos nappais nii jee..helsinki kutsuu:) uusia tuulia..se tekis nyt hyvää*plur*



HEEEI!!!! Epäreilua, mäkin haluuuuun!!!! *nyyh* Anna mulle toinen haastattelu! *vink*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Danskuh

Posts: 675

#20463 • • Danskuh pikku-Dee

Anny, 10.8.2006 11:28:
---
Danskuh, 10.8.2006 11:24:
ihanaa oon niiiiiiiiiiiiiiin fiiliksis sain samalle päivälle 2työhaastatteluu..jos nappais nii jee..helsinki kutsuu:) uusia tuulia..se tekis nyt hyvää*plur*

---


HEEEI!!!! Epäreilua, mäkin haluuuuun!!!! *nyyh* Anna mulle toinen haastattelu! *vink*




helsingissähän paikkoi rittää..ku vertaa tähä hyvinkään valikoimaan ja alalta ku alata..mollin sivuille siitä ;) mut jos ne ei ota mua nii ehotan sua;) *tirsk*
anton fine

Posts: 1,359

#20464 • • anton fine myspace.com/finethedj
mun "sängyssä" nukkuu kaunis brunetti. häikäisee kun auringon valo kimpoaa hänen ruskettuneesta ihostaan. m m m
Anny

Posts: 666

#20465 • • Anny Hurricane-Munster

Danskuh, 10.8.2006 11:30:


helsingissähän paikkoi rittää..ku vertaa tähä hyvinkään valikoimaan ja alalta ku alata..mollin sivuille siitä ;) mut jos ne ei ota mua nii ehotan sua;) *tirsk*



Ok, kiitti! Toivotaan että on ees jotenkuten sama ala... *iloinen*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

vinsku

Posts: 749

#20466 • • vinsku huba huba

Anny, 10.8.2006 11:27:
---
vinsku, 10.8.2006 11:10:
---
Anny, 10.8.2006 09:56:
<--Emma tuli takaisin kotiin... *sydän*

---



Heppa! *sydän* Missä se oli? *uuh* Onko kunnossa?


---


Heppa on myynnissä ja haettiin kotiin kun ostajat ilmoitti kuukauden jälkeen että ei me ostetakaan... Nyt saan tytön luokseni siksi aikaa kun alkuperäinen omistaja koittaa saada sen myytyä.

No saipahan olla kuukauden laitumella ja tehdä sitä mistä eniten tykkää eli syodä! *hihu*




Voiiiihhh.. *sydän* Olin eilen ratsastamassa ja ratsu sai taas niin sympatiapisteet että :D *plur* Mitä hintaa hänestä pyydät? En oo kyllä ostamassa tähän elämäntilanteeseen, kuhan kysyin vaan *tirsk*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Anny

Posts: 666

#20467 • • Anny Hurricane-Munster

vinsku, 10.8.2006 11:40:


Heppa on myynnissä ja haettiin kotiin kun ostajat ilmoitti kuukauden jälkeen että ei me ostetakaan... Nyt saan tytön luokseni siksi aikaa kun alkuperäinen omistaja koittaa saada sen myytyä.

No saipahan olla kuukauden laitumella ja tehdä sitä mistä eniten tykkää eli syodä! *hihu*

---



Voiiiihhh.. *sydän* Olin eilen ratsastamassa ja ratsu sai taas niin sympatiapisteet että :D *plur* Mitä hintaa hänestä pyydät? En oo kyllä ostamassa tähän elämäntilanteeseen, kuhan kysyin vaan *tirsk*



Hän ei oo mun oma, vaan ollu mulla ylläpidossa ja nyt hoidossa kun omistaja asuu hki:n päässä. Tarkkaa hintaa en tiiä, enkä halua kertoa, mutta tarpeeks ettei itselle tule kysmykseenkään...

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

vinsku

Posts: 749

#20468 • • vinsku huba huba

Anny, 10.8.2006 11:48:
---
vinsku, 10.8.2006 11:40:


Heppa on myynnissä ja haettiin kotiin kun ostajat ilmoitti kuukauden jälkeen että ei me ostetakaan... Nyt saan tytön luokseni siksi aikaa kun alkuperäinen omistaja koittaa saada sen myytyä.

No saipahan olla kuukauden laitumella ja tehdä sitä mistä eniten tykkää eli syodä! *hihu*

---



Voiiiihhh.. *sydän* Olin eilen ratsastamassa ja ratsu sai taas niin sympatiapisteet että :D *plur* Mitä hintaa hänestä pyydät? En oo kyllä ostamassa tähän elämäntilanteeseen, kuhan kysyin vaan *tirsk*

---


Hän ei oo mun oma, vaan ollu mulla ylläpidossa ja nyt hoidossa kun omistaja asuu hki:n päässä. Tarkkaa hintaa en tiiä, enkä halua kertoa, mutta tarpeeks ettei itselle tule kysmykseenkään...



Ai hups, en lukenut ihan tarkkaan ja nyt vasta huomasin ton alkuperäinen omistaja -kohdan *hihu* no toivotaan ettei mene vielä kaupaksi niin saat pitää heppaa kaverina vielä *pihkassa*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Freja

Posts: 8,775

#20469 • • Freja Sihteeri
.:Siivosin, mutta vaan vähän, ettei käsi kärsisi. Sain järjestettyä DVD:t ja lasitavaran ja viinapullot sillee kivasti meidän hyllyyn. Ei enää näytä niin kaaokselta kuin ennen.
.:Aikakin menee hirmu nopeasti, enää reilu kuukausi niin pääsee Saksaan *sydän*
.:Pian pääsee takasin töihinkin, joka on, ihme kyllä, aika kivaa *hymy*
.:Amppeliin ilmestynyt yksi kukka (!!)


.:Ompas nyt kiva olla *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Danskuh

Posts: 675

#20471 • • Danskuh pikku-Dee

Anny, 10.8.2006 11:35:
---
Danskuh, 10.8.2006 11:30:


helsingissähän paikkoi rittää..ku vertaa tähä hyvinkään valikoimaan ja alalta ku alata..mollin sivuille siitä ;) mut jos ne ei ota mua nii ehotan sua;) *tirsk*

---


Ok, kiitti! Toivotaan että on ees jotenkuten sama ala... *iloinen*




kyl sä kokkaa osaat:) ja tarjoilla:)
lostgone

Posts: 2,493

#20472 • • lostgone
Humalaiset työkaverit työntyivät paikalle firman kesäretkeltä q ite olin illalla työvuorossa.*justjoo* Mielenkiintoista toimintaa.*justjoo**känni**justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Anny

Posts: 666

#20473 • • Anny Hurricane-Munster

Danskuh, 10.8.2006 13:34:



kyl sä kokkaa osaat:) ja tarjoilla:)



*lmao* Poikakaverilta vois tulla hieman eriävä mielipide tohon... *justjoo*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Avatar
#20474 • • cjet Guest
Pääsen parin viikon päästä muutaman päivän työmatkalle entiseen kotikaupunkiini kalakukko-maahan.. Pääsee näkee vanhoi tuttui.. *plur* Jos jäis vaik hieman pidennetysti sinne.. *nauru*
Dana

Posts: 647

#20475 • • Dana
Huomenna on PERJANTAI!! Oi ILOA *PLUR*
Foxmagon

Posts: 1,329

#20477 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Jee, hyvä minä. Sain aikaiseksi varattua lääkäriltä ajan kätösille *hihu*
Josko nyt selviäis että mikä näitä oikein vaivaa.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Anny

Posts: 666

#20478 • • Anny Hurricane-Munster

Danskuh, 10.8.2006 14:10:


kyl sä kokkaa osaat:) ja tarjoilla:)

---


*lmao* Poikakaverilta vois tulla hieman eriävä mielipide tohon... *justjoo*

---



hehe*tirsk*



Sanopa muuta... Omasta mielestäni olin ihan ok kokki jne.. Nykyään on huomannu et kaikki mihin kosken tippuu/hajoo/heiluu uhkaavasti... Mikälie tauti iskenyt... Yleisin komentti mitä nykyään saan on "crash boom bang" *blush*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Danskuh

Posts: 675

#20479 • • Danskuh pikku-Dee
mut mitäpä siitä...astioit saa aina uusii:) voi myös siirtyä kertama käyttös astioihin;) ja jos ruuat maahan tippuu nii yks puhallus tsadaa;)
Jago

Posts: 4,039

#20480 • • Jago un-trained monkee
mulla on treffit.. ihquu..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe