Polveen ei satu enää niin paljon, toissapäivänä kaaduin erittäin pahasti ja polvi meni ihan muussiksi mut tänää jo pystyy kävelee että ei satu tuhottomasti
Juttutuokio ihastuttavan Unisefin rahankerääjän kanssa. Koska mä jäin melkein koukkuun, niin mä tesmailin myös Punaisen ristin ja Amnestyn työntekijöitä, mut ne ei ollut läheskään yhtä ihania.
Näin yhtä vanhaa kaveria, olikin tosi kiva jutella sen kanssa
Sisko soitti ja kertoi, että siskonpojan rippijuhlat olivat menneet loistavasti. Tuli itku siinä melkein samantien, oon niin onnellinen, kun niilläkin alkaa siinä perheessä vihdoin ja viimein sujua
Sain ostettua kahet uudet farkut varmaa vuosien tauon jälkeen ja jopa lyhennettyä ne molemmat kivakivakivakiva. Nyt voi rikkoa töissä pukukoodia huolella
Ensi lauantaille tuli keikka
Kävin kattoo hyvän leffan kahden parhaan kaverin kanssa
Muutenkin ollu kiva päivä avainten kadottamista lukuunottamatta. (pääsee keskiviikkona murtautumaan työpaikalla omaan kaappiin sorkkaraudalla )
Kiva päivä ollut. Jussin ja Joonaksen kanssa Torissa herkuttelemassa, autonpesukoneessa jännitystä kera Nikon ja Jussin, nyt paisteltiin lettusia poikain kanssa :)
Mä olen mestari selviämään elämän pienistä katastrofeista, jotka uhkaavat järkyttää mun henkistä tasapainoani. Onnistun aina psyykkaamaan itseni eroon näistä mm. masentavista tai ahdistavista asioista - en hautaamalla niitä, sillä ne palaisivat vain kummittelemaan, mutta viemällä niiltä mellastuspohjan muistuttamalla, että jos mulla on 5 kiloa karkkia, ei haittaa, että niistä muutama on pahoja. Sitä mun elämä on. Täydellistä, inhimillisine säröineen.
Oon kuunnellut tänään Aki A. - Tribute to Gatecrasher (Pure Vinyl Mix!) -settiä ja on ihmeellistä, kuinka musiikki voikin vaikuttaa mun psyykkeeseen niin merkitsevästi. Mun sydän on huutanut hallelujaa koko ajan ja en oo voinut kuin hymyillä.
Nyt henkisesti myrskyisän päivän jälkeen mä voin onneksi todeta pääseväni rauhallisin mielin nukkumaan.