(henk.koht. toi on aika lame versio mut silti)
Ja tästä pelistähän (+zyntsi-musasta) lähti meitsin kallistuminen konemusaan. Olen tätä sukupolvea joka oikeesti rakastaa tätä musiikkia ilman päihteitä.
46,900 posts, 2,345 pages, 17,072,485 views
Lyylikki, 28.10.2006 22:06:
Maikkarin kymppiuutisissa oli käynyt pikkupikku fiba. Siellä haastateltiin jotain tyyppiä, joka oli sanonut nimekseen Janis Petke
Lyylikki, 28.10.2006 22:06:
Maikkarin kymppiuutisissa oli käynyt pikkupikku fiba. Siellä haastateltiin jotain tyyppiä, joka oli sanonut nimekseen Janis Petke
Amma, 29.10.2006 14:47:
---
---
Olikohan tää se sama tuhannen päissään ollut sankari, jota haastateltiin, kun Eckerö Linen Nordlandia-alus törmäs Tallinnassa laituriin ja pojan kotimatka katkesi siihen.
Sankarin vastaus toimittajan kysymykseen, että millä fiiliksillä jäät Tallinnaan yöksi oli tyyliin: "Kyllä mä mieluummin olisin Suomessa nukkumassa kuin jossain Virossa..." Mitäs läksit nii.
embie, 29.10.2006 14:52:
---
Amma, 29.10.2006 14:47:
---
---
Olikohan tää se sama tuhannen päissään ollut sankari, jota haastateltiin, kun Eckerö Linen Nordlandia-alus törmäs Tallinnassa laituriin ja pojan kotimatka katkesi siihen.
Sankarin vastaus toimittajan kysymykseen, että millä fiiliksillä jäät Tallinnaan yöksi oli tyyliin: "Kyllä mä mieluummin olisin Suomessa nukkumassa kuin jossain Virossa..." Mitäs läksit nii.
---
Toi oli hauska, mut musta viel hauskempi oli se vanhempi setä joka kommentoi tähän väliin, että heille Virossa yöpyminen sopi mainiosti
Alko heti vaan ajatukset raksuttaa, että se nuorempi jamppa on siellä terminaalissa soitellut suuta jo ennen tuota haastattelua ja mesonnut henkilökunnalle ja setä plus ehkä muutkin kanssaolijat ovat laukoneet takas sellasia "pää kii" kommentteja