KooKie, 30.4.2007 18:09:
Mahtava päätös lähteä lakkiaisten ajaksi rapakon taakse. Tajusin tänään, kuinka pitkänäköisesti mä asiat hoidin ton osalta. :)
Miten voi tajuta vasta nyt että on tehnyt jonkin päätöksen aikoja sitten pitkänäköisesti? :D Toi on niinku jälkiviisautta ennakoimisesta...
sapeli, 30.4.2007 18:13:
--- KooKie, 30.4.2007 18:09:
Mahtava päätös lähteä lakkiaisten ajaksi rapakon taakse. Tajusin tänään, kuinka pitkänäköisesti mä asiat hoidin ton osalta. :)
---
Miten voi tajuta vasta nyt että on tehnyt jonkin päätöksen aikoja sitten pitkänäköisesti? :D Toi on niinku jälkiviisautta ennakoimisesta...
:D Menipä vaikeaksi!
Katsos kaverit ihmettelivät, että miten ihmeessä mä voin omien lakkiasteni ajaksi lähteä karkuun. Yksi syy (sukulaisten välttämisen ohella) oli, että sen illan hirveä hypetys ja pakko-onnistuminen ei merkkaa mitään. Siis tämä iankaikkinen ongelma uudenvuoden ja vapun ja juhannuksen ja synttäreiden ja kaikkien liirum-laarum -juhlien kanssa - niistä aina odottaa liikoja ja saa pettyä ja lopulta kaikilla on ollut ihan paskaa. [/yleistys] Mullapa ei, mä lähden lööbaamaan Tyynenmeren rannikolle ilman stressiä yo-juhlista, karkuun rehtorin jokavuotista pitkäveteistä paskanjauhantaa ja sukulaisten näkemistä!
Tiskasin kotona ja siinä se päivän parhain asia olikin. Ei kun, pääsin pari tuntia aikasemmin koulusta mikä oli vielä siinä vaiheessa hyvä juttu, koska luulin että kotona olis ollut joku odottamassa mutta eipäs sitten ollutkaan.