päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,100,656 views

lostgone

#21421 • • lostgone
Opintotukipäätös. Alkoi jo vähän pelottaa, että mitä jos en saakkaan rahaa. Mut nyt stressi helpottaa ja voin alkaa etsiä uutta kämppää.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

SilverJo

#21422 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Elämäni ensimmäinen tulella puhaltelu onnellisesti takana. *sydän*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

#21423 • • Gini Guest
Huomenna Pariisiin!!*sydän* vielä pitäis pakata ja kaikkee. on luvattu vielä tosi kivaa ilmaa, aurinkoa ja 22astetta lämmintä..*plur*
vinsku

#21424 • • vinsku huba huba
Mahtavan makunen camembert juustopihvi *sydän*

Ja ihana puhelu rakkaan kans. *plur*

Uus ihananvärinen lankakerä *sydän*

Niin ja puhelinliittymän vaihto Dna Aarteeseen jotta voi puhua ja tekstata enemmän rakkaan kanssa :)

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

SmILE

#21426 • • SmILE Esanssi mössöö
Ylipitkän ärsyttävän työpäivän jälkeen..
Kotimatkalla sataa ihanan pehmeesti vettä taivaalta kuulokkeissa soi made of the sun!!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

rose

#21427 • • rose vakaasti epävakainen
Mulla on hauskaa yksin kotona *plur* Sain aloitettua jotain, mikä on pyörinyt mielessä jo melkein kuukauden odottaen oikeaa hetkeä. Ja jänniä oivalluksia.

--
TwistedLife™ Amusement Park

#21428 • • astaroth Guest
sain itseni tänään pitkästä aikaa salille, teki todella hyvää :)
blastic

#21429 • • blastic ballistic ballstick
Sade meinasi olla päivän :-(, kun teki mieli lenkille lähteä. Onneksi sentään tajusin, että eipä se mikään este ole. Oli kuitenkin ihan lämmin ilta.

Siispä verkkarit niskaan ja pihalle. Ja jösses sentään että oli mukavaa. Sateen ropina oli kumman rauhoittavaa kuunneltavaa. Ei mp3-soitinta pilaamassa fiilistä. Ei ristin sielua näkyvissä. Vain minä ja miljoona vesipisaraa.

*hihu*
%

#21430 • • %

lostgone, 7.9.2006 20:50:
Opintotukipäätös. Alkoi jo vähän pelottaa, että mitä jos en saakkaan rahaa. Mut nyt stressi helpottaa ja voin alkaa etsiä uutta kämppää.*joo*

Saanko kysyä monta päivää kesti hakemuksen jättämisestä päätökseen? Itsekkin tässä jännitän, että mikä tulee oleen lopullinen tuomio.*täh*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

vanhus

#21431 • • vanhus
tuli sitten siivoiltua kaappeja ja kellaria tänään oli kerääntynyt pikkasen roipetta jatkuu viel myöhemmin *joo**ankka**hymy*
lostgone

#21432 • • lostgone

zasga, 7.9.2006 23:03:
---
Saanko kysyä monta päivää kesti hakemuksen jättämisestä päätökseen? Itsekkin tässä jännitän, että mikä tulee oleen lopullinen tuomio.*täh*

Kela on vastaanottanut hakemukseni 9.8.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Verano

#21433 • • Edited Verano Merituuli

lostgone, 7.9.2006 23:20:
---
zasga, 7.9.2006 23:03:
---

---

Kela on vastaanottanut hakemukseni 9.8.

Sattumalta juuri sinä vuonna -kauan kauan sitten- jona aloitin yliopisto-opintoni, Kelalla sattui olemaan vähän ruuhkaa hakemusten käsittelyssä. Syyskuussa (heti kun Ruotsista palattuani olin löytänyt kämpän eli saisin myös asumislisän) pistin hakemuksen ja opintoraha ropsahtikin sitten tilille niinkin nopeasti kuin tammikuussa.
Hyzenthlay

#21434 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Verano, 7.9.2006 23:26:
Sattumalta juuri sinä vuonna -kauan kauan sitten- jona aloitin yliopisto-opintoni, Kelalla sattui olemaan vähän ruuhkaa hakemusten käsittelyssä. Syyskuussa (heti kun Ruotsista palattuani olin löytänyt kämpän eli saisin myös asumislisän) pistin hakemuksen ja opintoraha ropsahtikin sitten tilille niinkin nopeasti kuin tammikuussa.

Kiva *ding* Mulla meni sellanen 3 viikkoa - kuukausi, eli ajoissa tuli...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

pirpeli

#21435 • • Edited pirpeli
Nukuin hyvin*hihu*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

-Kerttu-

#21436 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mayah, 8.9.2006 07:52:
Se ois perjantai, tytöt ja pojat *plur*

No niin on! *iloinen* Tää on aina viikon odotetuin hetki, kun Maija tän sanoo!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jaques

#21437 • • Jaques HUGC / So Nice!
Uusi sampleri/fx härpäke tuli postissa!!!*jiihaa* Nyt vaan pitää hankkii lisämuistia ja lukee toi manuaali läpi.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Freja

#21438 • • Freja Sihteeri

mayah, 8.9.2006 07:52:
Se ois perjantai, tytöt ja pojat *plur*

Joo! *plur*
Pitkästä aikaa voin tuostakin lauseesta nauttia oikein *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

#21439 • • Verano Merituuli

Hyzenthlay, 8.9.2006 07:23:
---
Verano, 7.9.2006 23:26:

---

Kiva *ding* Mulla meni sellanen 3 viikkoa - kuukausi, eli ajoissa tuli...

Juuh, tuo oli kuten sanoin kauan kauan sitten eli -97. Silloin Kela oli tosiaan ihan ruuhkautunut. Ja kun oikein muistelen niin opintotukipäätös tuli vielä ihan tammikuun lopulla. Ainoan kerran elämässäni käännyin sossun puoleen, josko sieltä olisi vuokrarahoja herunut. Yritin ehdotella myös, josko olisin voinut saada rahat ja maksanut ne takaisin, kun opintotuki tulee takautuvasti. Mutta toki olisi pitänyt lähetellä lomakkeita jne, eli asiassa olisi kestänyt vaikka kuinka kauan. Virkailija ehdotti, että olisin pyytänyt vuokraan lykkäystä.. niin olinhan mä siinä vaiheessa asunut kämpässä jo kaksi viikkoa.
#21440 • • candyraver Guest
*sydän*juokseminen ja i pod*sydän*