päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,125,099 views

rainbow

#27561 • • rainbow the inner light
Hihii, tänään varmistin työpaikan Musexilla ja sain sanottua takaisin prkleen NetAnttilalle..! Kyllä tulee kiva kesä *hihu* Ja niin, koti merenrannalla alkaa olla valmis ja voi alkaa kutsua kavereita kylään! *nuotti*

--
Don´t drive faster than your angel can fly

kiiki

#27562 • • kiiki hankala
Mun hieno vahtikoirani *plur**pahis*

Toisaalta myös "päivän o_O": se ei ollutkaan luonnetestin arin nössöpuudeli, päinvastoin! *ding*
Hitchhiker

#27563 • • Hitchhiker
Tänään sai revittyä helvataan makkarin über rumat perhostapetit, huomenna hiomaan seinää.
Kit^

#27564 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Omalla terassilla on ihanana kuumaa *plur* terassikausi on nyt sit vissii auki.

Plus shoppailu tänää.. Löyty kaikkee kivaa pitkästä aikaa.

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

DJ Rx

#27565 • • DJ Rx FINRG Recordings

rainbow, 2.4.2007 18:34:
Hihii, tänään varmistin työpaikan Musexilla ja sain sanottua takaisin prkleen NetAnttilalle..! Kyllä tulee kiva kesä *hihu* Ja niin, koti merenrannalla alkaa olla valmis ja voi alkaa kutsua kavereita kylään! *nuotti*

music exportillako *whaat*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Chrisdyan

#27566 • • Chrisdyan
Operation Deco Project continues, monen päivän näperrys hommaa...

ja parasta oli ku äsken kävi kaupassa, oli siin just vuorossa ja se kaupan täti veteli tavarat siitä lukijasta, sit ku tavarat alko valuu sinne perälle nii aloin ihmettelee et mitä toi nainen laittaa mun tavaroita suoraa pussii, sit ku kolmatta maitopurkkii oli laittamas sinne nii se katto et hä, enhä mä juo maitoo ees, ja sen tavarat oli viel siel liukuhihnalla, kyseinen n.45v nainen valahti punaseks siinä ja se myyjäki repes *nauru* *lmao*

--
Hikitomori

Kanifarmari

#27567 • • Kanifarmari
Sain IHANAN kesätyön ja palkallista lomaa ainakin pariksi viikoksi jebajeah!!!*plur*
Kaikki menee putkeen ja olen onnellisin likka mualiman piälä*plur*
*sydän**sydän**pihkassa**sydän**sydän*
SyndroDome

#27568 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

$, 2.4.2007 12:01:
Menen tänään TAAS työhaastatteluun :)

Laitan laskun käytetystä ajasta jos tällä kertaa ei nappaa PRKL.

*hihu* noh kuis meni haistattelu? :) Oliks jo mones yritys? *hymy*

--
Life is full of choises.

Nitta

#27569 • • Nitta Sateenkaaren päässä
*jiihaa* Uusi koti *sydän*
Miinapiina

#27570 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tänään tuli tekstari että tilaamani paketin voi noutaa JO huomenna postista... siellä on 2 mattoa...

jee mun sisustusurakka on sit kohta valmis ku tällä viikolla pitäis vielä tulla parit verhot ja yks kappa ja yks päiväpeitto..

kiva ilmoitus muuten paskaan päivään!

--
pinkki on pop!!!

Inferno@Tre

#27571 • • Inferno@Tre Hervanta UG
huomenna lomalla :)

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Freja

#27572 • • Freja Sihteeri
Oli ihanaa taas kohottaa lihaskuntoa. Tai jotain *hih*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

#27573 • • Edited Muussika Guest
Uhlalaa, nyt on taas tullu sportyiltyy ja kiibeiltyy, ekaa kertaa kiivettiin negatiivista seinää melkeen huipulle asti. Mua eka jänskätti kun G-voimat tuntuu niin hulluilta siinä, mut sepäs olikin päivän PLUR *plur* ! Aivan megamahtavaa! Ja kyä muuten tuntu lihaksissa, huh!

Päätin sit palkita itteni uudesta seinäkiipeilyaskelharppauksesta ostamalla kaikkii ihania hedelmiä, ostin mansikoitakin. *slurps*

Helekutin mahtava olo taas kerran! Ja sainpas tietää, että mulla on sittenkin pääsiäispyhät vapaita. *sydän*
coolcat82

#27574 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Eka päivä uudessa duunipaikassa :) Ja loma kun piti alkaa... perjantaina loppu entisessä mestassa hommat, lauantaina työhaastattelu ja maanantaina eli tänää uutee duunii. *hymy* Tai siis nyt on kaks duunia, toinen on sillon kun sinne kerkee. Mut tonne uutee mestaa (maisemakahvila meren rannalla) tuli asiakkaita kameran kanssa ja katto, että ollaan potentiaalisia ehdokkaita "nauravia ihmisiä" -valokuvanäyttelyyn *iloinen* Ku sitte piti ihan tosiaan nauraa eikä vaan hymyillä ja tuli sitte kelailtua kaikkee hauskaa mikä naurattais ihan kybällä, ni eihän tää virne voi lähtee kulumallakaan naamalta vieläkään *iloinen* Naureskelen varmaan vielä huomennakin ittekseni..

--
*sydän* Diamonds *sydän*

^^minni^^

#27575 • • ^^minni^^
Ensimmaiset paivakannit @ Caracas *hih*
xl8r

#27576 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Mulle tarjottiin eilen uutta työpaikkaa. Paikka on tosin Helsingissä, joten muutto saattaa tulla eteen, mut en mä valita :)

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Kriz

#27579 • • Kriz Pusisten päällikkö
Aurinko paistaa!! pian tulee kesä :)
innae

#27580 • • innae PaskaJätkä
Ensimmainen paiva ilman kuumetta. Tulihan tuossa oltua 5paivaa 39 ja rapiat paalle lampoa. Tosin tan reissun dyykit on ohi mun kohdalta...

--
PaskaJätkä