Hyvä päivä tämä päivä
46,900 posts, 2,345 pages, 17,097,281 views
cjet, 21.3.2007 17:00:
Laitoin työhakemuksen yhdestä erittäin kiinnostavasta työpaikasta tänään. Meni 10minuuttia niin sieltä soitettiin mulle ja pyydettiin huomiseks haistatteluun. Ja mikä parasta, kun pääsin kotiin niin tutkin sitä hakemaani paikkaa tarkemmin. Se on mun entisiä työkavereita puolet koko firmasta mihin ne haki ihmistä. Kylläpäs rupes valaistumaan olotila.
Freja, 22.3.2007 18:34:
---
cjet, 21.3.2007 17:00:
Laitoin työhakemuksen yhdestä erittäin kiinnostavasta työpaikasta tänään. Meni 10minuuttia niin sieltä soitettiin mulle ja pyydettiin huomiseks haistatteluun. Ja mikä parasta, kun pääsin kotiin niin tutkin sitä hakemaani paikkaa tarkemmin. Se on mun entisiä työkavereita puolet koko firmasta mihin ne haki ihmistä. Kylläpäs rupes valaistumaan olotila.
---
Samis! Ainaki osittain Laitoin tänää hakemuksen ja tunnin pääst siitä soitettii Tosin ny sun kymmenminuuttisen rinnalla mun tunti kuulostaa ihan huonolta
cjet, 22.3.2007 18:37:
Joo no mut arvaa siirtix ne sit sitä tapaamista ens viikon alkuun tänään..
Nainen kenen piti haistatella mua soitti ja selitti että on olevinaan niin tukossa tänään että oli pakko lähteä pois jo töistä.. (eikä se ees kuulostanu tukkoiselta..) Jahistaa ku kaikki aina venyy ja paukkuu..
tanja, 22.3.2007 19:47:
Lähden syksyllä vaihtoon!!!!